Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
Autor |
Správa |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7923 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
nuz istom slovazmysle pejo mas pravdu, ale to mozno povedat aj na ostatne terenaky co uz dnes vyrabaju, su to viacmenej len na cestu, kuknime sa na novy patrol, mysiak, jeep, BMW-x3 ka , 5ka alebo 6 ka, to su uz vozidla lestenky na cestu, ktore bezne zdolaju taky teren ako je uvedeny aj na zazname s tou daciou..to uz nie su vozidla ako stare patrol gr-ky, jeepka a ostatne terenaky co boli skonstruovane aj na tvrdsi teren bez kadeakych uprav....ale to je tema ktorá sa da rozoberat az do haleluja
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 19.08.2010, 15:00 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Páni !!!
Dácia?!? Počerstvej skúsenosti z ROMANIE-klobúk dole pred 30 rokov starým sedanom a nie ešte pred SUV od Rumunov. Tam kde sme sa vydriapali na offoch zo zvýšenou priechodnosťou zničoho nič stará dácia pickup plne obsadená osobami a drzo si na korbe viezol 6konví na mlieko.
Po triale sme sa s obavou obzerali či tam zase nebude dáka zasraná dácia!
A tie zváračky!!! Na našich autách by Rumuni vyšplhali asi do nebies!
Kompletne som zmenil názor na Dácie!!!
Mimochodom :
Za posledné dva týždne v BB len čo ja viem utopili 3ks X5- voda im siahala 10cm nad spodok predného nárazníka.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Štv, 19.08.2010, 15:58 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ha, lenže pozor. Dustera už neopravíš na ceste pomocou základného vercajchu, poprípade kusom drôtu, ako starú daciu. Servis s diagnostikou. Ale to je problém u všetkých nových áut, zvlášť u tých s pekným piktogramom na kapote.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 19.08.2010, 23:09 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
pejo myslíš? Keď myslíš!
Silno pochybujem že si sa pozrel pod kapotu - je tam plast, ktorý keď dáš dole tak je tam starý renault 1,5 diesel-a iné použité v cliu, ktorý keď sa vysere tak ho jednoducho (pokial niesi v záruke) vymeníš!
Ak to bude iná vec -podvozok plechy blablabla opravíš to, ako na každom inom aute- nerob z Dustera robokopa s elekronikou z matrixa- je to obyčajné blbuvzorné štvorkolo, ako tvoj trolo!
V konečnom dôsledku u Rumunov to tak musí byť bo sa s autami moc nesertú!!!
Myslím si, že na účel pre ktorý to vyrobili (aj na hrubšie zaobchádzanie) to bude dllllho odolné auto!!!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pia, 20.08.2010, 0:13 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ja proti dusteru nič nemám. Ak by som kupoval auto tejto kategórie, tak by to bol práve duster.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 20.08.2010, 8:00 |
|
|
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
Takze da sa Dustera odporucit na kupu ako offroadika na horsku chatu, ci zimnu lyzovacku? V tejto cene sa nic ine nove neda kupit - to vsetci vieme. Kamarat zvazuje, ze si ho obstara, len ma este malo informacii o skusenostiach uzivatelov.
Pamatam si ake buum bolo svojho casu okolo Olcitov, ludia ich pokupili, no po troch - styroch rokoch sa zacali rozsypavat jeden za druhym ako stare sunky... Najst 7 rocneho fungujuceho Olcita bol naozajstny problem. Obavam sa, ze ci aj Duster nebude z takejto kategorie aut. Rumuni su Rumuni...
|
Pon, 23.08.2010, 18:44 |
|
|
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
dost dobry test v terene
http://auto.sme.sk/c/5452383/duster-vit ... lepsi.html
http://auto.sme.sk/c/5339237/prva-jazda ... rambo.html
co sa spolahlivosti tyka tak je porovnatelna s cliom alebo thaliou, pohon 4x4 je od nissanu, nieco by to mohlo vydrzat
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Pon, 23.08.2010, 21:36 |
|
|
Spoofer
Učeň
Registrovaný: Str, 02.01.2008, 16:09 Príspevky: 74 Bydlisko: Kosice
|
o podvozok by som sa nejako extremne nebal, ako uz bolo pisane, tak je nissanacky a odskusany a vacsina much je vychytana. Skor by som sa obaval o motor, pokial sa bavime o tej naftovej 1.5. Nechcem byt prorokom zlych sprav, ale v renaultoch boli tie motory dost nestastne. Osobna skusenost hovori, ze nie su prave najstastnejsie riesene. Na grand scenicu mi klakol ten motor (100 konova 1.5) na 140000km a na renault megane combi (80konova 1.5) na 190000km. Ked sa nemylim, tak tam chybaju nejake kanaliky na ojnicnych loziskach a potom to kluka dost nezvlada. Na obidvoch motoroch mi kluka lahla a na jednom aj vystrelila ojnica cez blok motora von. Takze s tym motorom opatrne. Ale na druhej strane, ked sa budu robit vymeny oleja castejsie a nebude sa nakladat tomu motoru velmi, tak by to mohlo vydrzat. Poznam jeden scenic, ktory uz ma nabehane 250000km a zatial v pohode. Ale meni olej kazdych 10000km. Tolko vlastna skusenost, co sa tyka motora. Zbytok auta podla mna vydrzi viac, ako hocikto ocakava za tie peniaze (pokial sa s tym nebude jazdit nejaky extrem offroad).
_________________ Jeep Grand Cherokee 5.9 V8...it's a JEEP thing
|
Pon, 23.08.2010, 22:08 |
|
|
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
Takze Ty mas teraz uz Dustera?
|
Pon, 23.08.2010, 22:14 |
|
|
Spoofer
Učeň
Registrovaný: Str, 02.01.2008, 16:09 Príspevky: 74 Bydlisko: Kosice
|
ak to bola otazka na mna, tak nie, ale mal som tu cest sa v nom chvilku povozit....
_________________ Jeep Grand Cherokee 5.9 V8...it's a JEEP thing
|
Pon, 23.08.2010, 22:16 |
|
|
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
Stále mam zmiešané pocity z "rumunských" aut. Akosi pochybujem nad životnosťou jednotlivých dielov. Nechce sa mi veriť, žeby rumunský offroad bez podstatnejších zásahov do motora, prevodovky vydržal nepretržite jazdiť 15 - 20 rokov tak ako napr. kdejaké Vitary, Samurajovia, Pajera, LRovery... atd...
|
Uto, 24.08.2010, 7:44 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
"Stále mam zmiešané pocity z "rumunských" aut. Akosi pochybujem nad životnosťou jednotlivých dielov. Nechce sa mi veriť, žeby rumunský offroad bez podstatnejších zásahov do motora, prevodovky vydržal nepretržite jazdiť 15 - 20 rokov tak ako napr. kdejaké Vitary, Samurajovia, Pajera, LRovery... atd..."
To : petersi
Pochybuj ďalej -neviem kolko máš rokov, ale to bude neskúsenosťou-
dodnes jazdia clia? dodnes jazdia nisany? si myslíš že kto ich skladá zakaždým japonci a lenivý frantíkovia?, alebo sú výroby roztrúsené po svete s lacnou pracovnou silou. liek na na tvoje pochybnosti - cestuj a zbieraj informácie! Čo bola škodovka keď vyrábala favority a felície-dnes je to západom európy kvalitatívne z najuznávanejších výrobcov a má výrobu pomerne drahých aut. Meno si postavili oktáviou s motorom z pasata a podvozkom z golfa.
Choď si to vyskúšať a vyskúšaj si aj nové-porovnatelné auto od renovovaných výrobcov a potom to rieš.
mám zlé ráno píšte niečo čo sa dá aspoň čítať!Asi to Petersi zbytočne schytal- takže si to moc neber ale fakt to je nekonštruktívne.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Uto, 24.08.2010, 8:13 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Nasierajú ma reči o životnosti len preto, lebo aj ja mám na wrane podvozok z ARO M461, ktoré možno v roku 1936 odkopíroval dáky rusák od wilisa a naddimenzoval ho - tak som trochu zaujatý, ale viem ďaľších dvoch chalanoch ktorý majú to isté a nedajú na to dopustiť (Je to tak RENSO?)
Nohavica má hrúbku 92mm a poloosi 35mm-ktoré pajero,vitara, samik a podobne má takú masu proti blbuvzornosti pod zadkom - je to zrovnatelné, tak akurát s mastodontami a velerybkami - velkým Patrolom možno Range roverom,G-čkom(neviem aké má parametre tak len sazka sportka).
Viac info môžu poskytnúť ctení majitelia ušľachtilých zvieratiek!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Uto, 24.08.2010, 8:20 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
min. zadok z m461 je rumunska kopia 9" fordu, jedna z najlepsich (neportalovych) naprav na os. 4x4
|
Uto, 24.08.2010, 8:59 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Teraz si trochu neobjektívny Ty. Porovnávať staré ARO s "moderným" Dusterom je tiež trochu od veci. V Dusteri som sa viezol 2x, bola to predvádzačka v "plnej palbe". To auto ma nejak neoslovilo ale ani neodradilo, proste také normálne zvezenie ako s mnohými inými bruchoplazmi a SUV. Na tomto aute mi vadí jediná ale pre mňa dosť podstatná vec: už pri projektovaní bola jednou z najpodstatnejších podmienok cena do 10 000€. Takže sa naskytá otázka: Čo si to odsralo? Motor, podvozok, elektronika, ...? To ukáže až čas. A možno si to neodserie nič. Ale takýto zázrak asi neočakáva nikto.
Pre potenciálnych záujemcov by som asi povedal toto: počkaj si 1,5 - 2 roky a potom sa rozhodni. Už by mali mali mať vychytané muchy.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 24.08.2010, 9:02 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|