4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

BFG M/T vs. A/T
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=3707
Stránka 1 z 2

Autor:  viktoor [ Pon, 11.02.2008, 12:35 ]
Predmet príspevku:  BFG M/T vs. A/T

Ahojtee... chcem sa spytat aky je rozdiel medzi BFG M/T a A/T.
asi to uz bolo mozno aj niekde pisane, ale neviem to najist.

v terene moc nejazdim, ale sem tam sa stane, ale taham vozik z konmi a aj v zime..

dikeees

Autor:  MARTINO [ Pon, 11.02.2008, 12:41 ]
Predmet príspevku: 

skus tu popozerat :wink:
viewtopic.php?t=19

ale je toho ešte viac ;-)

Autor:  low [ Pon, 11.02.2008, 13:03 ]
Predmet príspevku: 

ATcka http://www.pneuexpert.cz/pneumatiky-offroad-letni-16palcu/bfgoodrich-all-terrain-t-a-235-85-r-16-120s
MTcka http://www.pneuexpert.cz/pneumatiky-offroad-letni-16palcu/bfgoodrich-mud-terrain-t-a-235-85-r-16-120q

Autor:  dzordzo [ Pon, 11.02.2008, 13:16 ]
Predmet príspevku:  Re: BFG M/T vs. A/T

viktoor píše:
Ahojtee... chcem sa spytat aky je rozdiel medzi BFG M/T a A/T.
asi to uz bolo mozno aj niekde pisane, ale neviem to najist.

v terene moc nejazdim, ale sem tam sa stane, ale taham vozik z konmi a aj v zime..

dikeees


V tvojom pripade jednoznacne ATcka. S tymi sa da po ceste uplne v pohode, aj za mokra aj na snehu. Do lahkeho terenu su tiez v pohode. MTcka su prevazne na teren a menej na cestu.
A tahat vozik s konikmi v zime tak na to by som si zadovazil dobre zimne gumy.

Autor:  Jano JP [ Pon, 11.02.2008, 22:26 ]
Predmet príspevku: 

dzorzo, absolútna trefa, čistá desina

inak dneska som sa pošmýkal ako už dávno nie na poľadovici (rozhranie slnko-tieň) na BFG AT, paráááda, už dávno som na ceste nezrovnával na trikrát; kratšie auto ako L 200 by už bolo v hodinách a veru aj tá mala na mále...a nestihol som sa ani zľaknúť, naopak - po prvom strhnutí volantu som už pokojným hlasom upokojoval spolujazdca že sa nič nedeje lebo sa viditeľne zľakol a to ešte nasledovali ďalšie dva manévre :lol:

Autor:  marcus [ Uto, 12.02.2008, 9:02 ]
Predmet príspevku: 

Viktoor jednoznačne tam daj ATčka! Mám L 200 s MT/BFGoodrich a v zimných a mokrých podmienkach sa dosť šmíkajú!!! No ale ja jazdievam pracovne dosť v teréne. Preto tá voľba.

Autor:  laci73 [ Ned, 30.03.2008, 6:11 ]
Predmet príspevku: 

dnes sme mali troska snezenia....na ceste bolo asi zo 2-3 cm snehu, a v kolaji boloujazdene, miestami lad, miestami asfalt....
BFG AT, dezen asi 4 mm ale len na zadok to dost vozilo...tak som to dal do 4H.

Autor:  yorsian [ Ned, 30.03.2008, 10:00 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
dnes sme mali troska snezenia....na ceste bolo asi zo 2-3 cm snehu, a v kolaji boloujazdene, miestami lad, miestami asfalt....
BFG AT, dezen asi 4 mm ale len na zadok to dost vozilo...tak som to dal do 4H.


V british columbia sněžilo ??? :-D na to by jsi snad v kanadě měl být zvyklej ne ?? :-D

Autor:  pal [ Ned, 30.03.2008, 11:32 ]
Predmet príspevku: 

Praveze tam na pobrezi zasnezi iba z casu na cas. Malokto prezuva na zimne pneu.

Autor:  laci73 [ Str, 02.04.2008, 1:25 ]
Predmet príspevku: 

yorsian píše:
laci73 píše:
dnes sme mali troska snezenia....na ceste bolo asi zo 2-3 cm snehu, a v kolaji boloujazdene, miestami lad, miestami asfalt....
BFG AT, dezen asi 4 mm ale len na zadok to dost vozilo...tak som to dal do 4H.


V british columbia sněžilo ??? :-D na to by jsi snad v kanadě měl být zvyklej ne ?? :-D


Tak na horach mame bezne 5m snehu, ale v meste aj v zime zelenu travu. Tak ako pise Pal, tu jazdime na letnych cely rok.

ked je trosku smyklavo, tak 2,5 tonovy 8 valec s pohananou zadnou napravou a prazdnou korbou je dost problem drzat v stope. on sa cice vystvera hore kopcom, ale dole mas z toho celkom dobre sane :-)

Autor:  yorsian [ Str, 02.04.2008, 7:25 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
yorsian píše:
laci73 píše:
dnes sme mali troska snezenia....na ceste bolo asi zo 2-3 cm snehu, a v kolaji boloujazdene, miestami lad, miestami asfalt....
BFG AT, dezen asi 4 mm ale len na zadok to dost vozilo...tak som to dal do 4H.


V british columbia sněžilo ??? :-D na to by jsi snad v kanadě měl být zvyklej ne ?? :-D


Tak na horach mame bezne 5m snehu, ale v meste aj v zime zelenu travu. Tak ako pise Pal, tu jazdime na letnych cely rok.

ked je trosku smyklavo, tak 2,5 tonovy 8 valec s pohananou zadnou napravou a prazdnou korbou je dost problem drzat v stope. on sa cice vystvera hore kopcom, ale dole mas z toho celkom dobre sane :-)


tak to ti celkem závidím

Autor:  BMino [ Sob, 06.07.2013, 22:28 ]
Predmet príspevku:  Re: BFG M/T vs. A/T

Ahojte,
chcem a spytat, aky rozdiel v spotrebe mozem cakat medzi pneu BFgoodrich KM2 a BFgoodrich AT KO? A ci je moc velky rozdiel v km vydrzi medzi nimi a tiez spravanie sa na ceste a v terene.
Auto Land cruiser 90 3,0 td

dakujem :)

Autor:  StanToy [ Sob, 06.07.2013, 22:36 ]
Predmet príspevku:  Re: BFG M/T vs. A/T

Tak rozdiel určite je. Ja mám len BFG M/T KM2 a samozrejme spotreba je na nich vyššia, maximalku som na nich dal 120km/h - viac som už nemohol lebo veľmi hučali. Auto mám Toyota LandCruiser 120 - presnejšie KDJ 125 - 3,0 D4D

Autor:  BMino [ Ned, 07.07.2013, 9:45 ]
Predmet príspevku:  Re: BFG M/T vs. A/T

StanToy píše:
Tak rozdiel určite je. Ja mám len BFG M/T KM2 a samozrejme spotreba je na nich vyššia, maximalku som na nich dal 120km/h - viac som už nemohol lebo veľmi hučali. Auto mám Toyota LandCruiser 120 - presnejšie KDJ 125 - 3,0 D4D

a cca aky velky rozdiel tam je? :D

Autor:  wori [ Ned, 07.07.2013, 12:30 ]
Predmet príspevku:  Re: BFG M/T vs. A/T

Ja na BF KM1 normlne aj 160 po dialnici, to hucanie je od cca 110 rovnake, aspon v aute to az tak pocut nieje vonku mozno hej, ked predbieham auta tak sa cudne tvaria. ( XJ-4.0) Ale to mozno preto ze ich predbieha zelena krabica. Na BF AT jazdim tak isto, su o dost tichsie, a spotreba je asi taka ista. Grabery AT su o dost tichsie, a sa mi zda ze aj na snehu lepsie drzia. Ale v zime jazdim na 4x4.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/