Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Autor |
Správa |
martinez
Koumák
Registrovaný: Pon, 14.05.2007, 9:47 Príspevky: 187 Bydlisko: Bratislava
|
Ahoj, potrebujem poradit.... isuzu 2.6 benzin. Po zohriati ( a ze sa hreje ) zacnu kolisat otacky. teda skacu z volnobehu na 1500, niekedy aj drzi tych 1500 ale vacsinou kolise asi v sekundovych intervaloch. Neviete poradit co by mohlo byt ? skrtiacu klapku som cistil, zrejme bude asi dake cidlo. kde zacat ?
a este, aby som nezakladal dalsiu temu... viem rozoberalo sa. chcem riesit problem prehrievania sa bloknutim visko spojky, jazdim s tym max 40-50kmh a cestu len velmi zriedka. dakujem za kazdy dobry tip a necham sa poucit
_________________<b>Motorové a priemyselné oleje | EOIL.sk
Hraničná 3, Bratislava
www.eoil.sk</b>
|
Pia, 01.08.2008, 12:28 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Čo sa týka kolísania, može to byť nejaké čidlo volnobehu či volnobežný motorček, aspon na jeep to tak robí, chcelo by to bližšie popísať aký je managment motoru. Prípadne nejaká prerušené podtlaky, či map senzor, možností je dosť, ale nakolko niesom doma v isuzu tak skus prezreť postupne všetky podtlaky, či su hadičky OK priechodné nedaravé, kukni čo za elektorniku máš navešanu na klapke sania, skus niekde vyšturať prípadne ake hodnoty maju dávať jednotlivé čidlá a premerať to, ak to má lambdu či je OK atď.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 01.08.2008, 12:35 |
|
|
martinez
Koumák
Registrovaný: Pon, 14.05.2007, 9:47 Príspevky: 187 Bydlisko: Bratislava
|
jasne, ma to lambdu... japonec ovesany elektronikou, riadiaca jednotka cidla kade tade, zatial som nasiel len cidlo teploty nasavaneho vzduchu a lambdu,
a este, hadicky neviem, to skor nie robi to iba pri zohriatom motore viac ako 90° nestraca vykon ide pekne len to kope s autom ked idem z kopca s kvaltom... nestretol sa niekto s podobnym problemom, had ?
_________________<b>Motorové a priemyselné oleje | EOIL.sk
Hraničná 3, Bratislava
www.eoil.sk</b>
|
Pia, 01.08.2008, 12:53 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
martinez píše: jasne, ma to lambdu... japonec ovesany elektronikou, riadiaca jednotka cidla kade tade, zatial som nasiel len cidlo teploty nasavaneho vzduchu a lambdu,
A fajn tak hladaj klapka je síce mechanická ale je na nej jednak snímač otvorenia klapky, a určite tam budeš mať IAC ktoré riadi pri zavretej klapke množstvo vzduchu aby motor nechcípol, častokrát to býva zasraté od kadečoho a nefunguje ako má na jeep sa nedá vyčistiť je to jeden kus a bud to ide alebo nie. Skus pozreť, pripadá mi to totiž tak.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 01.08.2008, 12:56 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
martinez píše: chcem riesit problem prehrievania sa bloknutim visko spojky, jazdim s tym max 40-50kmh a cestu len velmi zriedka.
S tým blokovaním viskospojky by som sa neponáhľal. Vyššia teplota je dôsledok, Ty skús nájsť radšej príčinu.
V prvom rade poriadne, ale poriadne vyčistiť chladič. Ak je to nutné, tak aj za cenu demontáže.
Neviem, či sa dá na Tvojom káre viskospojka rozobrať? Na niektorých japoncoch sa dá. Ak áno, vo vnútri by mala byť plná, takého silikónového oleja. Ak je ho málo alebo vôbec, tak visko ide, ale nedostatočne. Ten olej sa dá zohnať v Toyote, ak bude treba pošlem Ti číslo.
Tiež treba vyčistiť bimatelovú špirálku v prednej časti spojky.
|
Pia, 01.08.2008, 13:06 |
|
|
martinez
Koumák
Registrovaný: Pon, 14.05.2007, 9:47 Príspevky: 187 Bydlisko: Bratislava
|
diky, lepsie sa robi ked viem co ..... skusim pozret, potom poviem ako som dopadol, a michi troopery sa prosto hreju, ale chladic aj tak vicistim. Tak ma napadlo este ci by nebola hlupost odpojit chladic a cez vodne hadice prehnat tlakom vodu cez motor, vyplachnut sajrajty
_________________<b>Motorové a priemyselné oleje | EOIL.sk
Hraničná 3, Bratislava
www.eoil.sk</b>
|
Pia, 01.08.2008, 13:19 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
martinez píše: diky, lepsie sa robi ked viem co ..... skusim pozret, potom poviem ako som dopadol, a michi troopery sa prosto hreju, ale chladic aj tak vicistim. Tak ma napadlo este ci by nebola hlupost odpojit chladic a cez vodne hadice prehnat tlakom vodu cez motor, vyplachnut sajrajty
Ak ten tlak nebude velký tak kludne možeš ja tak trochu prepláchol kurenie a chladič znútra. Všeličo odtial vyplavilo.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 01.08.2008, 13:55 |
|
|
EMODY
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 28.03.2007, 15:50 Príspevky: 116 Bydlisko: PU
|
Martinez,ak ti môžem poradiť tak to kolísanie otáčok vôbec nerieš.
Najskor odstrán prehrievanie motora a ver mi že kolísanie prestane.
Už som tento problem mal aj ja ked som mal toho pekného tropera z ktorého máš aj ty tie dve H na tvojom/ak si to už ovšem namontoval,to čo ti Jacob poslal./
ja som to síce tiež riešil kade-ako
vymenil som tesnenie pod hlavou,/nepomohlo/
pri tejto výmene som narazil na podpálené a prasknuté ventily.taktiež som ich vymenil./nepomohlo/
X - krát som prepucoval tlakom vody celú chl.sústavu /nepomohlo/
potom som od jedu vyhodil termostat./nepomohlo/
no a predstav si, až ked som vystriekal poriadne chladič od blata/a ten bol tak zasraty že som opatrne striekal vapkou tak 2hod ,kym sa rozpustilo všetko blato v rebrovaní až ostal priehladny/ a to až bolo to čo som mal urobiť prvé.
Takže kolisanie je vlastne reakcia motora na prehrievanie/tak pochopitelne povedané/
|
Pia, 01.08.2008, 14:01 |
|
|
Juraj
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18 Príspevky: 407 Bydlisko: Dolne Kysuce
|
Emody ma uplne pravdu s tym, ze sa najprv treba zamerat na cistotu chladica, zo Saigonu som sa ledva s plnym chladicom po dialnici dokotulal domov.
Tiez ale zapasim s problemom obcasneho prehrievania napriek cistemu chladicu. Niekedy mu nevadi vytacanie ,dlhe vyjazdy, teplota nestupne nad stred a inokedy svina na podobnom vyjazde navrchu ide hore a hore az sa vyvari.Tiez napr. sa mi stalo motor na prevadzkovej teplote, zapichol som auto do priekopy pod 45 stupnami,nechal bezat na volnobehu a tahal som sa cievkou,do 10min bol prehriaty a vyvareny. Ked som testoval zapinanie visko,meral teploty, na rovine reagovala dobre. Tiez asi nabehnem pre istotu na zafixovanie visko, prave som zrusil funkciu termospinania,otvoril som kanaliky nafurt,ale dal som len husty prevodovy olej, ak Rudi hodi typ oleja, ktory je original na tieto ucely asi este vymenim. Nemam to este v tejto variante vyskusane,musim vybehnut na kopec.
To kolisanie resp. u mna nadmerne zvysenie volnobehu pri prehriati je tiez.Podlozil som membranu na podtlakovom reg.ventile, otacky sli dole, ale pri studenom zasa kapal,takze je tam zavislost. Hadicky a podtlaky mam podla schemy podla mna pozapajane naporiadok,bude sa skusat dalej
_________________ Samik 1,3 Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt...
|
Pia, 01.08.2008, 23:51 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Spekulacia - vymenit termostat za novy (resp. ak sa ti chce, tak najprv stary otestovat), ci pripadne iny, ktory reaguje o par stupnov skor ?
Alebo pridavny hladic oleja ala Racimex - viac viewtopic.php?t=1742&highlight=racimex%2A
Citaj, je to poucne, ako zrazit teplotu v motore.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Sob, 02.08.2008, 9:40 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
Dovolim si jednu poznamocku k tomu prehrievaniu nakolko som tiez nedavno riesil podobny problem...mne sa to pri normalnej jazde po meste nehrielo...zacalo to pri tahani privesu alebo pri jazde 100km/h po dialnici...vycistil som chladic velmi dokladne a nepomohlo...nakoniec bola chyba vo viskospojke, co mi tu aj kolegovci radili...po jej bloknuti prehrievanie prestalo...len to malo jeden hacik, ked ide vrtula stale viac to huci a mam dojem ze to aj jemne citit na vykone...
Ale co je podstatne, pri pomalej jazde bez zataze by sa to hriat nemalo. Viskospojku som ja zablokoval tak ze po rozobrati som do jej vnutra som vyrezal v hrubej gumy z nejakej zasterky (lapac necistot z kolies) kruh potrebneho rozmeru a cele som to dokopy zasroboval...ostalo to napevno spojene.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Sob, 02.08.2008, 12:29 |
|
|
Pepo4x4
Učeň
Registrovaný: Uto, 25.03.2008, 10:59 Príspevky: 11 Bydlisko: Trenčín
|
|
Pon, 13.10.2008, 16:00 |
|
|
gispawn1
Čumil
Registrovaný: Pia, 24.02.2012, 13:40 Príspevky: 1 Bydlisko: TRENCIN
|
Ahoj...mohol by si mi pomoct s tym silikonovym olejom do visko spojky?
Stacilo by, ako sa vola a ja uz skusim Toyotu potom.
Velka vdaka.
|
Pia, 24.02.2012, 13:45 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|