Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 16.06.2024, 14:15
Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Prevdovka alebo spojka? 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..


Uto, 13.01.2009, 11:37
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7929
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
ares-x píše:
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..



v prvom rade sa kukni ci mas kapalinu v nadrzke a skus si spojku odvzdusnit, bo podla teho co pises mas problem so spojkou a ne s pervodovkou.. :smt017

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 13.01.2009, 13:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
efendi píše:
ares-x píše:
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..



v prvom rade sa kukni ci mas kapalinu v nadrzke a skus si spojku odvzdusnit, bo podla teho co pises mas problem so spojkou a ne s pervodovkou.. :smt017[/quote/

Kvapaliny je dost ,ale nevyzera vobec dobre:) Tiez dufam ze to bude len spojka..Vymenim tu brzdovku a snad to bude v tom.


Uto, 13.01.2009, 13:18
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podĺa toho čo si napísal moc neporadíme, ale... :wink:

Ak pri vypnutom motore OK a pri zapnutom problém, tak spojkou Ti prechádza aj po stlačení nejaký výkon - to znamená, že sa vstupný hriadeľ do prevodovky toči.

Buď Ti dostatočne nevypne spojka (malý pracovný krok spojkového valčeka, vzduch vo vedení spojky). Alebo lamela "lepí" buď k zotrváku alebo prítlačáku - pri úniku oleja je tá možnosť, ale veľmi nepravdepodobné - zotrvák všetko statočne odstrekne na steny zvonu.

Alebo (a myslím si že to bude najpravdepodobnejšie) samotné prítlačné ložisko. Je to axiálne ložisko, ktoré tlačí pomocou vidličky (od spojkového valčeka) na prítlačný tanier a vypína spojku. Ak sa pridiera tak to hnevá. Zatuhnutávazelínka hnevá....

Slepé ložisko v kľukovke (kam ústi hriadeľ z prevodovky) ak je hin, tak ho počuješ, ale skoro nič neovplyvní...

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 13.01.2009, 15:32
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem ci to moze suvisiet s tymi mrazmi, ale ja som zacal mat na Terrane problem s radenim dvojky. Vsetky ostatne rychlosti idu OK. Tento problem som viac menej pocitoval aj v lete ale teraz sa to dost zhorsilo. Vacsinou tam ta dvojka ide len tazsie,ale skripanie zubov sa vacsinou nekona, ale citim v ruke, ze je to len tak tak.
Spojku som zatial neskusal odvzdusnovat, aj ked pochybujem ci to moze vyriesit moj problem kedze sa zle radi len jedna rychlost.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Uto, 13.01.2009, 17:03
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže, ak to nie je spojkou, ako popisoval Karíto, tak to bude pravdepodobne opotrebením sinchrónov, hold tie vaše káry majú určite už pár rokov po záruke a kto viekolko stiahnutých Km.

Tak sa treba potom naučiť radiť alá PV3S.
To znamená pri kvaltovaní hore dva krát vymačkávať spojku /zmačnúť spojku, vyradiť 1. rýchlosť, pustiť spojku, zmačknúť spojku, zaradiť dvojku/ a smerom dole používať zase medziplyn. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 13.01.2009, 17:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Pepe"] Vacsinou tam ta dvojka ide len tazsie,ale skripanie zubov sa vacsinou nekona, ale citim v ruke, ze je to len tak tak..[/quote/


ano tak nejak ide to radenie aj mne ale na vsetkych rychlostiach.


Uto, 13.01.2009, 19:04
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Takže, ak to nie je spojkou, ako popisoval Karíto, tak to bude pravdepodobne opotrebením sinchrónov, hold tie vaše káry majú určite už pár rokov po záruke a kto viekolko stiahnutých Km.

Tak sa treba potom naučiť radiť alá PV3S.
To znamená pri kvaltovaní hore dva krát vymačkávať spojku /zmačnúť spojku, vyradiť 1. rýchlosť, pustiť spojku, zmačknúť spojku, zaradiť dvojku/ a smerom dole používať zase medziplyn. :wink:


tak k tomu sa dufam az neprepracujem :D


Uto, 13.01.2009, 19:06
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ares-x píše:
Kapo píše:
Takže, ak to nie je spojkou, ako popisoval Karíto, tak to bude pravdepodobne opotrebením sinchrónov, hold tie vaše káry majú určite už pár rokov po záruke a kto viekolko stiahnutých Km.

Tak sa treba potom naučiť radiť alá PV3S.
To znamená pri kvaltovaní hore dva krát vymačkávať spojku /zmačnúť spojku, vyradiť 1. rýchlosť, pustiť spojku, zmačknúť spojku, zaradiť dvojku/ a smerom dole používať zase medziplyn. :wink:


tak k tomu sa dufam az neprepracujem :D


Kapo nestras ho :-).
V tomto asi budem moct poradit mne micka robila to same kuk na pritlacny tanier najlepsie ked vymenis celu spojku a mal by si mat pokoj a normalne radit. :smt023 .

Mne odislo spojkove lozisko dal som von moturek prehodil lozisko a ja somar neskontroloval ostatok nahodil spat a dopadol som ako ty :( .
Teraz uz vyberanie motora vdaka tomu robim na pockanie aj 3x do tyzdna :-).

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Uto, 13.01.2009, 19:16
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7929
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Takže, ak to nie je spojkou, ako popisoval Karíto, tak to bude pravdepodobne opotrebením sinchrónov, hold tie vaše káry majú určite už pár rokov po záruke a kto viekolko stiahnutých Km.

Tak sa treba potom naučiť radiť alá PV3S.
To znamená pri kvaltovaní hore dva krát vymačkávať spojku /zmačnúť spojku, vyradiť 1. rýchlosť, pustiť spojku, zmačknúť spojku, zaradiť dvojku/ a smerom dole používať zase medziplyn. :wink:


Nuz ked si lepsie precitas, tak onen pise ze raz to ide OK a potom ne,keby mal v tahu synchrony tak to by mal nafest v prdelu a neslo by mu raz ok a raz ne..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 13.01.2009, 19:20
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 0:39
Príspevky: 91
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
ares-x píše:
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..


Podle mě máš led v kapalině a nebo ve válečku. Dneska mi to dělala TATRA a po zahřátí bylo vše O.K. :)

_________________
Obrázok


Uto, 13.01.2009, 19:26
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joso píše:
ares-x píše:
Kapo píše:
Takže, ak to nie je spojkou, ako popisoval Karíto, tak to bude pravdepodobne opotrebením sinchrónov, hold tie vaše káry majú určite už pár rokov po záruke a kto viekolko stiahnutých Km.

Tak sa treba potom naučiť radiť alá PV3S.
To znamená pri kvaltovaní hore dva krát vymačkávať spojku /zmačnúť spojku, vyradiť 1. rýchlosť, pustiť spojku, zmačknúť spojku, zaradiť dvojku/ a smerom dole používať zase medziplyn. :wink:


tak k tomu sa dufam az neprepracujem :D


Kapo nestras ho :-).
V tomto asi budem moct poradit mne micka robila to same kuk na pritlacny tanier najlepsie ked vymenis celu spojku a mal by si mat pokoj a normalne radit. :smt023 .

Mne odislo spojkove lozisko dal som von moturek prehodil lozisko a ja somar neskontroloval ostatok nahodil spat a dopadol som ako ty :( .
Teraz uz vyberanie motora vdaka tomu robim na pockanie aj 3x do tyzdna :-).


To treba dat motor von? Nestacilo by prevodovku vybrat? Nevidel som to moc odspodu jaky je tam pristup.


Uto, 13.01.2009, 20:32
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Petr4x4 píše:
ares-x píše:
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..


Podle mě máš led v kapalině a nebo ve válečku. Dneska mi to dělala TATRA a po zahřátí bylo vše O.K. :)


to by bol ten lepsi pripad to by vymena kvapaliny spravila...


Uto, 13.01.2009, 20:33
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 0:39
Príspevky: 91
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
ares-x píše:
Petr4x4 píše:
ares-x píše:
Vcera mi na pajere zacalo nejako blbnut radenie?Rychlosti isli radit tazko pri nastartovanom motore /pri vypntom bez problemov/ potom to zrazu zacalo ist bez problemov.Dnes mi to zase blbne? Mate niekto skusenosti s takym niecim?diky za nazory..


Podle mě máš led v kapalině a nebo ve válečku. Dneska mi to dělala TATRA a po zahřátí bylo vše O.K. :)


to by bol ten lepsi pripad to by vymena kvapaliny spravila...


no napřed do tepla a pak vyměnit kapalinu

pokud ti to někde neroztrhlo už gumičku ve valečku :oops:

_________________
Obrázok


Uto, 13.01.2009, 20:35
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Často sa zabúda na pravidelné výmeny - brzdovej kvapaliny v brzdách, brzdovej kvapaliny v spojke a veľa ľudí si spýta svedomie keď spomeniem olej v serve 8-)

-ka-

PS: zhoršenie radenia (stuhnutie) má na svedomí aj olej v prevodovke, ktorý je teraz podstatne hustejší 8-) V prípade zbytku vody aj s ihlami ľadu v emulzii, kdo nemá čistý olej je OUT

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 13.01.2009, 22:06
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: