Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:52
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 olej v sani 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 8:58
Príspevky: 272
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
potreboval by som poradit !na frontere 2.8 tdi rv96!mizne mi olej z motora a tiekol okolo toho drzaka olejoveho filtra to som opravil a mizne furt!a prisiel som na to ze ho tlaci do sania cez odparovanie cez vicko ventilov a je dost velke mnozstvo!!keby niekto vedel mam s toho hlavu v smutku :smt130


Pia, 27.08.2010, 9:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
asi netesnosť spaľovacích priestorov, pravdepodobne piestne krúžky. Zmeral by som tlaky v jednotlivých valcoch-najlepšia a najlacnejšia diagnóza. Olej do sania sa dostane aj cez opotrebovaný turbokompresor.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 27.08.2010, 9:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je to jasné, vybehaný motor
pravdepodobne bude tlačiť aj cez guferá kľuky lebo tlak uniká pod piesty

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 27.08.2010, 11:52
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 8:58
Príspevky: 272
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
asi netesnosť spaľovacích priestorov, pravdepodobne piestne krúžky. Zmeral by som tlaky v jednotlivých valcoch-najlepšia a najlacnejšia diagnóza. Olej do sania sa dostane aj cez opotrebovaný turbokompresor.

z turba to neni lebo ten olej je v hadici od odparovania a tak sa dostane do sania!!som si myslel keby bol vybehany tak by dobre nestartoval ale on startuje najednickua cez zimu v mrazoch v pohode!!


Pia, 27.08.2010, 14:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 8:58
Príspevky: 272
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
je to jasné, vybehaný motor
pravdepodobne bude tlačiť aj cez guferá kľuky lebo tlak uniká pod piesty

on sa nejako nefuci ked strhnem hadicu odparovania a cim vic mu pridam tak tim menej!!


Pia, 27.08.2010, 14:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zmeraj kompresné tlaky a uvidíš
diesel viacej dýcha za tepla ako za studena

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 27.08.2010, 15:19
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nuz urob ako ti uz pisali,, je mozne ze mas v tahu kruzky a prepustaju tlak vo valci a tym padom vznika velky tlak v priestroroch olejovej vani, a karterove plyny, formou olejovych vypar sa dostavaju do sacieho potrubia,,tiez moze byt aj ta skutocnost, ako uz bolo pisane, ze olejove vypary z turba,,neni vylucene..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 27.08.2010, 17:59
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 8:58
Príspevky: 272
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uz som na to prisiel preco ten olej tlaci cez odparovanie do sania mam pretentovane tesnenie pod hlavou!dokonca idu bublinky z peravej strany!
ale mam problem pri neviem ktore tesnenie tam patri v autokelly maju tri druhy akosi tomu nerozumiem!!jedno dierove dvoj a troj
to nechapem podla coho to mam zistit ani v atokelly nevi!!

http://obchod.autokelly.sk/detail.aspx? ... 1-52675-00

http://obchod.autokelly.sk/detail.aspx? ... 1-52675-10

http://obchod.autokelly.sk/detail.aspx? ... 1-52675-20


Štv, 07.10.2010, 12:35
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 8:58
Príspevky: 272
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
alebo neviete mi poradit kde by som zohnal to tesnenie ale nie z oplu lebo tolko € nemam!!


Štv, 07.10.2010, 12:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podľa typu motora a kódu čo je v TP to nevedia zistiť? Potom už ostáva len zhodiť hlavu a podľa starého tesnenia ísť kupovať :roll:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 07.10.2010, 13:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to by som nepovedal že také isté. Keď zhodí hlavu, určite ju treba dať zrovnať a tým pádom bude potrebovať hrubšie tesnenie. To je to odlišovanie hrúbky - jedna-dve-tri dierky. Niekedy aj štyri.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 07.10.2010, 20:38
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
to by som nepovedal že také isté. Keď zhodí hlavu, určite ju treba dať zrovnať a tým pádom bude potrebovať hrubšie tesnenie. To je to odlišovanie hrúbky - jedna-dve-tri dierky. Niekedy aj štyri.


to s tym nema nic spolocne

hrubka tesnenia je dana tym o kolko pretrcaju vlozky y bloku a ako hlboko je piest pri hornej uvrati.
takze tam patri taka hrubka tesnenia, aka tam bola predtym.

inak ten motor je isuzu 4jb1t (GM , Cummins) a tesnenie je zhodne s motorom 4j1a (2,5 Isuzu diesel a tusim aj opel campo )

hlava by sa tam rovnat mala max o 0,3mm a u TD verzie dokonca vobec nie. Aspon tak to tvrdia sudruhovia od Isuzu. kdesi som mal na ten motor aj nejake papiere

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Naposledy upravil palo-cherokee dňa Pia, 08.10.2010, 0:07, celkovo upravené 1



Štv, 07.10.2010, 21:00
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 14.11.2009, 3:18
Príspevky: 236
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ked budes mat dole hlavu tak rovno vymen gufera ventiloov.

_________________
Cherokee XJ 4.0
Grand Cherokee ZJ 5.2
Obrázok


Štv, 07.10.2010, 21:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo.
aftermarket robí aj hrubšie tesnenia pod hlavy pretože sa uvažuje že niekto zbrúsi hlavu aj viac krát (alebo o viacej ako pripúšta výrobca), alebo súčasne nechá zrovnať dosadaciu plochu na bloku. Ubratý materiál sa kompenzuje hrubším tesnením.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 08.10.2010, 5:59
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2marisko:

4jB1T je klasický vložkovaný motor. Vložky sa lisujú a ustavuje ich výška v bloku pomocou vymedzovacích podložiek. Piesty NIKDY nevylezú von z vložky. Hrúbka tesnenia je počítaná ako rozdiel výšky, o ktorú trčí vložka von z bloku a hĺbky o ktorú je "utopený" piest vo vložke.
Ak chceš zrovnávať blok, tak musíš vylisovať vložky. A ked ich lisujež nazad, tak musíš nanovo nastaviť ich výšku.
Blok sa dá zrovnať iba o určiú hodnotu. Ak to nejde, tak výmena. Hlava valcov má takisto svoj daný rozmer (+/- tolerancia na zrovnanie - v tomto prípade max 0,3mm). Ak to nejde= výmena

Takže výrobca aj aftermarket vyrábajú 3 hrúbky tesnenia,ale nemá to nič spoločné so zrovnávaním hlavy alebo bloku

Obrázok

samozrejme že sa dá vyrobiť tesnenie alebo medzikus "na mieru", ale to je nad rámec bežnej opravy.
Samo-domo medzikusy pod hlavu sa používajú u veľa motorov napríklad na zníženie kompresie - ak chceš jazdiť na podradný benzín.
Videl som to napríklad v Rusku - Golf GTI s podloženou hlavou jazdiaci na 87 oktánový "normal" :-D :D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 08.10.2010, 10:11
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: