4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Land rover Discovery I 3.9 V8 zdvihnutie o 2inch - rada
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=16654
Stránka 1 z 2

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 16:55 ]
Predmet príspevku:  Land rover Discovery I 3.9 V8 zdvihnutie o 2inch - rada

Zdravim chcem by som sa opytat ci ma niekto skusenost s dvihnutim auta o 2inch, presnejsie ci je k tomu potreba menit aj brzdove hadicky, nieco menit dokokupit a tak. Som totizto v UK, a chcem mat doma vsetko aby mi nic nechybalo. dik

Autor:  petriiik [ Pon, 11.02.2013, 17:05 ]
Predmet príspevku: 

ja mam discovery dvihnute trochu viac, keby som riesil podvozok tak by som kupil tento kit, mas tam vsetko potrebne aj diskolacne konusy ktore navadzaju strunu pri velkom vykrizeni na povodne miesto, su tam hadicky, proste vsetko, na slovensku ja osobne neriesim na LR nic a kamaratom nedoporucujem koli cenam, bud UK alebo CZ

http://www.paddockspares.com/diskit2pfu ... inch.html#

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 17:33 ]
Predmet príspevku: 

diky za odpoved...ja som skor myslel zdvihnutie celej kabiny auta a to pomocu tohoto http://www.ebay.co.uk/itm/2-Body-Lift-K ... 3cc96433c7

Autor:  Macej [ Pon, 11.02.2013, 17:39 ]
Predmet príspevku: 

Jak velké kolesá tam máš a jak moc dlhé tlmiče keď chceš 2" bodylift?

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 17:53 ]
Predmet príspevku: 

kolesa mam 235/70/16 a tlmice poovodne

Autor:  ladanivapepe [ Pon, 11.02.2013, 17:54 ]
Predmet príspevku: 

dzovi 88. Ahoj dzovi ak chces za rozumnu cenu ti predam 3 ks kardanovych krizov. Udajne na variantu V8 idu ine ako na ostatne dieselove verzie. A kamarat sa pomylil pri objednavani. Popr. vymenim za 3 ks na defendera td5.

Autor:  Macej [ Pon, 11.02.2013, 18:03 ]
Predmet príspevku: 

dzovi88 píše:
kolesa mam 235/70/16 a tlmice poovodne


Skús sa niako rozpísať kto ťa nahovoril alebo prečo si sa rozhodol pre 2"bodylift na seriovom aute s malými kolesami?

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 18:12 ]
Predmet príspevku: 

tak s tymto mi poradil kamarat, kupil som nanho gumy do terenu, a chcem ho teraz trochu dvihnut a rozsirit, kvoli lepsej priechodnosti. jeden znamy to ma takto spravne ale vobec neviem ako mu to teraz funguje nakolko nie som s nim v kontakte. a kvoli tomu ze nie som si isty ci robim spravne tak pisem na forum :wink:

Autor:  Macej [ Pon, 11.02.2013, 18:17 ]
Predmet príspevku: 

Tak to si dovolím tvrdiť že nerobíš správne. Ak chceš lepšiu priechodnosť tak ti bude viac k prospechu dvihnúť podvozok pružinami a tlmičmi ktoré dal do odkazu Petrík. Bodylift ti iba zvýši ťažisko a získaš viac miesta na veké pneu ale auto zostane rovnako vysoké - rám od zeme.

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 18:36 ]
Predmet príspevku: 

aaa jasnee..dakujem za radu...budem nad tymto setom uvazovat alebo sa rozhliadnem po niecom inom na ebay... dakujem za rady chlapci...

Autor:  petriiik [ Pon, 11.02.2013, 18:50 ]
Predmet príspevku: 

keby si zohnal iny set za lepsiu cenu tak mal by som aj ja zaujem, vedel by si to dostat nejako na SK?

Autor:  dzovi88 [ Pon, 11.02.2013, 19:17 ]
Predmet príspevku: 

dostat to na slovensko by nebol ziadny problem...v najblizsej dobe sa chystam cca april...len musim ceknut na nete

Autor:  Disco [ Pon, 11.02.2013, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

Priatelia, tuto vec uz riesilo vela ludi, no naposledy som to robil, specilnymi podlozkami pre Discovery II, vyraba ich kolega z LandRover fora CZ "Rosomak" je to lacne a dokonale osvedcene uz roky v Discoskach su to ocelove podlozky specialneho tvaru presne pod struny s tlmicom a nad napravu. Vyraba ich v troch rozmeroch 2,3,5 cm /5cm = 2-2,5 palca/ Ja mam tieto pre pneu 235/85/16 coje cca 32-33"palcov je to nevyhnutne, inak zadieraju. okrem vlozenia tychto styroch podlozie treba ponorit priecku /taky jokel pod prednym kardonom/ o 2 cm , aby pri uplnom vyveseni prednej napravy sa kardan nedotykal tejto priecky. Ja tam mam dva minipuky 100% to vyhovuje. co sa tyka brzdovych hadiciek, tak predne su vpohode, no zadne su pri uplnom vyveseni natiahnute na fest, no stacia. Ja to mam upravene na dlhsiu. K dokonalosti by trebalo dat dlhsi zadny tlmic, lebo po tejto uprave je otvorenejsi, no nie je to nutne ja to nemam, nechali sme original. Ak nemas daleko do Bratislavy, tak sa zastav v "ORC" a mas vybavene! promtne, precizne a za super cenu!

Obrázok

Autor:  Macej [ Pon, 11.02.2013, 20:01 ]
Predmet príspevku: 

Norbi ale tieto problémy sa týkajú DII kde sa na to dá prihliadnuť. Ale úprimné povedané podložkovať staré unavené struny na DI nebodaj RRC (podvozok je zhodný) je taká družstevnícka metoda s dočasným výsledkom. Dzovi má podla názvu témy DI a tá sa od DII líši napríklad už iba tým priečnikom rámu mimo iného a vela z toho čo si popísal je rozdielne aj keď tie podvozky sú si tiež dosť podobné. Navyše ak by chcel dávať podložky na stávajúce pružiny tak po čase sa dostane späť na tú výšku na ktorej začínal pretože za tie roky je to jednoducho vyťahané/vymačkané a kupovať kôli podložkám nové seriové struny pri tom výbere a cenách origo liftových sa mu to určite neoplatí.

Ale máš pravdu a je to tiež jedna z možností a je to na jeho rozhodnutí no ak by chcel a počká si tak ja budem podložky z nového RR vyhadzovať tak ich kludne pustím do sveta :)

Autor:  petriiik [ Pon, 11.02.2013, 20:02 ]
Predmet príspevku: 

existuju aj taketo podlozky http://www.litep4x4.cz/detail/discovery ... uziny-50mm
vyrabal som ich na 2 auta jedny 70mm druhe 80mm na moje, asi budem robit este jedny nerezove :lol:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/