Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 15:21
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Protektory VERSUS originaly 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
teraz som si vsimol co pises 5ko

povedz panom v pneuservise, ked pyta v jednom mieste, nech to nenaklepavaju dookola kolesa, zasadna chyba , uz po troch 60kach vedla seba vyvazovacka zblbne, pretoze jej to das inde ako chcela...


davam max 120 g vedla seba a ak pyta este, potom v tom mieste nad naklepavacku este nalepovacku a ak pyta este, potom na tu nalepovacku dalsiu nalepovacku, a vyvazili sme xx pneu, ktore poslali z inych pneuservisov ako nevyvazitelne, pritom je to take jednoduche...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 23.06.2009, 21:18
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nie rado, vobec som to nemyslel ironicky, len ma zaujimal tvoj nazor kedze mas moznost skusat rozne typy dezenov..
Chcem kupovat nejake MT rozhodujem sa aky vzor kupit. Jazdne vlastnosti na ceste ma nezaujimaju a v zime tiez na nich jazdit nebudem.. Viem ze vzory ET maju super zaber na mokrom povrchu ale prave ma zaujima ako sa chovaju aj inde, ako napr. pri jazde po naklonenych svahoch a pod.
Nechcem jazdit stylom "vletiet do kazdeho bahna", co sa da obist obidem ale zas nechcel by som ani zapadnut v prvom mensom blate..
Preto sa rozhodujem ci ist do vzoru typu ET alebo postacia aj ine MT, napriklad aj tie KL71 sa mi pacia a su dokonca lacnejsie ako fedimy.


Uto, 23.06.2009, 21:37
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
- o pneu všeobecne sa toho kopec popísalo a ešte asi popíše; našťastie ponuka je aj v off segmente dosť široká
- každý volí podľa svojich možností, dostupných informácií ba i "lásky na prvý pohľad"

tak ako aj v iných veciach aj pri pneu platí, že každé zvýraznenie nejakej dobrej vlastnosti má za následok zhoršenie inej a tak je to o výbere a prioritách

doteraz som ešte nemal vyslovene zlé pneu, len každá bola dobrá na niečo iné

pomaly rok mám obuté fedimy a sere ma na nich jediná vec - že ich deriem (a teda rýchlejšie zoderiem) aj na asfalte, pretože na nich jazdím odkedy som ich obul furt

veľmi rád som ich odolnosti na prieraz, nakoľko sa mocem hlavne po lesoch a často z podvozku vyťahujem haluze; pre mňa je táto vlastnosť protektorov omnoho dôležitejšia ako lepšie kopírovanie skalnatého terénu origo gumou s mäkšou bočnicou - aj tak taký terén jazdím minimálne

Pal má určite pravdu čo sa hmotnosti týka, napriek tomu to nie je len negatívum - tá hmotnosť je úplne dole a úplne na stranách a tým prispieva k lepšej stabilite, čo zase nie je na zahodenie

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Str, 24.06.2009, 9:52
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pri tom ET vzore mam este strach ako sa na to budu tvarit poloosy :roll:


Str, 24.06.2009, 20:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
viders píše:
Pri tom ET vzore mam este strach ako sa na to budu tvarit poloosy :roll:


... asi ako moja. :-D prvy extremny vyjazd na T3 a poloosa prask. Potom som odjazdil tisice km a ziadna dalsia uz neposla

... u spominaneho vzoru ide o extra zaber tak zalezi ako to prezenies s rozmerom

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Str, 24.06.2009, 22:01
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ono vždy niečo povolí. :roll:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 24.06.2009, 22:05
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja chcem len 235/85/R16 na LJ70 na origo podvozok. To by snad mohlo vydrzat :roll:


Štv, 25.06.2009, 6:46
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak tam mas klasicky motor 2,4 ten poloosy nezlomi (koniec koncov, 70ka nepatri medzi auta, ktore by extra trpeli na praskanie poloosi) myslim, ze sa nemas coho bat

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 25.06.2009, 8:10
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne tak, mam tam ten 2,4td 66kw..


Štv, 25.06.2009, 8:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mám na L200-ke Fedimy Extreme Evolution 7,5xR16 od Rada. Vyvažované tak ako popisoval - dve 60-tky vedľa seba a potom nalepovačky. Očakával som tam toho viac, každé koleso má do 200g (presne si už nepamätám). Bohužiaľ z časových dôvodov som nemal možnosť ich otestovať v teréne, ale na ceste sú fakt dobré. Trasenie mierne, začína pri 100km/h a pri 120km/h citeľne slabne. Rýchlejšie som ešte nešiel. Hlučnosť žiadny extrém, začína asi pri 70km/h(vtedy ho zaznamenám pri pustenom rádiu), maximum pri 90km/h, od tejto rýchlosti sa intenzita hluku nemení, zvyšuje sa iba tónina :D . Táto Fedima ma prekvapila hlavne na mokrom povrchu - intenzívny dážď, na ceste asi 1cm vody a sedeli ako pribité! Išiel som iba na zadný náhon a skúšal som aj pridávať v zákrutách či sa mi podarí "utrhnúť" zadok, ale gumy držali ako s lepidlom. Podotýkam že som mal prázdnu korbu a v 90° zákrute som išiel 70km/m a stále som pridával. Na zimných Cooper Discoverer M+S mi na mokrom povrchu v tom mieste odskakoval zadok už pri 40k/h. Myslím si že má na tom určitý podiel aj vyššia hmotnosť protektora, ako tu už poukázal Jano JP. Jednoznačne sa už teším na zimu - som zvedavý či budem prezúvať na zimáky... :wink:

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 25.06.2009, 11:17
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 17:57
Príspevky: 175
Bydlisko: okr. SABINOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
viders píše:
Ja chcem len 235/85/R16 na LJ70 na origo podvozok. To by snad mohlo vydrzat :roll:

Na ten motor to je maximalny rozmer aby to ako tak išlo. Ja mam 31 wisenty a už to je jeho hranica a keď ten tvoj rozmer bude protektor tj skutočny priemer bude ešte vyšši tak to bude trápenie :?

_________________
TODAY TOMORROW TOYOTA LJ 70 PROTO (napravy Unimog
404 ,Warn 8274 mechanika BRDM ,tlmice FOX,Optima,Tripmaster atd;-) www.terennytim.sk
http://www.youtube.com/channel/UCCvWshSIJC5DKhAwDOi4L5g
PREDAJ NÁPRAV A DIELOV DO NÁPRAV Z UNIMOGU 404


Štv, 25.06.2009, 11:57
Profil ICQ
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslis ze sa s tym ten motor bude az tak trapit, ved to je rozmer ktory este vojde bez uprav na seriu..


Štv, 25.06.2009, 12:45
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nebude sa az tak trapit, ale vyjazd kde sa neda rozbehnut a nedas do konca na dvojke, tam bude chybat vykon, inak sa to prezit da

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 25.06.2009, 13:11
Profil ICQ WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 17:57
Príspevky: 175
Bydlisko: okr. SABINOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To si vystihol na 101% fachman sa pozná :wink: a je to veľmi často a nemusi byť ani extra stupak. Radšej o 3 cm menej pod diferakom ale vykonova rezerva ako stop lebo dvojka nevládze a jednotka je málo. Mám zimne 235/75 R15 a na tom rozmere je to citeľne živšie. Osobne už mam nachystané iné prevody a vychádzam z toho rozmeru. A to trápenie asi som použil zlé slovo auto pojde len ti bude chýbať výkon tam kde ho budeš najviac potrebovať :wink:

_________________
TODAY TOMORROW TOYOTA LJ 70 PROTO (napravy Unimog
404 ,Warn 8274 mechanika BRDM ,tlmice FOX,Optima,Tripmaster atd;-) www.terennytim.sk
http://www.youtube.com/channel/UCCvWshSIJC5DKhAwDOi4L5g
PREDAJ NÁPRAV A DIELOV DO NÁPRAV Z UNIMOGU 404


Štv, 25.06.2009, 15:04
Profil ICQ
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hmm, teraz mam 225/75/r16 a v takom rozmere nie je skoro ziadny vyber MTciek.. :( Tak myslite ze 235/70/R16 bude lepsia alternativa ako 235/85/R16 ?


Štv, 25.06.2009, 15:19
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: