Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 OZI 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 16:15 Príspevky: 3 Bydlisko: Nitra, TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ano pani, beriem 2.8 L CRD, Unlimited, staci Sport, myslim ze redukcia 2,72:1 je dostacujuca ale neviem preco nerobia moju oblubenu karosarsku verziu Slant Back, videl som ju zatial len ako plachtovu, a aj to asi bola len podomacky vyrobena   
Slant Back rulezz     
					
						 _________________ URO Vamtac S3 4PC
 
 Jeep J8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 01.02.2008, 16:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tyky 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hugo píše: nieje to operativny leasing ?? po 60 mesiacoch auto nieje tvoje    
ked budes posluchat, mozes si ho odkupit za zostatkovu hodnotu    
					
						 _________________ Patrol 3,0 TDi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 8:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kamarat mal to auto pozicane od Jeepa z Brna, dlhy dieslovy Rubicon a celkom si to pochvaloval(teraz ma DiscoI a Def). Co som ale pocul, tak henten 4valec(taliansky ak sa nemylim) by v kratkom case vymenit za 6ku a Americania chcu aj V8. Takze si nie som 100% isty, ci sa to teraz oplati kupovat. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 8:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Spoofer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 02.01.2008, 16:09 Príspevky: 74 Bydlisko: Kosice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 pokial sa nemylim a mam spraavne informacie, tak znacka chrysler/jeep/dodge uz davno nepouziva talianske motory...vsetko su to mercedesacke motory... a co sa tyka toho wranglera, mal som tu cest sa s tym povozit po "miernom" terene a po cestach....samozejme mali sme tu verziu, kde su vsetky uzavierky diffov a odpojitelny stabilizator...a v tom "miernom" terene to bola fakt parada...najma ked to ma taku redukciu, ze to nepotrebuje ziadny brzdovy asistent na schadzanie  z kopca...ked sme isli pomaly kolmo dolu a sofer si vylozil nohy hore, ze "aha, ja nebrzdim", tak som sa skoro pokakal...ale uplne bezproblemovo sme isli pomalsie ako krokom dole...a na ceste (isiel som s tym z KE do PP) to bola pohocika uplna...nie je to ziadny sip (ved by ani nemal byt), ale myslim, ze by mi to bohate stacilo...len ta hlucnost od pneumatik tam je na tom biedne... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 10:24 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Som to pozeral a motor do Wranglera vyraba firma VM Motori a ta je z mesta Cento, ktore je v severnom Taliansku. Mercedes 4 valec 2.8 nema. Ma 2.2ku 4 valec, 3.0 6 valec a mal 2.7 5valec. Prave ten 5 valec sa daval do Jeepov, ale ten sa uz nevyraba(myslim, ze kvoli emisiam).
 
Este sa mi podarilo toto najst:  http://www.jeep.com/crd/
Takze do GC uz 6valec davaju, mal by to byt rovnaky motor, ako v G280/320CDI.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 13:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 rado nd 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1757 Bydlisko: SK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Spoofer píše: pokial sa nemylim a mam spraavne informacie, tak znacka chrysler/jeep/dodge uz davno nepouziva talianske motory...  
Neviem, čo je to dávno, ale na jarnom BA autosalóne používali špageti dízle úplne veselo.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 14:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						rado nd píše: Spoofer píše: pokial sa nemylim a mam spraavne informacie, tak znacka chrysler/jeep/dodge uz davno nepouziva talianske motory... Neviem, čo je to dávno, ale na jarnom BA autosalóne používali špageti dízle úplne veselo.  
Moje presvedcenie bolo ze stara 2,5TD neni VM, ale dnes som to okukol na GABOVOM jeepe a je tam tiez VM , nasledna 3,1 je dobre znama aj v ALFA romeo - kazda halava solo.... takze co sa diesela tyce v JEEPke ma VM tradiciu (bohuzial nie moc pochvalnu) , ten kto skusil 4L benzin, vie aky motor patry do jeepky     (ze to no) a o spotrebe to urcite nieje, ten diesel od VMka zere tiez aj travu kolo cesty  
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 14:26 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jeep patri do koncernu Daimler - Chrysler.
 Detroit Diesel patri do koncernu Daimler - Chrysler.
 VM Motori patri pod Detroit Diesel. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 14:48 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						rado nd píše: Neviem, čo je to dávno, ale na jarnom BA autosalóne používali špageti dízle úplne veselo.  
hej, bol som tam. u jeepu mi ani zriadenci nevedeli povedať kto vyrába 2,8 diesla vo wrangleri ale ked som otvoril kapotu bolo tam VM.  
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 16:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nechcem sa hrat na mudrca, ale Daimler Chrysler uz asi pol roka neexistuje. Ale inak suhlasim. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 19:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						Luky píše:  Nechcem sa hrat na mudrca, ale Daimler Chrysler uz asi pol roka neexistuje. Ale inak suhlasim.  no, de iure máš pravdu, páč 3. augusta 2007 predal 80,1 % akcií Chryslera spoločnosti  Cerberus Holding.  Vznikla nová firma Chrysler LLC.  Daimler-Chrysler sa premenoval na Daimler AG a ponechal si 19,9% akcií Chryslera Fajer píše: Moje presvedcenie bolo ze stara 2,5TD neni VM, ale dnes som to okukol na GABOVOM jeepe a je tam tiez VM , nasledna 3,1 je dobre znama aj v ALFA romeo - kazda halava solo.... takze co sa diesela tyce v JEEPke ma VM tradiciu (bohuzial nie moc pochvalnu) , ten kto skusil 4L benzin, vie aky motor patry do jeepky  (ze to no) a o spotrebe to urcite nieje, ten diesel od VMka zere tiez aj travu kolo cesty   
Mno, zasa jeden "zasvätený" názor     
História dieselových motorov v Jeepe začala 2,1TD od Renaultu. 
 A pokračovala VM motori - 2,5TD a 3,1 TD.
 Neskôr 2,5CRD,  2,8 CRD. takisto VM Motori.
 jedine 2,7CRD 5 valec bol MB - ale také isté MB ako všetko. Hlava sa vyrábla u VM, vsterkovače Delphi...
 a VM motori je DETROIT DIESEL
 inak do Alfy sa dávala skôr 2,5 a nie 3,1.  A to že je každá hlava sólo - to vychádza z konštrukcie a pôvodného určenia toho motora. (aj Tatra 613 má "delené"  hlavy a nevadí jej to).
 Tradícia, alebo skôr nelichotivá reputácia VM diesla v Jeepe je spôsobená inou vecou, alebo skôr vecami:
 1. absolútna tuposť a ignorantstvo inžinierov pri zástavbe toho motora do  
 konkrétneho auta a z toho vyplývajúce problémy s termickou reguláciou 
 a akumuláciou tepla  PO veľkej záťaži. - čo je pomerne jednoducho riešiteľná vec
 2. debilita obsluhy, na ktorú je citlivý  ľubovoľný turbovaný diesel - tu sa nad riešením musí zamyslieť každý sám
 a o tej spotrebe sa dá tiež polemizovať - neviem kde si zobral že "VM žerie aj trávu okolo cesty"  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 19:33 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: neviem kde si zobral že "VM žerie aj trávu okolo cesty"  
jj, nežerie, všimol by som si to.     
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil diesel dňa Pon, 04.02.2008, 19:40, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 19:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						diesel píše: palo-cherokee píše: neviem kde si zobral že "VM žerie aj trávu okolo cesty" jj, nežerie, všimol by som si to.     
a ja si to všímam veľmi pozorne!  (zvlášť odvtedy, čo mi Diesel chodí na naftu    ) 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 19:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Luky píše: Nechcem sa hrat na mudrca, ale Daimler Chrysler uz asi pol roka neexistuje. Ale inak suhlasim.  
 To je v podstate jedno (inak nevedel som), chcel som len poukazat na to ze vsetci su so vsetkymi v nejakom konzorciu, kartely ....a je zbytocne hladat kde a kto to robi. Dolezite je ako to funguje.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 21:19 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Spoofer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 02.01.2008, 16:09 Príspevky: 74 Bydlisko: Kosice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 taaak aspon to vystihuje, ake informacie sa podavaju u predajcov...takze sa ospravedlnujem, mylil som sa...
 
 a co sa tyka tej spotreby, tak to vobec nie je az take zle...co som isiel do PP na automate, tak palubak ukazoval 8 litrikov...a nebola to zrovna najpredpisovejsia jazda...ale ta spotreba vobec nie je zla...a ten isty motor mam vo voyageri, akurat ze s debilnejsou prevodovkou (automat ale 4-kvalt) a vobec to s tou spotrebou nie je az take zle...na 2-tonovu kravu s automatom jazdit po meste do 10 litrov podla mna vobec nie je zle...a ten wrangler papa tak isto...samozrejme mimo teren... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.02.2008, 22:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |