4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

vytrhnuté olejové čidlo z motora - peugeot
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=22&t=15035
Stránka 1 z 1

Autor:  LUKAS4x4 [ Sob, 26.05.2012, 19:21 ]
Predmet príspevku:  vytrhnuté olejové čidlo z motora - peugeot

Caute, najprv chcem povedat že táto otázka sa netýka priamo jeepu ale do sekcie Poradna ma to nechce pustit a vypisuje mi to že tam maju dovolené pridávat príspevky len administrátori :(
Tak o čo ide, no mám takú zaujímavú poruchu a to takú že mi vytrhlo olejové čidlo z hliníkového bloku motora tu sú fotky
Obrázok
Obrázok
Obrázok

tak sa chcem spýtat či by sa to dalo zavarit, teda či by to fungovalo tak ako má, zvaračku nato máme.Tak ak ste sa niekto z niečím takým stretli tak budem vdačný za každú radu.a ešte by ma zaujímalo že prečo to mohlo vytrhnút stalo sa to pri jazde po dialnici, či bolo niečo pricpané, alebo ucpané, a ako príst nato čo to sposobilo. Vopred dakujem za pomoc :-)

Autor:  Tunki [ Sob, 26.05.2012, 21:38 ]
Predmet príspevku: 

To chceš povedať že tam pôsobil Samo Sato? :shock:

Autor:  LUKAS4x4 [ Ned, 27.05.2012, 9:11 ]
Predmet príspevku: 

tak mi bolo povedané:))

Autor:  efendi [ Ned, 27.05.2012, 9:54 ]
Predmet príspevku: 

hm,, velmi zaujimave,, ale od sama že by sa to vytrhlo-odlomilo,, take som este nem pocul.Aj keby bola vada materuau pri zlievani bloku,, hm, som este take nepocul,, muselo byt to pred tam dako fyzicky na to posobene,,nuz ale kazdopadne pochybujem o tom že od sama sa to stalo,, avsak opravit sa to dáá,,dokonale odmastnit povrch oboch castii!!!!!!!!,nakolko sa jedna o hlinik!!!!!,, teda bloku motora aj toho ulomku a privarit, bo ak neodmastis dokonale budu tam bubliny a zvar ma hodnotu nula,, sikovny macher to spravy,, ale musi dokonale upravit aj povrch a oba dielcee, aby tlak oleja neunikal okrem potrebneho kanalu nikde inam, teda do olejovej vane do kartra alebo mimo.. bo potom pri prevadzke motora sa moze ozvat teta ojnica, ktora sa ti predstavy vyrazenim bloku motora :-D

Autor:  efendi [ Ned, 27.05.2012, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

a este dodam ak mate zvarackuu, tak najlepsie je to zvarat tigom,,,zvar sa da dokonalejsie formovat aj tvarovat ako s co-čkom,,teda za podmienok drot zvaraci hlinik a plyn argon,,,

Autor:  LUKAS4x4 [ Ned, 27.05.2012, 10:10 ]
Predmet príspevku: 

no neviem ako sa to presne stalo ale tak mi bolo povedané, neviem či to tak bolo ale...
tak hovoríš že to pojde spravit a pred zváraním bude aj treba nejako obrúsit tie plochy aby to na seba perfektne sadlo, myslím napríklad nejaké tie ostré hrany aby sa to dalo aj dobre zvárat a podobne?

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 27.05.2012, 10:18 ]
Predmet príspevku: 

silno pochybujem o tom ze to sposobli tlak oleja. Taky tlak v motore nie je.
Toto vyzera na mechanicke poskodenie. Je mozne, ze s tymniekdo kdesi tresol a vznikla prasklina, ktora roky drzala a potm povolila. Ale to je len teoria. Nikto ti nepovie celu pravdu.


Ale zavarit by sa to malo dat

Autor:  LUKAS4x4 [ Ned, 27.05.2012, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

neviete mi poradit niekoho v okolí západnúho slovenska kto by to zvaril TIGom? najlepšie okolie senice ale dá sa aj inde...

Autor:  LUKAS4x4 [ Ned, 27.05.2012, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

už mi netreba zvárača už je to pasé.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/