Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 2 ] |
|
Autor |
Správa |
toudy
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42 Príspevky: 61 Bydlisko: BA
|
Myslím si, že je len otázkou času kedy do LRD3 narvú 3,6 TDV8 (200kW, 640Nm). Určite by to LRD3 prospelo, čo sa týka aj spotreby...
_________________ TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000
|
Pon, 17.12.2007, 10:10 |
|
|
erik
Koumák
Registrovaný: Pia, 13.10.2006, 18:15 Príspevky: 174 Bydlisko: skalica
|
toudy píše: Myslím si, že je len otázkou času kedy do LRD3 narvú 3,6 TDV8 (200kW, 640Nm). Určite by to LRD3 prospelo, čo sa týka aj spotreby...
Urcite by to bolo zaujimave. No, na D3 patri motor k tym lepsim vlastnostiam. A aj spotreba sa pohybuje okolo 11l. Mne na motoru vadi snad len ta znatelna turbodiera a to mnozstvo "elektriky". Mejznar predvadzal nacipovanu D3 na 250 k .
Krutiak 640 Nm mosi byt impozantny
_________________ Defender 90 Td5 170k Old Man Emu,Warn 8274,Warn CE-M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel, MT Matador Wisenta 235x85x16,Pewag A 84SV, Roll Cage,2xARBuzaverky,CB,Garmin nuvi 660 ...
Discovery 3 ,bez skrabancu
|
Pon, 17.12.2007, 19:48 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 2 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|