4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

isuzu trooper
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=24&t=8393
Stránka 2 z 2

Autor:  Milos [ Ned, 31.01.2010, 22:08 ]
Predmet príspevku: 

http://pdftown.com/Isuzu-Trooper-Workshop-Manual.html

dole pod obrazkom klikni na download...

sorry ze az tak neskoro.. nedalo sa mi skorej.

Autor:  duri191 [ Pon, 08.03.2010, 18:41 ]
Predmet príspevku:  kupa Trooper 3.0 1999

Caute, chcel by som si kupit prvy offroad a pokukujem po Trooper 3.0., rok 1999, 3dv. Povodne som chcel Patrola ale Isuzu je za polovicu, takze by som to chcel vyriesit Trooperom. Aky je Vas nazor na tuto kombinaciu rocnik/motor ? Ma to elektronicku zapinanie 4x4 a redukcnu prevodovku, volnobezky automat - to bude treba asi casom vymenit za manual...

Ako so servisom ISUZU v SK ?

Bol som sa na tom povozit, stav sa zda OK vzhladom na vek ale nejake drobnosti este budem musiet upravit.
Potrebujem zohnat soferov airbag-bola tam morda z predu, zadnu lavicu. Neviete niekto o niecom ?

Ako je to so spolahlivostou ? Cital som, ze 3.0 je ISUZU a je v pohode a 3.1 bola od OPLA a dost poruchova.

Chcem dat na to casom IronMan a navijak - oplati sa to vobec na ISUZU ?

Ako riesite zapis pneumatik a naraznika do TP ? Pre ISUZU som nenasiel zastupcu ktory by vedel vydat potvrdenie pre policajtov... V original papieroch su totiz len 245/60 R16.

dakujem

Autor:  duri191 [ Str, 10.03.2010, 11:27 ]
Predmet príspevku: 

airbag som uz zda sa zohnal ale tie ostatne otazky su este aktualne :-)

Autor:  jankarol [ Štv, 14.02.2013, 23:15 ]
Predmet príspevku: 

Neviete niekto kde ma trooper vin číslo....kolega to dnes kúpil a uz s toho mame hlavu v smútku...

Autor:  JOE66 [ Pia, 15.02.2013, 0:13 ]
Predmet príspevku: 

odbehni s autom do skoda servis v cemernon -kde sa robi ST-kacka-mal by tam robit taky rysavi technik-ten zvikne bezne pohladat a na vacsine aut ukazat kde je vin cislo na aute-boli sme tam uz 3xkrat-tiez sme hladali a vin nasiel a neboli to bezne auta-inak oni by to aj mali vediet ak robia kontroly

Autor:  Tunki [ Pia, 15.02.2013, 0:19 ]
Predmet príspevku: 

Ale no! Nestačí sa mňa opýtať? :?

Pred pravým zadným kolesom na ráme a pod kapotou .

Autor:  JOE66 [ Pia, 15.02.2013, 0:25 ]
Predmet príspevku: 

Bingo :smt023 daleko za pajerom to neuteka-tam je na rame za pravym zadnym kolesom :-D -len tam to zvikne hrdzaviet :-D

Autor:  Little PEPE [ Pia, 15.02.2013, 12:26 ]
Predmet príspevku:  Re: kupa Trooper 3.0 1999

duri191 píše:
Caute, chcel by som si kupit prvy offroad a pokukujem po Trooper 3.0., rok 1999, 3dv. Povodne som chcel Patrola ale Isuzu je za polovicu, takze by som to chcel vyriesit Trooperom. Aky je Vas nazor na tuto kombinaciu rocnik/motor ? Ma to elektronicku zapinanie 4x4 a redukcnu prevodovku, volnobezky automat - to bude treba asi casom vymenit za manual...

Ako so servisom ISUZU v SK ?

Bol som sa na tom povozit, stav sa zda OK vzhladom na vek ale nejake drobnosti este budem musiet upravit.
Potrebujem zohnat soferov airbag-bola tam morda z predu, zadnu lavicu. Neviete niekto o niecom ?

Ako je to so spolahlivostou ? Cital som, ze 3.0 je ISUZU a je v pohode a 3.1 bola od OPLA a dost poruchova.

Chcem dat na to casom IronMan a navijak - oplati sa to vobec na ISUZU ?

Ako riesite zapis pneumatik a naraznika do TP ? Pre ISUZU som nenasiel zastupcu ktory by vedel vydat potvrdenie pre policajtov... V original papieroch su totiz len 245/60 R16.

dakujem


co usetris pri kupe , coskoro vrazis do oprav a furt budes mat isuzu a ne patrola :wink: je to SUV nevhodné na nejake hard jazdenie, to ti tunki potvrdí :-) a ked už tak to2,2TD kladivo jak má tunki to nezabijes.

Autor:  Milan FI [ Pia, 15.02.2013, 16:24 ]
Predmet príspevku: 

Odjazdil som s Troper-mi nejaký ten kilometer. Boli to služobné autá v DE a r.v. 1987 bola 2,6 benzín-na tú dobu super vozenie, ale servis a spotreba brutál. Ďalší bol 2.8TD vo výbave COMPETITION r.v. tuším 91. Mám naňho dobré spomienky, ale len preto, že servis ma netrápil. Urobil nejakých 300 000, motor sa vďaka darebáctvu porúčal pri 70 000, bol háklivy na olej. Zdola bol astmatický, ale keď sa rozbehol, tak už mu to šlo. Spotreba priemer 10-12l. Spojka vydržala 10-20tis. a lacná nebola. Inak, ale vozenie to bolo fajn, prejazdnosť tak isto. No a posledný bol 3.1 TD r.v. 94. Motor tragédia, čistý traktor a aj to možno niektoré urazím.Spotreba 12-18l. Čo sa týka pohonu, s tým nejaké extra problémy neboli a aj samosvor a spojka fungovali kým nešiel ďalej. Mal nejakých 325 000. Na motore sa drbalo pomali všetko, neboli to nejaké kolosálne poruchy,ale často sa stávalo že ráno jednoducho nenatočil. Väčšinou bola na vine elektrika raz sa menili vstreky, raz bolo robené čerpadlo. Pri nejakých 140 000 sa šéfovi podarilo chytiť ložisko na kľuke, na počudovanie odvtedy išiel bez nejakej vážnejšej poruchy a s tým chytením ložiskom bol aj predaný. Tiež som o ňom kedysi rozmýšľal, ale po otázke mechanikovi od Opla (je to dobrý kamarát), ako je to u nás so servisom tých vozov, mi odporúčal sa dobre opiť a kašlať na Montereya. Bolo ich u nás žalostne málo nato, aby sa vôbec mechanici naučili to opravovať. Takže moje odporúčanie je také isté jak od Pepeho, ruky preč. Jedine že máš dosť času, peňazí a rád sa pozeráš na auto v garáži.

Autor:  Tunki [ Sob, 16.02.2013, 9:57 ]
Predmet príspevku: 

Chlapci ....... Reagujete tu na trojročný príspevok. Ďuri mal už medzitým čosi kúpené (asi ISUZU) A ktovie čo má teraz. :-D

PS: Jedinou skutočnou vadou Trooperov je, že hrdzavelo šasi. Každý si ich mýli s terénnym autom takže po krátkom čase sa rozdrbe aj predné zavesenie kolies. Zložité opravy a (na Slivensku) predražené diely do predku odsúvajú tento pracovitý voz do šrotu.

Odporúčam kupovať len v prípade, že je komplet funkčný a bez vôle pohon 4X4 a nechystáte sa ho po použití v teréne ešte opravovať. No a samozrejme ak na ráme nieje žiadna hrdza.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/