4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

KTO ma v PONUKE TIETO PNEU?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=11235
Stránka 2 z 2

Autor:  RENSO [ Sob, 07.08.2010, 17:20 ]
Predmet príspevku: 

ZTS crystal 16245 :-D

Autor:  joso [ Sob, 07.08.2010, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

RENSO píše:
Joso si si zmýlil majitela... tieto daj do ponuky pandíkovi a nie tuto onému malotraktoristovi Peťovi :-D


Preco pandikovi? Uz som zaziadal ceny na vacsie rozmeri a upresnenie rozmerov co vedia dodat snad v pondelok budem mat odpoved :wink:

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 08.08.2010, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

hlavne treba rozlisovat pneu, na co bola skonstruovana, traktor alebo auto, to nie je to iste...

u fedimy su väcsinou väcsie a vseobecne u protektorov tiez (Fedima este viac) rozmer je skratka dany podla formy, ako som pisal cca 925 mm

Autor:  adamson [ Pia, 31.12.2010, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

Chcel by som sa opýtať čo by tieto pneu robili na Samuraii ak ich tam už niekto mal.. ja by som ich tam rád natlačil ale bojím sa či to vydržia poloosi prevodovka atď....

Autor:  samuaz [ Sob, 01.01.2011, 17:47 ]
Predmet príspevku: 

mal som ich na samiku v rozmere 31X10,5 R15 ale napravy boli UAZ469 su to super pneu možem len odporučit

Autor:  adamson [ Sob, 01.01.2011, 19:25 ]
Predmet príspevku: 

No veď aj mne sa celkom pozdávajú len sa bojím aby mi niečo nezačalo po čase chrúmať v náprave.. ale asi vyhrajú konkurz na obutie. Ešte uvidím čo povie vedúci výstavby - otec :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 01.01.2011, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

tiez treba brat dp uvahy faktor : nova alebo protektor, totiz u protektorov je ina konstrukcia a samozrejme diametralne odlisna zmes, pisem to preto, aby ste si nezamienali skusenosti niekoho s BOGGER a neboli sklamani potom z protektorov s rovnakym vzorom...

...jazdim tento vzor a teraz kazdy druhy den testujem aj na snehu v tazkych podmienkach a tato pneu ma stale dokaze pozitivne prekvapit, hoci som ju uz jazdil na viacerych autach a v roznych rozmeroch, ale podotykam, je to original a diagonala, urcite aj protektor s tymto vzorom nie je vobec hracka, je to vazna pneu, ale treba brat v potaz aj vhodne disky, beadlock atd, totiz tieto vzory primarne bez poriadneho podhustenia nefunguju...

na zaver maly postreh k tvojej otazke na zatazenie naprav na samiku s tymto vzorom : ak pojdes do 31 alebo väcsej a mas naozajstny motor alebo prevod, a budes vazne jazdit aj podhustovat, priprav sa na najhorsie (rozumej dalsie upravy) totiz toto je nekompromisny vzor

Autor:  adamson [ Sob, 01.01.2011, 22:26 ]
Predmet príspevku: 

No uvidím čo to ešte povie v najbližšom čase.. ale ja mám auto na ŠPZ takže nejaké špeciál úpravy(iné nápravy, motor atď) robiť nebudem. A nechcem tam dávať ani moc veľký rozmer lebo to by mal potom ten motorček čo robiť aby to išlo tak ako teraz na "civilnom" rozmere pneu. Alebo potom "klasika" T3.

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 01.01.2011, 22:34 ]
Predmet príspevku: 

no, ak to ma jazdit aj denne po cestach, to by ta z toho asi slak trafil, je to ako traktor, skoro :-D

Autor:  MoostanQue [ Sob, 01.01.2011, 23:03 ]
Predmet príspevku: 

Anglicky Patrol (2500 km EDI - TN) na T3 (Insa Turbo Special Track) k nahliadnutiu v mieste trvaleho bydliska :-D

Zrejme zalezi aj od toho co od toho clovek ocakava.

Autor:  adamson [ Sob, 01.01.2011, 23:34 ]
Predmet príspevku: 

Samozrejme s tým nebudem behať po diaľnici každý deň 150km :-D to je auto maximálne na okresku..:-D po asfaltke to prejde cca 15 km za týždeň. To by sa ešte nejako dalo prežiť a chcem na to aj druhé disky takže originál pneu by mi ostali aj s diskami takže by nebol problém prehodiť.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/