4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Ruske stroje
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=22&t=4655
Stránka 5 z 6

Autor:  Tunki [ Ned, 26.10.2008, 18:20 ]
Predmet príspevku: 

ALe Efendi , veď na tom leninátore je uložená náprava na pérach. Proti pootočeniu v osi nápravy ju istí zdvojené péro na každej strane, a posunutie , alebo vybočenie do strany sa tam neriešilo, bo to je ľahký terénkoza. Teda ak chceš tak tie pera su v ráme pekne natvrdo primontované a len tak ich do boku neohneš. Z toho obrázku je vsjo jasno.

Autor:  efendi [ Ned, 26.10.2008, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
ALe Efendi , veď na tom leninátore je uložená náprava na pérach. Proti pootočeniu v osi nápravy ju istí zdvojené péro na každej strane, a posunutie , alebo vybočenie do strany sa tam neriešilo, bo to je ľahký terénkoza. Teda ak chceš tak tie pera su v ráme pekne natvrdo primontované a len tak ich do boku neohneš. Z toho obrázku je vsjo jasno.



nuz ten obrazok neni detailnyy, moze byt jak povedas, ale fyzicky to tak ale nedava logiku, bo ak vozidlo je naklonene do prava alebo do lava, teda jedno ze na ktoru stranu tie pera su potom v oku listovych per velmi namahane tot je zas taky pravda, a ked nema panhardku takpotom musi byt na obale este 1 oko co je prichytene o ram, ,,totiz aj jeep cheroke ma prednu napravu prichytenu 4 ramenami a aby nechodila do bokov, ma panhardku, teraz nekukajme pruzenie, bo tam je pruzina spiral, ale toto dava logiku,ale ze aby tu napravu drzali iba pera tak tot neviem zbastit, musi tam byt este dake resenie... :smt017

Autor:  Tunki [ Ned, 26.10.2008, 20:07 ]
Predmet príspevku: 

Na mojom aute a aj na mnohých iných je napríklad zadná náprava od výroby bez panhardiek. A co? Veď aj tie péra dačo podržia nie? A dokážu sa aj inak zdeformovať kôli pohybu nápravy. A potom vrátiť zase naspäť, veď sú z pérovej ocele.

Autor:  Kapo [ Ned, 26.10.2008, 21:54 ]
Predmet príspevku: 

No, Gaz 67 má naozaj prednú nápravu odpruženú 4mi štvrteliptiskými peramy a tie aj nápravu držia, myslím celkom slušne. A pri pružení celkom pekne pantograficky vedené.

Autor:  ferjon [ Pon, 27.10.2008, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

Obrázok

Obrázok

niekde som vyhrabal tieto fotky toho gazika...fakt zaujimave auto :wink:

Autor:  mamipeg [ Pon, 27.10.2008, 21:23 ]
Predmet príspevku: 

Rusi robia vsetko zaujimave co sa tyka techniky.

Autor:  pejo [ Uto, 28.10.2008, 13:56 ]
Predmet príspevku: 

Uloženie pera Cantilever, používané v 20-tich rokoch, Tatra 128 ho používala tiež.

Autor:  efendi [ Uto, 28.10.2008, 15:07 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
No, Gaz 67 má naozaj prednú nápravu odpruženú 4mi štvrteliptiskými peramy a tie aj nápravu držia, myslím celkom slušne. A pri pružení celkom pekne pantograficky vedené.



tos mas pravdu na tomto obrazku to teraz vidno detailnejsie, to sa divim a celkom dobre poriesene,,ale ked vozidlo je naklonene na bok a ide bokom na svahu tak tie ocka v perach musia byt dobre zatazene, nuz ale tutoka to drzi,vtedy este asi panhardku leninovci asi nem poznali :smt018 :smt017

Autor:  efendi [ Uto, 28.10.2008, 15:10 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
Na mojom aute a aj na mnohých iných je napríklad zadná náprava od výroby bez panhardiek. A co? Veď aj tie péra dačo podržia nie? A dokážu sa aj inak zdeformovať kôli pohybu nápravy. A potom vrátiť zase naspäť, veď sú z pérovej ocele.




to hej ale do zadnej napravy kde je alebo suuu listove pera sa nemontuju panhardky bo oni sa nem vytacaju, to iba na napravach kde su spiralove spruziny,,

Autor:  janotoyotak [ Uto, 28.10.2008, 16:10 ]
Predmet príspevku: 

do zadnej napravy kde je alebo suuu listove pera sa nemontuju panhardky bo oni sa nem vytacaju, to iba na napravach kde su spiralove spruziny,,[/quote]

Wrangler YJ je tá výnimka.

Autor:  efendi [ Uto, 28.10.2008, 16:15 ]
Predmet príspevku: 

janotoyotak píše:
do zadnej napravy kde je alebo suuu listove pera sa nemontuju panhardky bo oni sa nem vytacaju, to iba na napravach kde su spiralove spruziny,,


Wrangler YJ je tá výnimka.[/quote]


tak to som nevedel,, :smt017, bo toto riesenie je velmi zriedkave,,

Autor:  pablo [ Str, 05.11.2008, 22:07 ]
Predmet príspevku:  Ruský hummer

tu je odkaz http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... izan/1.htm
nevyzerá najhorišie :wink:

Autor:  dzordzo [ Str, 05.11.2008, 22:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Ruský hummer

pablo píše:


a ma to aj alarm! a diferaky proklate nizko.

Autor:  Kapo [ Str, 05.11.2008, 23:11 ]
Predmet príspevku: 

No, nevyzerá najhoršie preto, lebo vyzerá ako H1.

A podvozok je ako vždy z gazu 66.

Autor:  pejo [ Štv, 06.11.2008, 10:28 ]
Predmet príspevku: 

nielen podvozok, ale aj karoséria je poskladaná z kabíny gazika. Tak isto okná a svetlá. To preto vyzerá tak dobre.
By som povedal ideálne auto na ruský, ale aj slovenský vidiek.
Za obeť padlo toto skvelé auto.
Obrázok

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/