Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 0:53
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Explorer 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
motor vydrzi vela, zakladne veci ako musi byt tichy, pozri si olej, ci z neho netecie olej, a ine netesnoty, skontroluj vyfuk, moze tesnit, ale aj rezonovat, cize ho casom budes musiet vymenit.

Automat treba zahriat, tzn, ze jazdit s nim aspon 30 km, cez vsetky prevodove stupne aj overdrive, vyskusaj si zapnut a vypnut overdrive, u forda nie vzdy ma vypinac, ale ma este jednu polohu na pake...jedno je D, to je drive, druhe je D v kruzku to je overdrive.
4x4 mozes pouzivat len na klzkom podklade, najlepsie je ist na nejaky strk a skusit mu dobre pridat, kolesa ti presmysku, ak nie tak nefunguje.Redukcia sa radi pri zapnutom motore, zaradeny neutral, potom pretocis gombik na 4LOW(alebo low range) a zaradis D a ides. Troska to cukne ale potom uz ides na redukcii.
Ak mas automat v neutrale, a zaradis D bez brzdy auto sa musi do zlomku sekundy pohnut, inak su pravdepodobne lamely v prdeli.
Olej v automate sa kontroluje za tepla, Pri zaradenom P zapnutom motore, olej musi byt cisty, cerveny. Akakolvek farba do hneda je nepripustna.


Pia, 07.03.2008, 3:36
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18
Príspevky: 407
Bydlisko: Dolne Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
laci73 píše:
motor vydrzi vela, zakladne veci ako musi byt tichy, pozri si olej, ci z neho netecie olej, a ine netesnoty, skontroluj vyfuk, moze tesnit, ale aj rezonovat, cize ho casom budes musiet vymenit.

Automat treba zahriat, tzn, ze jazdit s nim aspon 30 km, cez vsetky prevodove stupne aj overdrive, vyskusaj si zapnut a vypnut overdrive, u forda nie vzdy ma vypinac, ale ma este jednu polohu na pake...jedno je D, to je drive, druhe je D v kruzku to je overdrive.
4x4 mozes pouzivat len na klzkom podklade, najlepsie je ist na nejaky strk a skusit mu dobre pridat, kolesa ti presmysku, ak nie tak nefunguje.Redukcia sa radi pri zapnutom motore, zaradeny neutral, potom pretocis gombik na 4LOW(alebo low range) a zaradis D a ides. Troska to cukne ale potom uz ides na redukcii.
Ak mas automat v neutrale, a zaradis D bez brzdy auto sa musi do zlomku sekundy pohnut, inak su pravdepodobne lamely v prdeli.
Olej v automate sa kontroluje za tepla, Pri zaradenom P zapnutom motore, olej musi byt cisty, cerveny. Akakolvek farba do hneda je nepripustna.

laci, dik za radu, videli sme, vyskusali, vsetko fachci,len predna naprava trepe a taha do prava.Prehrdzavene prahy pod zadnymi dverami aj pri rocniku 97 asi choroba Fordov. Naozaj je to pohodlne,ale tazke, aj ten 4l ma co robit a urcite tomu odpoveda spotreba.
Problem , ze ani predavajuci nemal sajnu, kde sa daju zohnat nahradne diely a kolko by to stalo, takze zatial odkladame nabok.

_________________
Samik 1,3 Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt...


Sob, 08.03.2008, 23:41
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: