4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Discovery po vymene oleja automatiky...
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=23&t=9770
Stránka 1 z 1

Autor:  kamcco [ Str, 06.01.2010, 15:33 ]
Predmet príspevku:  Discovery po vymene oleja automatiky...

ccaute
viete niekto poraditt kde by mohol bytt pes zakopany ...
po vymene oleja v automatike v servise LR discovery dlho trva kym prehodii na dvojku ak uzz prehodii tak uzz haadze pekne vssetko dalej...
mam taky dojem akoby mu teraz zaccal s novym olejom vaditt chlad, teda potrebuje sa zahriat aby radil...
esste jedna vec funguje , ako prehodi aj chladny ale nerad to robim , vytuurovat jednicku azz ma to boli ale prehodii potom uzz tiez haddze normaalne.. z toho mam pocit akoby tam bolo nieco olejom zalepene a tym zureniim sa to dako uvolnilo ale neviem nescem to takto riessit lebo studeny diesel,zima,a turovanie eee... ale niekedy ponahlam...
- v poslednom ccase sa mi deje esste jedna vec automatika niekedy nesce hadzat posledny stupen ,, pred vymenou oleja som tieto problemy vobec nemal ,, normalne pri osemdesiatke krasne hodil posledny stupen teraz sa to da niekedy ocurat tak zze pred osemdesiatkou mocnejssie dupnem na plyn , a pri osemdesiatke to tam hodi
v servise mi povedali zze prevodovka si navarila zo stareho oleja majdicku v ktorej si hovela a teraz s tym novym ma asi problemy kym si navari novu a zze oni s tym nicc nemozzu urobit , keby vim tak olej nemenim - spolahlivo pekne radila kua
tak co landaci, ofroadaci, alebo automatikari de je pes zakopany viime ?

Autor:  DanoDEF [ Str, 06.01.2010, 15:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Discovery po vymene oleja automatiky...

http://landroverforum.klape.cz/forum/

Autor:  kamcco [ Štv, 07.01.2010, 4:31 ]
Predmet príspevku:  Re: Discovery po vymene oleja automatiky...

DanoDEF píše:
http://landroverforum.klape.cz/forum/

dakujem za dobre vyzerajuce aktivne forum dufam zze niekto zareaguje

Autor:  laci73 [ Štv, 07.01.2010, 4:57 ]
Predmet príspevku: 

a naliali spravny olej?
treba urobit diagnostiku a potom sa uvidi.

Je mozne ze bude treba tu prevodovku otvorit a urobit to co treba...podla vsetkoho ti odchadzaju elektronicke ventily, nastavit pasove brzdy, je mozne ze t odchadza overdrive.

peknu rozpravocku ti povedali :-)

Autor:  kamcco [ Štv, 07.01.2010, 5:22 ]
Predmet príspevku: 

no dufam zze nalialii spravne v servise na landaaky...
menili filter oleja a mali naliat ATF castrol
je mozne zze sa tak chova lebo je tam vela oleja lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,, je nad hornou riskou

Autor:  Fefe [ Štv, 07.01.2010, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

kamcco píše:
no dufam zze nalialii spravne v servise na landaaky...


dúfaj,že použili taký olej s takou špecifikáciou akú doporučuje výrobca.

Zásadne olej a celkovo kvapaliny mením sám alebo olej(e) kúpim a mením ho v servise kde som pri aute.

Kolegov otčim má servis ( Rakúsko ) kde sa špecializujú na automatické prevodovky. Paušál na opravu aut.pr. je 2.200,-€ a ročná záruka. Ťažko zháňať špecialistov v našich končinách.

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 8:23 ]
Predmet príspevku: 

kamcco píše:
je tam vela oleja lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,, je nad hornou riskou

no ked takto pustili auto zo servisu tak dakujem pekne...este veris ze tam aj dali to co tam patri? :roll:

Autor:  bacilpyrin [ Štv, 07.01.2010, 10:09 ]
Predmet príspevku: 

kamcco píše:
no dufam zze nalialii spravne v servise na landaaky...
menili filter oleja a mali naliat ATF castrol
je mozne zze sa tak chova lebo je tam vela oleja lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,, je nad hornou riskou


Olej musí byť akurát. Nesmie ho byť ani málo ani veľa. Ak ho máš veľa - odsaj.

Autor:  laci73 [ Pia, 08.01.2010, 8:33 ]
Predmet príspevku: 

Kamcoo: neviem ako je presne pre landrover, ale u automatov sa meria hladina oleja pri ZOHRIATOM AUTOMATE, pri nastartovanom motore, v polohe P vytiahnes mierku, utries, strcis a vytiahnes niekolko krat a uvidis ci mas dost.

Neviem ti narychlo povedat ze ci Castrol ATF splna poziadavky,(aj ked je to Castrol) lebo vela majstrov naleje co si mysli ze tam mam ist, a potom zistia ze to somarinu naliali. Ak je tam vela oleja treba to odsat, alebo jemne odpustit zospodu, ale ked odpustis vela dolievaj LEN NOVY olej.

Alebo dalsia vec je ich poriadne zjebat v servise a nech to daju dohromady, alebo sa tvoj pravnik postara ze budes mat od nich novu prevodovku.

Autor:  Fefe [ Sob, 09.01.2010, 10:13 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
alebo sa tvoj pravnik postara ze budes mat od nich novu prevodovku.


v našom ponímaní na slovensku beh na veľmi, veľmi, veľmi dlhú trať.

Autor:  kamcco [ Sob, 09.01.2010, 11:01 ]
Predmet príspevku: 

laci hej aj som sa predchvilou dozvedel zze aj treba prebehnuutt vssetky ryychlosti a dat na N a testnuutt za takehotoo stavu...
inac ide tam castrol IID mam taky pocit zze ho tam dali je este taky cerveny ako ve flase ale jasne to nemusii byt on..

ale kazdopadne pekne si to napisal Mudro
dakujem sseckym

Autor:  laci73 [ Ned, 10.01.2010, 1:32 ]
Predmet príspevku: 

Nemusi tam ist castrol....specifikaciu oleja mas napisanu na mierke, alebo v manuale a ten castrol co ti naliali musi tuto specifikaciu splnat. Cislo nesmie byt ani vyssie a ani nizsie a az mas atf 3+ musi tam ist 3+, nie 4, ani 4+ ani 2. DII je dextron 2.

Vsetky ATF fluids su cervene, riedke. Maju rozne specifikacie a tak ak nedas spravny olej moze prilis penit a nasledne zle radit.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/