Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 9:07
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 34 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 prehrievanie v terene 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19
Príspevky: 304
Bydlisko: PO-UBLA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je tu maly rozdiel v tedy teplota bola OK okolo 85, medzi tym mi odisiel klima kompresor a tak tak som rozpojil hriadelku a odvtedy som to nepocul...tak neviem cim to bude...asi klimou pravdepodobne....to ssssssssssssss islo s predu od chladica zo strany pred spolujazdom kde je aj expanzka....ae teraz aj ked sa zohreje tak ticho...

_________________
Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,

EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb


Pon, 28.07.2008, 11:07
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt023 :-D

Motor a pľuvanec je dobrý test zákrok :wink:

Ano, kontrola zopnutia elektrickej vrtule je dôležitá - robiť pravidelne - oxidy, nánosy... dokážu zkomplikovať život.

Stúpanie teploty po vypnutí motora je jav normálny, raz som to preberal aj s Palom Cherokee a odvtedy pokukujem po obežnom čerpadle VW Transporter, alebo Bčková Vectra... zaťál nemám :cry:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 28.07.2008, 12:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
k tomu sssssssss.... :-D

po vypnutí motora, ak bola v chode aj klíma, sa to z miesta zhruba vstupu klímových trubiek do klímového chladiča ozýva na pár sekúnd aj mne. Klíma fachmanspecialist mi tvrdil ze je to normálny efekt vyrovnávania tlakov medzi dvoma okruhmi po vypnutí kompresora...predávam jak som nakúpil.... :wink:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 28.07.2008, 12:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to syčanie môže byť aj podtlakové čerpadlo na podtlakové ovládanie. Ja keď vypnem motor tak ešte asi 20 sek syčí. Z tou stratou vody neviem ako je to na 2,5TD riešené, ale na WJ je ešte za prepadom z expanzky dole v nárazníku jedna nádržka, kde sa dá odsledovať koľko vody pretlačilo cez ventil na uzávere. Ak je tam voda, treba len vymeniť víčko na expanzke. Keď nie, je to asi hlava deravá, či prasknutá, v lepšom prípade netesnosť na hadiciach.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pon, 28.07.2008, 13:30
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19
Príspevky: 304
Bydlisko: PO-UBLA
Odpoveď s citáciou
este detail ako zistim ci mam funkcnu viskospojku vrtule chladica-ako to skontrolujem.....a este k tomu sicaniu...teplota motora je aj ked je nmormalna 80-85 tak ked vypnem motor tak pocujem z expanzky sicaniea teplota v motore nerastie....ked odkrutim veko tak podtlakom to tlaci von ako obycajne...nemoze to byt aj ta viskospojka spolu s pretlakomvym vyckom? hore to netlaci lokolo uzaveru len okolo pretlaku cez hadicku ale nie stale!!!

_________________
Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,

EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb


Pon, 11.08.2008, 21:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nemáš po zohriatí motora tvrdé hadice?

Visko je po studenom štarte pár sto metrov tvrdá, po pridaní počuť hukot ako pri štarte vrtuľníka.
Po vytlačení oleja z kanálikov zmäkne a ľahko sa točí.

Opäť môže stvrdnúť až pri vyššej teplote - to asi nezistíš.

Po odstavení motora na 10-20 minút opäť stvrdne a znovu hukot.


Pon, 11.08.2008, 21:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19
Príspevky: 304
Bydlisko: PO-UBLA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
Nemáš po zohriatí motora tvrdé hadice?

Visko je po studenom štarte pár sto metrov tvrdá, po pridaní počuť hukot ako pri štarte vrtuľníka.
Po vytlačení oleja z kanálikov zmäkne a ľahko sa točí.

Opäť môže stvrdnúť až pri vyššej teplote - to asi nezistíš.

Po odstavení motora na 10-20 minút opäť stvrdne a znovu hukot.


nooo, to je zujimave to som nikdy neskusal, pozriem a ten hukot no neviem ako by som to posudil :? inac sa to neda?

_________________
Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,

EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb


Pon, 11.08.2008, 22:04
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lumenos píše:
rado nd píše:
Nemáš po zohriatí motora tvrdé hadice?

Visko je po studenom štarte pár sto metrov tvrdá, po pridaní počuť hukot ako pri štarte vrtuľníka.
Po vytlačení oleja z kanálikov zmäkne a ľahko sa točí.

Opäť môže stvrdnúť až pri vyššej teplote - to asi nezistíš.

Po odstavení motora na 10-20 minút opäť stvrdne a znovu hukot.


nooo, to je zujimave to som nikdy neskusal, pozriem a ten hukot no neviem ako by som to posudil :? inac sa to neda?

Pri studenom otvor kapotu a naštartuj.
Choď k motoru a pridaj. Vrtuľa bude citeľne hnať vzduch. Bacha na prsty, nemusíš mať ruku rovno vedľa nej.
Po chvíli, keď pridáš, účinnosť ofukovania bude prudko znížená.


Pon, 11.08.2008, 22:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19
Príspevky: 304
Bydlisko: PO-UBLA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak to tak urobi takje to v cudu alebo dobre? :smt136

_________________
Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,

EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb


Pon, 11.08.2008, 22:16
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nedá sa presne odpovedať.

Znamená to, že olej vnútri je a spojka sa vie zapnúť a vypnúť.

Neznamená to, že sa spína od teploty.

Ale je veľmi vysoká pravdepodobnosť, že je v poriadku.


Pon, 11.08.2008, 22:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19
Príspevky: 304
Bydlisko: PO-UBLA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dik skusim zajtra popozerat

_________________
Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,

EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb


Pon, 11.08.2008, 22:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lumenos píše:
dik skusim zajtra popozerat


ešte môže byť aj pridretý termostat. Ten sa úplne neotvára a pri zážaži nemusí mať plný prietok a tým znižuje chladenie. V tom teréne tam môže vzniknúť pri tom rýchlejšom náraste teploty nárast tlaku, ktorý potom môže brániť "chorému termostatu sa úplne otvoriť.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pon, 11.08.2008, 23:30
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Buď je termostat stále zavretý - pokazený, a to sa zistí rýchlo, alebo už je pootvorený, a potom jeho ďalšie otváranie so zmenou tlaku nesúvisí.


Uto, 12.08.2008, 7:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
Buď je termostat stále zavretý - pokazený, a to sa zistí rýchlo, alebo už je pootvorený, a potom jeho ďalšie otváranie so zmenou tlaku nesúvisí.

Len som citoval mechanika značkového servisu.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 12.08.2008, 15:30
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aha. Už mi to je jasnejšie.


Uto, 12.08.2008, 16:09
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 34 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: