Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 0:51
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 pripojenie centralu k smerovkam 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nazdar dik za postreh, ale to poznam, zatial som nemal nikdy problem s takouto vecou, prud tam do vyvodu z centralu ide, to som skusal ako prve, zaujimave je ze to neslo ani na obrysky ani na smerovky, uz jedine co mi zostava je to skusit cez relatko, ale zatial sa mi stalo iba pri niektorych typoch centralov, ze bolo treba dodat este relatko ale na odomknut/zamknut.

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Uto, 13.09.2011, 22:22
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2 tomasb:
neviem co to je za rocnik ale skoro by som povedal ze je tam elektronicky prerusovac (alebo dva) ovladany cez nejaku riadiacku (body computer) a packa smeroviek/spinac vystraznych spina len nejaky impulz pre ten BCM.

No a ak je to tak, potom najjednoduchsie ked najdes SILOVE VYVODY na tie smerovky (prava a lava strana) a pripoj sa tam. Ale treba to oddelit dostatocne dimenzovanou diodou (aj vetvy od seba aj povodno elektroniku od tej dorabanej)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 14.09.2011, 12:44
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takto som to riesil na swifte, je to ozaj jednoduche a vyskusane... ;-)

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Štv, 15.09.2011, 18:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
No a ak je to tak, potom najjednoduchsie ked najdes SILOVE VYVODY na tie smerovky (prava a lava strana) a pripoj sa tam. Ale treba to oddelit dostatocne dimenzovanou diodou (aj vetvy od seba aj povodno elektroniku od tej dorabanej)


Presne tak ........ ono je to najblbšie ale najlepšie riešenie. A číňanci tie diódy vedia aj dodávať v inštalačnom balíčku s poplašeným zariadením.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Štv, 15.09.2011, 22:36
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
typ diody by som nejak extrem neriesil staci skoro hociaka usmernovaca dioda. Pouzijes skoro hociaky bordel z radia po babke.

Staci aby zniesla okolo 5A. Pripadne kupis nove v predajni z elektro suciastkami. Na zaplatenie ti budu stacit aj medenne mince :lol:

http://www.sos.sk/?str=371&artnum=14019

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Štv, 15.09.2011, 22:57
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron