Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 14:00
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 10 ] 
 Priesak oleja pri prevodovke 
Autor Správa
Odpoveď s citáciou
Prosim poradtte alebo ni navrhnite riesenie. Po dnesnom jazdeni mi zacal presakovat olej na Frontere medzi olejovou vanou a prevodovkou. Olej kvapka po trochu, nie je to ziadna tragedia, ale nerad by som mal cez Tisovec rozobrate auto. Je pravda , ze dnes som ho tocil do extremov, niekedy aj do 6000 otacok, tak sa s Andrejom domnievame, ci to len nie je pretlaceny olej cez gufero, alebo nejake gufero nevydrzalo. Viac detailov povie Andrej zajtra....


Ned, 25.03.2007, 21:01
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 20:11
Príspevky: 96
Bydlisko: Stupava
Odpoveď s citáciou
KAKTUS píše:
Prosim poradtte alebo ni navrhnite riesenie. Po dnesnom jazdeni mi zacal presakovat olej na Frontere medzi olejovou vanou a prevodovkou. Olej kvapka po trochu, nie je to ziadna tragedia, ale nerad by som mal cez Tisovec rozobrate auto. Je pravda , ze dnes som ho tocil do extremov, niekedy aj do 6000 otacok, tak sa s Andrejom domnievame, ci to len nie je pretlaceny olej cez gufero, alebo nejake gufero nevydrzalo. Viac detailov povie Andrej zajtra....

Určite je to simering na kľuke, pokial je to motorový olej. Prevodovka musí ísť von.

_________________
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI Automat


Pon, 26.03.2007, 19:58
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...resp zisti či je to olej prevodový alebo motorový. Prevodový olej zretelne páchne akoby čpavkom. A tragédia to je, pretože Ti to zamastí spojku.


Pon, 26.03.2007, 20:24
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ked vypustičš olej, ono to prestasne tiecť! :lol: . Mna by len zaujiomalo naco si ho tak vytočil? :?

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Uto, 27.03.2007, 0:24
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pneukaktus píše:
Mna by len zaujiomalo naco si ho tak vytočil?


Ťažká noha!!! :smt045

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Uto, 27.03.2007, 0:37
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17
Príspevky: 667
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To ze vytocis benzinak do 6000 otacok nemoze nicomu uskodit. To su normalne (vacsinou maximalne doporucene) otacky pre ten motor. Takze problem bude urcite niekde inde.


Uto, 27.03.2007, 7:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No frontera ma kritické otáčky teda červené od 6do 7 tisíc. A zrejme ťažká noha a snaha vysť čo už nešlo pač aj ked MT ale boli trochen viac nafúkané ako by bolo vhodné.

Teraz k veci. Včera sa vocpal pod auto a poriadne to poutieral. Zatial nič nekvaplo tak držte palce aby to tak ostalo. A ide o motorový olej teda zrejme pretlačilo alebo možno bude pretláčať cez simering na kluke.

Každopádne to bude treba urobiť. Kua len keby Tisovec to chcelo vydržať :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 27.03.2007, 9:34
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
K tym pracovnym otackam. Tiez si myslim ze by benzinak mal vydrzat aj 6000 rpm, ale pokial ten motor nieje pravidelne takto trenovany( resp. zabehavany takymto na pohlad brutalnym sposobom), tak si nezvykne a potom sa mu nemusi chciet :wink:
Dalsia vec je samotna unava materialu a gufero je predsa len guma, ktora sa derie a previdelne( v intrervaloch) meni, takze to ziadna tragedia nieje. Len tej robory okolo :evil:

_________________
Range Rover farma :)


Uto, 27.03.2007, 11:32
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ved motor vydržal ,len semering pretlačilo.A taký majú aj diesle.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 27.03.2007, 19:33
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tecie prevodovka, cez gufero a semmering, ked som bol na vychode, tak sa tam dolievalo trochu oleja, asi 0,9 l....celkova napln 2,95l.
po tisovci auto ide na GO....oleje, filtre, naplne, rucna brzda a pod.
Pripadni zaujemcovia o srvisne prace sa hlaste na PM :-D :-D :-D


Uto, 10.04.2007, 10:30
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 10 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: