Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 13:43
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 prehrievanie 2.2 DTI 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 21:00
Príspevky: 68
Bydlisko: Levice, Slovakia
Odpoveď s citáciou
mam jeden problem a sice ze aj po vybrati termostatu mi teplota pri zvysenej zatazi stale stupa az do cerveneho pola!
a to bol chladic vlani preplachovany (verim ze podstivo),vymenena komplet chladiaca zmes, vrtule mam zopnute na pevno od 80°C ... o tom ze to neni vo vrtuliach svedci aj to ze sa mi to stalo aj pri vonkajsej teplote iba +5 °C !!!
co to moze este byt?
je taky nazor ze ked nie ten zadrbany chladic, tak mozno este vodna pumpa ...
budem vdzcny za kazdu rozumnu radu
dakujem

_________________
mfg

*pt*
____________________________
Frontera B, 2,2 DTI, r.v.99


Štv, 20.08.2009, 14:14
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 13.06.2009, 23:37
Príspevky: 17
Bydlisko: Petkovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podla toho ako to popisujes tak podla mojho nazoru prasknuta hlava alebo tesnenie pod hlavou to bi bol ten lepsi dovod ale v kazdom pripade dole hlavu


Štv, 20.08.2009, 14:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tu si pozrel? http://www.offroad-frontera.com/phpBB3/ ... f=7&t=1290

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Štv, 20.08.2009, 15:20
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 21:00
Príspevky: 68
Bydlisko: Levice, Slovakia
Odpoveď s citáciou
no snazim sa najprv eliminovat akekolvek ine moznosti, praasknutu hlavu si nechcem ani priznat ..
ako sa da najlahsie dedukovat prasknute tesnenie pod hlavou, ake su symptomy?

_________________
mfg

*pt*
____________________________
Frontera B, 2,2 DTI, r.v.99


Štv, 20.08.2009, 15:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skus tu vodnu pumpu a ked je v poriadku tak naozaj hlava dole.
Ak ti pri nastartovanom motore natlakovava chladiaci system tak je to takmer iste.
Ale hlava sa da vo vacsine pripadov uspesne opravit a je ako nova.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 20.08.2009, 15:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak je prasknuta hlava nemala by miznut aj voda v sisteme a bublinkovat do nadrzky s chladiacou kvapalinou aspon mne sa to prejavovalo na bruchoplaske tak. A ked prdlo tesnenie bola voda v oleji


Štv, 20.08.2009, 16:18
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 21:00
Príspevky: 68
Bydlisko: Levice, Slovakia
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ani voda v oleji, ani olej ci nafata vo vode...

nadrzka je za chodu pod miernym tlakom, ale to je vraj tlakovy chladiaci system na fronterach , cize mierny tlak je tam zamerne ...


ja uz fakt neviem :(

_________________
mfg

*pt*
____________________________
Frontera B, 2,2 DTI, r.v.99


Pia, 21.08.2009, 8:18
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nuz podla toho co pisees, zavady mozu byt habadej, moze byt tesnenie pod hlavou, ako bolo uz pisane, prasknuta hlava,najma v priestoroch vyfukovych kanalov,takisto moze byt vodna pumpaaa, moze nasavat kusok vzduch a tym padom sa tlakuje, boli na to pripady,alebo chladic je nedokonale precistenyy, taktiez skontrolovat vodne hadice, mal som uz obdobny pripad, ze vnutrajsok hadice bol stiahnuty pricom vonkajsi obal hadice bol OK
a blokoval potrebnu cirkulaciu vody z motora do chladica, co potom sposobuje prehrievanie motora.

v pripade ze mas hlavu prasknutuu, nemusi ti voda tiect to oleja alebo opacnee, alebo miznut chladiaca zmes,, zalezi to ze kde je hlava prasknutaa, bo ak ti nemizne voda,iba tlakujee, moze byt prasknuta ako som to uz uvadzal, alebo aj v najlepsom pripade tesnenie . a co sa tyka chladiacej sustavyy, ona je uzavreta, a pracuje pri urcitom tlaku, ked sa motor zohreje:smt017

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 21.08.2009, 8:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A voda sa ti stráca, alebo je jej stále rovnako? Ventilátor ti točí (zvýši otáčky pri vyššej teplote)?

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 21.08.2009, 9:26
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 21:00
Príspevky: 68
Bydlisko: Levice, Slovakia
Odpoveď s citáciou
Poslať 
voda sa nestraca, olej nerobi penu, vrtule tocia ako dive ..

zajtra to ide do servisu :(

_________________
mfg

*pt*
____________________________
Frontera B, 2,2 DTI, r.v.99


Pon, 24.08.2009, 11:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak som správne čítal tuto tému a tebe sa nestráca voda zo systému tak na 99 percent maš vzduch v systéme. Teraz to riešil Lubo zo Slavkova na svojom aute Jeep. Totižto už od výrovy je nádržka skoro v rovine s nyjvyšším bodom hadice chladiaceho systému a to pri jazde v teréne robí neplechu. Systém sa zavzdušnuje. Prerobil ten najvyšší bod na hadiciach tak že ich popredlžoval a posunul ich na ine nižšie miesto. To si mal vidieť keď spotreboval pri jazde v teréne aj 60 litrov vody ako sa mu to hrialo, Stáli sme pri každej mlake. Teraz ma problém bez termostatu dostať teplotu motora nad 60°C.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Pon, 24.08.2009, 12:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: