4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Problémy so vstr. nafty http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=5275 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rudigo [ Str, 30.07.2008, 19:39 ] |
Predmet príspevku: | Problémy so vstr. nafty |
Ahojte chalani, chcem sa podeliť o užitočnú informáciu. Ak budete mať problémy s akýmkoľvek typom vstrekovania paliva, alebo zlým štartovaním ( od Zetor po commonrail ), v Novom Meste nad Váhom je firma ( ak bude treba, napíšte mi, alebo zavolajte, kontakt poskytnem ). Sú nenormálne dobrí, ceny neprehnané a robia takmer všetko - po konzultácii. Tiež kalibrácia a oprava vstrekovačov CRD, diagnostiku žhavičov bez vyberania. Sú veľmi ochotní a ústretoví. Nechcem robiť reklamu, ale vzhľadom na to, že okrem BA to asi nikto nerobí, je to pre mimobratislavských prijateľnejšie. Zatiaľ zdravím. presunuté ![]() diesel |
Autor: | finder [ Str, 30.07.2008, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Off-top pokial sa to netyka len Jeepov, tak potom by sa to hodilo presunut do inej sekcie. |
Autor: | rudigo [ Str, 30.07.2008, 21:32 ] |
Predmet príspevku: | O.K. |
Finder, rád, ale ako na to? |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 30.07.2008, 21:52 ] |
Predmet príspevku: | |
noo, ak by dokázali opraviť popraskanú keramiku na vývode prepadu nafty na vstrekovačoch Delphi, tak si zarobia mailand. A tiež by ma zaujímalo, ako že to diagnostikujú ten žhavič bez vyberania, resp. aká je spoľahlivosť takéhoto úkonu v % nerýpem. len som zvedavý |
Autor: | rudigo [ Str, 30.07.2008, 22:06 ] |
Predmet príspevku: | Pali, |
vyzistím, či robia aj Delphi, zatiaľ http://www.tadpraha.cz zajtra Ti zavolám. Čo sa týka tých žhavičov, najnovšia diagnostika BOSCH, pravdepodobne to majú zmáknuté. |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 30.07.2008, 22:17 ] |
Predmet príspevku: | Re: Pali, |
rudigo píše: vyzistím, či robia aj Delphi, zatiaľ http://www.tadpraha.cz zajtra Ti zavolám. Čo sa týka tých žhavičov, najnovšia diagnostika BOSCH, pravdepodobne to majú zmáknuté. Rudigo, ja sa nehádam ![]() A zastúpenie Delphi poznám 8) ja len narážam na bolesť Jeep CRD motorov (tie od MB a nielen Jeep), na ktorých často dochádza takej závade, že začne tiecť vstrekovač, ale na strane prepadu, a to takým spôsobom, že tá trubka, čo je v ňom osadená, za "vymrví" z tej keramiky či čo to je za bazmek. A údajne sa to nedá opraviť - povedali v Delphi. A nepýtaj sa, koľko stojí nový ![]() Takisto nemám nič proti diagnostike Bosh, verím že dokáže kadečo. Ale nikto ma nepresvedčí, že 100% otestuje žhavič bez toho, aby ho videl v akcii. Kľudne dám na pokus pár žhavičov, ktoré majú z elektrickej stránky úplne vzorové hodnoty, a napriek tomu sú na p%*/u, lebo žhavia/nežhavia tak nejak polostudeno-polovičato. A toto nezistíš nija inak, ako okom. Oko vidí - oko nie je p%*/a ![]() ![]() |
Autor: | rudigo [ Str, 30.07.2008, 22:28 ] |
Predmet príspevku: | jj, |
opraviteľný vstrekovač opravia, cca 4000.- nový 12000,- na motor MB, len nie som si istý, či robia Delphi, zajtra zistím a zistím aj tie žhaviče. Chápem, že najspoľahlivejšie je oko, to mám za tie roky overené, ale chytám sa tej barličky, ak by to išlo bez vyberania ( spolľahlivo ), tak nie je o čom. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |