4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Slovensky motor
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=25&t=15821
Stránka 2 z 2

Autor:  tomasb [ Štv, 08.11.2012, 22:36 ]
Predmet príspevku: 

k tym cenam paliv, ak by bol motor ako pisu seriovo, tak to skonci ako s vodarnami a teplarnami. vyhlasili : kedze sa menej pali a naklady idu hore, tak aj ceny :shock:

Autor:  marisko [ Štv, 08.11.2012, 22:46 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Ked zalistujte v patentoch, tam sa najde spusta doplnkov a uprav ktore vylepsuju sucasne motory. V 70 rokoch boli odprezentovane 4 druhy karburatorov, ktore vyrazne znizovali spotrebu. Aj tak sa presadilo vstrekovanie, kotre znizilo spotrebu nepatrne v porovnani s novym druhom karburatora.


tomu snáď neveríš

Autor:  dado [ Pia, 09.11.2012, 12:06 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
dado píše:
Ked zalistujte v patentoch, tam sa najde spusta doplnkov a uprav ktore vylepsuju sucasne motory. V 70 rokoch boli odprezentovane 4 druhy karburatorov, ktore vyrazne znizovali spotrebu. Aj tak sa presadilo vstrekovanie, ktore znizilo spotrebu nepatrne v porovnani s novym druhom karburatora.


tomu snáď neveríš


To vobec nie je o viere. Je to o tom, ze si to mozes nastudovat a usudok spravit sam. ( samozrejme v tych patentoch nie je blba vrtulka do sania )

Autor:  bahno [ Pia, 09.11.2012, 19:48 ]
Predmet príspevku: 

To prave musi byt o viere,lebo ked si nastudujes princip fungovania karbosa a vstrekovaca,tak ta viera musi byt certovsky silna :D

Autor:  denyz [ Pia, 09.11.2012, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

tu je ďalší rozhovor o motore cca 28-sma min: http://www.joj.sk/noviny-o-12-00/noviny ... 12-00.html

Autor:  spin [ Pia, 09.11.2012, 22:09 ]
Predmet príspevku: 

Tak teraz uz to je doveryhodne. Zaujimave...

EDIT:
"Pokial by sme my tu spotrebu dokazali seriozne znizit, tak oni samozrejme tie ceny dvihnu. Akonahle si dvihnu ceny pri mensej spotrebe paliva, tak im predlzime ten luxusny zivot." - toto chalan zabil na plnej ciare. kapitalisticka regulacia trhu :D

Autor:  FOGY [ Pia, 09.11.2012, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

ja som len zvedavý na princíp práce toho motora. som totižto reálne uvažujúci skeptik. to , čo oni vymysleli, o to sa desaťročia pokúšajú stovky motorárov v automobilkách a ich snaha v podobe viacbodových vstrekovaní, katalyzátorov, turboprepĺňaní , wankelov, trojvalcov, variabilných časovaní ventilov atď sa ani nepribližuje k tomuto zázračnému motoru. len keby im to vyšlo a nebol by to len sen, ako napr striekajúca ropa v mojej záhrade za domom.

Autor:  denyz [ Pia, 09.11.2012, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

mne ide hlavne o kone a az potom o cenu phm .

Autor:  marisko [ Sob, 10.11.2012, 15:28 ]
Predmet príspevku: 

a mne o Nm, kone a o zábavu :-)

Autor:  marisko [ Sob, 10.11.2012, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

bahno píše:
To prave musi byt o viere,lebo ked si nastudujes princip fungovania karbosa a vstrekovaca,tak ta viera musi byt certovsky silna :D


Vistihol si to Bahno veľmi presne

karburátor na príncípe venturiho efektu nikdy nemôže dosiahnuť presnosť prípravy zmesi ako vstrekovanie so spätnou väzbou cez kyslíkovú sondu.
Tak isto ako bublátor na vodu+hydroxidy napájaný z alternátora nezníži spotrebu. To nie je o viere ale o fyzike.

Autor:  ORKO [ Sob, 10.11.2012, 17:28 ]
Predmet príspevku: 

ked je teplota motora velmi nizka ze sa ho mozme dotknut tak to teoreticky vypliva ze tam ty majstri urobili keramicku spalovaciu komoru :)

Autor:  bahno [ Sob, 10.11.2012, 18:35 ]
Predmet príspevku: 

Aj keby bola keramicka,aj tak by sa v spalovacom motore musela hriat.To musi byt na inom principe,alebo je to .....Ako to,ze ten motor vydrzi dvojnasobny vykon,nez na aky je stavany?Ked sa dvihne vykon pomocou NOS a prezenie sa to,po chvili je po motore.Ak tam extremne zdvihli tlaky,zas sa to musi len hriat.Vedel by som si predstavit,ze by to nenasavalo a nestlacalo vzduch.Takze by neboli straty stlacanim.Vzduch pod velkym tlakom by sa spolu s palivom vstrekol pred HU,ale zas by niekto musel ten vzduch stlacit :-D

Autor:  dado [ Sob, 10.11.2012, 20:02 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
karburátor na príncípe venturiho efektu nikdy nemôže dosiahnuť presnosť prípravy zmesi ako vstrekovanie so spätnou väzbou cez kyslíkovú sondu.


Presne tak. A preto pracuju na inom principe. (nepytaj sa ma na akom) Tusim od roku 1935 museli byt vsetky patenty spojene s funkcnou skuskou. Priama databaza je na googli.

Autor:  kapša [ Sob, 14.02.2015, 16:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Slovensky motor

mnoooo ubehly 3 roky a o zazracnom motore ani chýru ani slychu :smt134 už davno existuju auta na vodu (vodíkový pohon) a ine daleko lepsie palivá a alternatívne pohony ale vseetko je tu riadene par desiatkamy bohatých ludí a tý určuju na čo sa bude jazdit :smt162 a my sme len hlupe nič netusiace ovečky :smt022

Autor:  bahno [ Sob, 14.02.2015, 17:42 ]
Predmet príspevku:  Re: Slovensky motor

Auto na vodik(pozor,nie ten ospevovany zazrak z bublifuku-elektrolyzera) funguje normalne a su aj normalne v prevadzke.Ale kedze je vyroba vodika draha,tak je kravina mrhat ho v spalovacom motore.Jedine,zeby slo o uzavrete priestory,inak sa viac oplati menit vodik na elektrinu a tou pohanat vozidlo.Ten Dick nevynasiel nic prevratne,potreboval len,aby motor nasaval zmrazeny vzduch.S vykonom to tiez nebolo take uchvatne.Ziadny,teraz vyrabany motor by nevydrzal dvoj-troj nasobny vykon v dlhotrvajucom pracovnom rezime.Chvilu samozrejme hej,aby stihli natocit video,kym sa motor rozsype :-D .Navyse,na vyrobu mraziveho vzduchu,ktory by potreboval na prevadzku,by museli pohanat kompresor mraznicky 2 take motory :-D .No a keby fakt fungoval,tak sa Dick vysere na cele slovensko,a topi sa v dolaroch za polarnym kruhom.Tam by ho za taky motor(Fungujuci) vyvazili zlatom :wink: .A nebude sa tu zahadzovat s robertom :-D

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/