Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 1:31
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 
 Funkcnost uzavierkoveho ARB kompresora 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
V Patrole mam nainstalovany vacsi ARB kompresor, ktory obsluhuje uzavierky. Pri kupe som mal dve moznosti - bud zvolim maly kompresor, iba na obsluhu uzavierok, alebo vacsi, ktory budem moct pouzit aj inak. Myslel som samozrejme na dofukovanie pneumatik.
Vysledok je zatial taky, ze pri prvom pokuse o dofukanie pneu som do jednej dofukal cca 0,5 baru a kompresor sa zastavil. Bol dost horuci, ale stale sa dala na nom udrzat ruka. Znovu bol ochotny fukat, asi az po 5-7 minutach, ale len kratky okamih, cca 15 sek. a opat sa zastavil.

Kde moze byt "zakopany pes"?
- Moze tam byt tepelna poistka? Pravdu povediac, ruku som drzal uz na ovela horucejsich el. kompresoroch...
- Moze tam byt nejaka tlakova poistka? Povedzme nastavena na 1 bar (fukal som asi od 0,5 baru a zastavil sa pri 1, al. 1,1 baru), kvoli uzavierkam...

Mate niekto priamu skusenost s uzavierkovym ARB kompresorom, pouzivanym na dofukovanie pneu?

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Uto, 23.02.2010, 11:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
... no motor som nemal rozobraty (ostatne ano ) ale pochybujem, ze by v nom bola tepelna poistka lebo by musela spinat velke prudy.

... tlakova poistka tam urcite nie je. jedine ta. ktora je vo vzdusniku a ta vypina max tlak. teda pri nizkom tlaku je furt zopnuta.

... ma to obycajny hlinikovy ptest a vsetko ostatne je plastove teda aj tesniace kruzky na pieste

... jedine co ma napada je nejaky spoj, ktory vplivom teploty povoli

... over to tak, ze ked ti akoze vypne ci je alebo nie je zopnute rele tym vylucis chybu mimo motora.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Uto, 23.02.2010, 12:07
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pokial viem tak kazdy kompresor pouzivany pre ARB locker ma tlakovy spinac , nastavuje sa na cca (ak si dobre pamatam) 7atm. a hysterezna slucka ho znova spina pri 5atm.


tu su podrobnosti o najpouzivanejsom ARB komp. na uzavierky :
http://www.arb.com.au/resources/pdf/airLockers/3-03.pdf

ak pouzivas vacsi tak :
http://www.arb.com.au/resources/pdf/airLockers/3-04.pdf

pokial budes xciet riesit pneu z tohoto kompresora , mal by si upravyt tlakovu sustavu na dva okruhy

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Uto, 23.02.2010, 13:45
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 3 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: