Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 20:42
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Protektory VERSUS originaly 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hehe :)

_________________
zelena mrdka


Pia, 19.06.2009, 22:35
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
Majo, o vranikoch som nehovoril, evidentne tiez poznas FEDIMU viac menej len z pocutia ci si postrehol , ze S E/T prejde viac ? , zeby fama z internetu ?

rodiely mezi tak podobnymi pneu su skor neobjektivne porovavanie rozne skusenych pilotov a aktualnych podmienok

P.S. aby som len nehvoril do vetra vsadzam 1000 €


JA POJDEM NA fedime 34" a trat nech vyberie ten , kto pojde na S E/T na podobnom aute (nemusi byt ani uplne rovnake) = cakam konkretneho vyzyvatela = Pejo tvoja poziadavka na test sa mozno aktualne vyplni


aby bol test objektívny, musí byť vykonaný na 1 aute s jedným vodičom, ktorý nebude vedieť čo má práve obuté. Ak by nemal kto, ponúkam sa aj s PD na testovanie do rozmerov 33x12,5´´ a menšie. Ideálne podmienky na testovanie budú v Čavoji.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 22.06.2009, 18:41
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Rado ,fedimy su 35 čo je skoro 37 su od teba a ta guma je skutočne dobra , simex je mäkší a redší ostrejší dezen skratka je tam rozdiel poriadny v zaberovych vlastnostiach a to nehovorím o tom ked to koleso držíš v rukach a montuješ na nápravu.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Pon, 22.06.2009, 19:29
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako myslis ostrejsi ?

a ta hmotnost, hm mas pravdu, ale na druhej strane dokazes si ju predstavit prerazit ?

a tie zaberove vlastnosti, no neviem neviem, v com konkretne vidis az taky rozdiel v blate ? keby si povedal na skalach, chapem SIMEX je mäksi, ale...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 22.06.2009, 21:24
Profil ICQ WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo, objektívne sa porovnať gumy nedajú ani tak, ako píšeš.
Po prejazde toho istého miesta je to pokaždé iné. /hlavne blata/

A prejazdnosť nie je hlavná vlastnosť, kôli ktorej sa kupujú pneumatiky. Sú tu aj také vlastnosti, ako je trvácnosť, cestovný komfort, hlučnosť, cena /zisk/, a mrte všeličoho iného.
Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná? :smt016

Si myslím, že všetky podobné dohady sú len na pobavenie . Ozaj, kto má najvädšieho..........? :twisted:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 22.06.2009, 21:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
JA!

_________________
zelena mrdka


Pon, 22.06.2009, 22:31
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D VELKY vtak na tri : PAL
:smt132 :smt044

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pon, 22.06.2009, 23:19
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
100 bodov Kájo

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 22.06.2009, 23:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Kapo"]
Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná? :smt016

normálny rozmer je relatívny pojem. Rozmerová ponuka Matadoru išla smerom hore. Strop mal byť pri 37´´. Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 23.06.2009, 11:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak ma napadlo preco sa najtazsie trophy sveta jazdia na ET a nie na Siroccu. Asi este nevedia ze su lepsie...

_________________
zelena mrdka


Uto, 23.06.2009, 11:16
Profil ICQ
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
...... Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál.


Neviem, ako to zistili, že je lepšia. Nepoznám nikoho, kto najazdil na jednej wisente 40-60-80 tisíc km.
A dá sa vyrobiť všeličo lepšie-pár kusov, ale udržať si rovnaké vlastnosti a kvalitu vo výrobe niekolko rokov, to už je ťažšie.

A pochybujem, že sa dá 33-ka wisenta zohnať.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 23.06.2009, 12:30
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado, ked mas tolko skusenosti s testovanim roznych gum, ake su tie fedimy sirocco (pripadne ine s ET vzorom) pri jazde v bocnom naklone ci uz na suchom alebo mokrom povrchu v porovnani so vzormi ako BFG MT, GY Wrangler MT,..


Uto, 23.06.2009, 12:47
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Pon, 26.05.2008, 8:29
Príspevky: 144
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Neda mi nezareagovat. Mal som od vranika truck 2000 a najazdil som na nich 36000km po asfalte a este potom som ich predal ako 30 percentne.Jazdil som aj 120 a nemozem na tieto prtektory povedat pol slova... :smt158


Uto, 23.06.2009, 13:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06
Príspevky: 407
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mam Truck 2000. dve v poho aj na vyvazovanie - do 100 g. ale druhe dve su na tom horsie. jedna ma 180 g a druha je dobazena na 240 a este 80 by chcela, ale uz neni kam :-)

da sa na nich. som jazdil celu zimu, na mokrom sa troska smykaju, ale ked to clovek vie tak predvida a pocita s tym tak poho. na suchu som tiez aj 120 .... riadny vrtulnik :-D


Uto, 23.06.2009, 13:52
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to Pal: nemusis sa urazat, nikde som nenapisal LEPSIA, pisal som o tom, ze ET nema taky rozmer atd. atd. a potom som pisal ODOLNEJSIA a za tym si stojim...


paradoxne Fedima je odolnejsia preto, ze nie je taka presna vyroba (ako u kazdeho prot.) a tym padom viac gumy atd. logika a tiez zas na ukor vyvazovania (hoci ja vyvazujem aj 34x12,5 aj ked bezne beru cca 0,5 kg / koleso)

to Viders :citim v tvojej otazke nadych ironie, ale nevadi, ak myslis pevny podklad, potom budu lepsie BFG a GY ,logicky, pretoze maju "viac gumy na ceste" ,ale tiez zavisi od tlaku, kazdopadne zaber na snehu (kde tiez hra rolu pocet zaberovych hran v styku s cestou) , mokrom asfalte, tvrdej travnatej ploche atd. = to je jedina vyhoda "hustych vzorov MT" mimochodom, pri suchom podklade rozdiel medzi tymto a fedimou neucitis (ak nehovorime o skalnatom povrchu pri 45 st. naklone tazkeho auta, ale myslim, ze aj tam udrzi)

ak si ale narazal na tvrdost zmesi, tato je u Fedimy prekvapujuco na protektor akurat (ani tvrda ani mäkka) a treba tiez brat v potaz silu bocnice, kde protektor jednoznacne vedie a pri mensom tlaku sa v naklone pneu nezborti, ale zas takto podhustena lepsie drzi, cim trochu kompenzuje mensiu stycnu plochu oproti tebou spominanym vzorom

P.S. GY W som mal a absolutne nevhodna do terenu v nasom ponimani (monzno na Rockcrowling by sla) a BFG M/T mam nachystane na cestu (expedicie) ale asi ich predam a dam TOYO alebo Kumho KL 71

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 23.06.2009, 21:14
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron