4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Opel Frontera
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=24&t=6770
Stránka 3 z 4

Autor:  Haldir [ Štv, 22.01.2009, 10:20 ]
Predmet príspevku: 

podmanko píše:
myslis ze by to bolo až také zlé... u nás sa offroad využíva len raz do mesiaca na chatu a pár krát na ryby a to by bolo asi tak všetko inak je slabé jazdenie v teréne preto zháňam niečo lacné
podla toho na co to potrebujes nabahas 500 KM mesacne,tak by som sa netrapil aj z vacsim objemom,a v tej poistke nebude az taky velky rozdiel,treba najst len tu spravnu poistovnu



www.rdiauto.sk,moje c.t.0905804330

Autor:  enduro [ Štv, 22.01.2009, 12:17 ]
Predmet príspevku: 

Bratranec ma dva roky dlhu Fronteru 2,5 TDS... Zatial riesil len predne volnobezky (tusim ze sa nechceli zamykat) - zohnal nejake ine a pomenil si to sam kedze je v garazi ako doma... Vacsi problem je, ze v zime nechce startovat a za boha nie prist na chybu... (ten isty problem tu uz niekto spominal)... cerpadlo vyskusane v odbornom servise - bezchybne, trysky a zhavice nove, naftove trubky pomenene atd... Inak za dva roky ziadne zavady.. Problem mal s taznym (ma nejaky prelomovy rok 97), tak tazne Galia, co som mu zohnal musel vratit (konstrukcne bolo uplne nevhodne na toto konkretne auto).. Tusim Brink robi na ten rocnik ale cenovo je niekde uplne inde...

Teren ako je polna cesta na chalupu, luka a podobne zvlada v pohode.. Vzdu listy, samosvor, vpredu torzne tyce, volnobezky.. Kufor to ma velky a priestranny, urcite vacsi ako moj Grand, aj keby som vyhodil rezervu... Interier a palubovku ma ale spartansku, mechanicka klima, packove ovladace ako v zigulaku, latkove sedacky... v tomto je zase Jeep ohodne lepsi...

Autor:  podmanko [ Štv, 22.01.2009, 13:32 ]
Predmet príspevku: 

Dík chlapci tak asi tú fronteru zruším a skúsim pohľadať nejaký jeep cheroke alebo to pajerko... tak ono by mala byť celkom lacna poistka na 2,1TD jeep


alebo čo ešte hovoríte na Hyundai Galloper :?: :?: :?: :?: :?: :?:

A rozhodne potrebujem niečo 5-dverové

Autor:  masurko [ Štv, 22.01.2009, 14:13 ]
Predmet príspevku: 

gallos je v pohode auticko ale trosku out of range ked si pisal ze okolo 3500 ojro :-) jeep cherokee 2.1td celkom slusna spotreba okolo 8 litrov ale lemra :? a 2.5tdi velmi haklivy motor, musel by si mat vela stastia aby si natrafil na slusny kusok :wink: takze ked cherokee tak jedine 4.0 spotrebou sa beznou jazdou po ceste hybes okolo 10 litrikov, vykonu mas habakuk znesie pomerne dost a ani nejakych 350-400 000 km na nom neni nejako poznat a taktiez automaticka prevodovka je viac menej nesmrtelna pokial menis olej :-) a navyse ak je selec-trac mas aj cestnu aj terennu stvorkolku :-)

Autor:  enduro [ Štv, 22.01.2009, 14:15 ]
Predmet príspevku: 

Galoper je v podstate starsie Pajero... ked Jeepa tak radsej GrandCherokee vo vybave Limited... kupis aj za tych 3500€ co si spominal... ak nie u nas, tak mimo urcite... ak kupis u nas, mozes jednoduchsie riesit pripadne reklamacie :wink:

Vyska poistky zalezi od schopnosti jednania sa... urcite by som neplatil tabulkovu cenu... ja za Jeepa 2,5 85kW platim cca 2500,- rocne...

Autor:  podmanko [ Štv, 22.01.2009, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

lebo teraz so na tie 2,1 až 2,5 pojistky v axe okolo 4200.-
takže v tom by som nevidel až taký problém

Autor:  peterB [ Štv, 22.01.2009, 14:56 ]
Predmet príspevku: 

Inak ta Frontera nema ziadny problem okrem toho ze sa neda v zime nastartovat ? :lol: Tak ked ju pouzival iba v lete , to mu vydrzi dlho :)

Ale podme k podstate - nech si skontroluje ci mu nemizne voda z nadrzky.

Autor:  palopu [ Pia, 23.01.2009, 21:13 ]
Predmet príspevku: 

ahojte.ja mam fronteru a problem nemam ziadny.ale mam benzinovu

Autor:  Fido [ Pia, 23.01.2009, 22:10 ]
Predmet príspevku: 

Ale podme k podstate - nech si skontroluje ci mu nemizne voda z nadrzky.[/quote]

Misliš z chladenia? :?

A ak ano tak potom čo?

Autor:  masurko [ Sob, 24.01.2009, 8:25 ]
Predmet príspevku: 

ak ano tak sa poobhliadni po novej hlave alebo v lepsom pripade po tesneni pod hlavou :?

Autor:  vojto515 [ Pia, 12.06.2009, 10:29 ]
Predmet príspevku: 

Podmanko ja som mal 2,3 td intercooler na ceste to bolo celkom fajn pohodlne zvezenie ale do terenu je to velka tazka a hlavne neobratna Krava teraz mam Jeepa a to je celkom ine niekto ti radil pajero alebo jeep ma pravdu porozmyslaj

Autor:  radole [ Pia, 12.06.2009, 12:37 ]
Predmet príspevku: 

kazdy ma svoj nazor ked porovnavas 2,3td fronteru s cherokeem 4,0 tak to to je riadny rozdiel ale v terene su na tom skoro rovnake auta dlzkou aj sirkou az na to ze po roku krizenia v terene ti na jeepe popraskaju skla nezatvoris dvere co na frontere tak skoro nehrozi kedze ma nosny ram. Mam fronteru 2,3 td a kamarat ma cherokee 4,0 a v terene sme skoro kazdy vikend tak to mam oskusane. A v porovnani frontera do roku 95 s listovimi perami ma lepsiu prejazdnost ako pajero kratke aj dlhe rocnik 91 aj ako pajero vagon 96 ci kedy sa zacal vyrabat ten druhy model.

Autor:  enduro [ Pia, 12.06.2009, 13:26 ]
Predmet príspevku: 

..ehm, a to si kde pocul, ze na jeepe po roku krizenia popraskaju skla a nezavries dvere..? lebo nema ram ako frontera... ono pravda je taka, ze ram ma aj jeep, akurat je schovany v kasni :wink: a jazdia 15 rocne jeepy a ja netusim preco maju cele skla...

Autor:  radole [ Pia, 12.06.2009, 14:04 ]
Predmet príspevku: 

nepocul som to ale videl na vlastne oci :shock: a to jazdime s kamaratom v tom istom terene v ten isty cas
na jeepe sa otvara kufor za jazdy s dveramy bucha ako na tatre 148 a mne na froni sa dvere zatvaraju lepsie ako na novej fabii
neviem v akom terene jazdia tie jeep 15 rokou ale ja hovorim iba o mojej skusenosti s tymi autami.
ale to som nechcel povedat ze jeep je zla volba kazde auto ma svoje + aj - :roll:

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 12.06.2009, 14:59 ]
Predmet príspevku: 

nechcem obhajovať Jeep, ale tiež jazdím nejaký ten rok s mojím "bezrámovým SUV" , a to dokonca aj v "teréne" a okná mám zatiaľ celé a kufor sa mi dá zatvoriť tiež.

Netvrdím, že riešenie karosérie typu Unibody (rám integrovaný do karosérie) je lepšie alebo horšie ako rebrinový rám, je len iné. A má to dnes veľa áut. Cherokee bol prvý. Potom Niva, LandRover.....

Všetko má svoje výhody aj nevýhody. Je pravda, že unibody má oproti rebrinovému rámu väčší stupeň flexibility, ale nie až taký aby sa otvárali dvere. Jediné auto, ktoré to robilo od nova je 5 dverová Niva z 1.série.

Takže problém s dverami a oknami bude podľa mňa spôsobený niečím iným ako krížením. Skôr by som sa zameral na stav auta a hrdzu, tá vie byť pekná sviňa.

Opel Frontera (alebo správne Isuzu Rodeo) nie je zlá voľba, ale nie jednu som videl s odhnitým koncom rámu. A dostupnosť dielov tiež nie je nijak slávna.

Stránka 3 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/