Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 17:27
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 Tlmice ProComp 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
... ahoj fesaci :D

potreboval by som poradit aký je rozdiel medzi ES3000 a ES9000., Dikes za každý postreh.

_________________
.--. .. -. .. -.


Pon, 23.07.2007, 14:35
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ES3000:
The twin tube cellular gas design of the ES3000 is engineered to substantially improve driving comfort and performance both on and off the road. With it's 10 stage velocity sensitive valving, the ES3000 self adjust to various road conditions, while improving your vehicle's handling characteristics.

ES9000:
Pro Comp ES9000 is the ultimate nitrogen gas charged shock absorber. With its twin tube design and 10 stage velocity sensitive valving, the ES9000 delivers not only a smooth comfortable highway ride, but it also enhances off-road handling and performance. Engineered for those driving enthusiasts demanding optimum capacity for heavy loads, as well as the most demanding driving conditions. Its 1 and 3/8in nylon banded full displacement piston head and double welded shock mounts ensure maximum strength and long lasting durability.

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 23.07.2007, 14:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
teslo píše:
...???
...na Slovensku po slovensky... :-D

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Pon, 23.07.2007, 14:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sorry. V skratke ES9000 su naplnene asi lepsim plynom.
Postreh: ocka na Procompoch su dost zle vyriesene. Ocko nieje z jedneho kusu, a je iba bodnute o hriadel.

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 23.07.2007, 14:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
teslo píše:
sorry. V skratke ES9000 su naplnene asi lepsim plynom.
Postreh: ocka na Procompoch su dost zle vyriesene. Ocko nieje z jedneho kusu, a je iba bodnute o hriadel.


...v skratke ich nedoporucujes... :-D

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Pon, 23.07.2007, 14:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja velmi nie... :?

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 23.07.2007, 14:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
to anglicke som si nasiel aj ja... ale aj tak dik.

TESLO: ... a preco ich nedoporucujes??? Konkretne please.

_________________
.--. .. -. .. -.


Pon, 23.07.2007, 15:15
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
fiberopt píše:
to anglicke som si nasiel aj ja... ale aj tak dik.

TESLO: ... a preco ich nedoporucujes??? Konkretne please.


Na uplne novom tlmici( 30km po ceste a 5 lahsi teren na umelom kopci v Petrzalke( ORC)). sa mi otvoril uchyt( ocko). Preto pisem, ze si treba dat pozor na spracovanie( a to neoplyvnis). Nieje to nic hrozne, ale naserie to. Hlavne robota s tym spojena. To ocko je iba zohnuta pasovina a pribodovana jednym zvarom( ani nie 1cm stvorcovy) o piest. Toto doporucujem este pred namontovanim nanovo cele prevarit( kaslat na zaruku).
No a co sa tyka vlastnosti, tak su dost makke. Ale na lahsie auto by to mohlo byt v poriadku. Mne sa zadok dost hupe.
Ako dlho vydrzia posudit neviem...mam na nich iba zodve tisic km.

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 23.07.2007, 15:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
výborný podnet a skusenost. Myslís že sa to može stat aj na lahšom auticku??? Ty maš 3000 alebo 9000?

_________________
.--. .. -. .. -.


Pon, 23.07.2007, 15:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nechcem rušit debatu len čosi aj tu bolo :wink: viewtopic.php?t=675&postdays=0&postorder=asc&start=60

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pon, 23.07.2007, 15:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam ES9000
nemyslim si, ze na uchyt ma vplyv vaha auta. Tlmic nesmie byt dorazom napravy. Jedine samotna vaha napravy. Tam tlmic plni funkciu spodneho dorazu a nepusit napravu nizsie...

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 23.07.2007, 15:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron