4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Hyundai Tucson VGT problem s motorom http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=22&t=5910 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | kosto [ Štv, 11.12.2008, 9:31 ] |
Predmet príspevku: | to romo |
Preto by sa mala zvýšiť teplota lebo miesto relatívne horúcich (už prešli turbom a pod. čiže sa už stihli čiastočne ochladiť) výfukových plynov sa dostane do valca viacej studeného vzduchu ale aj paliva a to svojím horením vo valci vyprodukuje viac tepla ako prinesú tie výfukové plyny. Na tomto je založený princíp redukcie vzniku NOx. Tieto vznikajú pri vysokých teplotách spalovania a EGR má za úlohu znížiť ich vznik práve tak, že teplota spalovania bude nižšia (menej vzduchu, menej paliva -> menej tepla). Chladiaci systém turbo moc neochladí a piesty tiež nie, na hlave môže nastať lokálne prehriatie -> trhliny -> veľký problém = nákladná oprava. Toto čo som napísal vyššie je teória zaujíma ma aká je prax (šedivá teória a zelený je strom praxe , alebo takto nejak ) |
Autor: | pal [ Štv, 11.12.2008, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | |
no hej, s funkciou EGR mas pravdu, ale ventil funguje iba pri nizkych zatazeniach, ak su uz tlaky velke, vtedy je problem s kritickou teplotou, tak vtedy uz EGR nerobi nic. Takze obavy zeby si odpojenim EGR odpalil hlavu, alebo piest, su podla mna neopodstatnene. |
Autor: | kosto [ Pia, 02.01.2009, 22:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak, dnes som sa odhodlal zaslepit ERG. Pe jednoduchost som neodmontovaval priamo ERG ventil, lebo je velmi nepristupny a ide do praveho uhla (vstup výfuku z boku a výstup na spodku) a okrem toho je namontovaný na takej debilnej rúrke - chladic spalin vstupujucich do ERG. Odmontoval som koleno, ktore bolo napojené priamo na výfukový zberač a tam som to zaslepil, ale nie uplne nechal som 8 dieru v strede, pre istotu. Zrazu to auto dokaze ist na okreskách za asi 6l/100km. Zatial som na tom odjazdil len nieco vyše 100 km, ale ide velmy dobre a spotreba ma tiez potesila. Uvidím čo bude ďalej |
Autor: | Bacil [ Ned, 21.04.2013, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Mam Tucsona 2.0 CRDI a mam problém v tom že mi počas jazdy zhasne motor. Keď sme ho dali na diagnostiku vypísalo to nízky tlak paliva a zavzdušnený palivový systém . Palivo pritom nikde neuniká a snímač tlaku paliva ako aj regulátor tlaku sú v poriadku. Ak ho znova naštartujem na voľnobeh bude vrčať aj večnosť no ako náhle sa pohnem tak po prejdení určitej vzdialenosti znova zhasne. |
Autor: | finder [ Pon, 22.04.2013, 7:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Palivovy filter bol meneny kedy, a tankujes len na normalnych pumpach alebo nieco miestne shitne ? |
Autor: | ferjon [ Pon, 22.04.2013, 23:03 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Odpojenie ERG ventila sa na modernych motoroch nepači Riadiačke. Vie si to odsnimať. Myslim že tucson to ma ovladane elektricky. Musim pozrieť v garaži. Bacil: Ak ti to zhasina ked ho tlačiš do vykonu tak to budu pravdepodobne vstreky. Napiš cca kilometre. Ono nieje naškodu dať raz za čas vybrať vstreky a dať otestovať pripade ultrazvuk, ked je zle repas. Ešte to môže byť zodrate el. podavacie čerpadlo/špinave sito v nadrži ale to by skôr studene nechytalo. Treba testovať, dojičky, .... |
Autor: | Bacil [ Štv, 25.04.2013, 7:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Filter bol menený v januári a vstrekovacie ihly boli na stolici kontrolované asi pred mesiacom aj s vysokotlakým čerpadlom. Dopravné čerpadlo je nové. Zvláštne je že keď to zhasne a chcem to naštartovať tak nestačí len vypnúť kľúč ale musím ho zamknúť a potom mi znova naštartuje. |
Autor: | marisko [ Štv, 25.04.2013, 7:32 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Pripojiť KTS, voziť sa a pozerať na live data (hlavne či nekolíše tlak v raili) Moje auto sa správalo rovnako, raz to bol filter paliva a raz zapchatý sací kôš |
Autor: | KAKO [ Štv, 02.05.2013, 21:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: Hyundai Tucson VGT problem s motorom |
Skus premerať kablovačku možeš mat zlý spoj v zasuvkach otrasami to preruši kon takt.Ked vypisuje palivový systém može tam biť zaoksidovaná zásuvka alebo zlomený kábel a skontrolujte imobilizér. |
Stránka 2 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |