4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Novy podvozok a torzne tyce http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=4553 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bull4x4 [ Str, 07.05.2008, 15:35 ] |
Predmet príspevku: | Novy podvozok a torzne tyce |
Caute, prosim o radu. Ma zmysel vymenit na podvozku dlheho Terrana 2 len tlmice a struny (trail master. alebo OME), kedze torzne tyce v zakladnej ponuke OME podvozku nie su a treba ich dokupit za cca 10.000 sk? P.S. zdvihne sa podvozok aj s povodnymi tycami, alebo ich treba viac natocit, aby boli vyssie, a tym padom to bude tvrdsie, alebo to nebude nutne? Dakujem za odpoved. B |
Autor: | Tyky [ Str, 07.05.2008, 16:01 ] |
Predmet príspevku: | |
originalne tyce su slabsie ako OME , IM a ked ich natocis mozu prasknut -nevydrzia zdvihnutie |
Autor: | Tomrs [ Str, 07.05.2008, 16:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne držia natočené už 8 rok a v pohode |
Autor: | Majod [ Str, 07.05.2008, 16:22 ] |
Predmet príspevku: | re |
kludne ich natoč ak nebudeš s autom skákať tak ti vydržia |
Autor: | bull4x4 [ Str, 07.05.2008, 16:24 ] |
Predmet príspevku: | |
nie je to takto velmi tvrde? |
Autor: | finder [ Str, 07.05.2008, 17:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ked ich natocis rozumne, tak vydrzia ... Ak nerozumne, budes to citit, pretoze si to odseru ine s tym suvisiace casti prednej napravy ... |
Autor: | ferjon [ Str, 07.05.2008, 18:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Chlapy myslim že k teme sa opytam: Mozu sa torzky pootočiť bez toho aby sa zmenilo pôvodne miesto dorazov??? |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 07.05.2008, 19:00 ] |
Predmet príspevku: | |
mozu |
Autor: | bull4x4 [ Pia, 09.05.2008, 19:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Pani, dakujem za Vase odpovede. |
Autor: | MilanBB [ Pia, 09.05.2008, 21:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj keď moje auto torzky nemá, videl som nedávno nadvihnuté krátke pajero, bol to 3,0V6 a v predu mal torzky otočené tak veľmi, že bolo už rameno opreté o doraz, teda koleso už nemalo kam viac ísť dole. Na toto pozor ! A bolo to auto vybavené podvozkom OME a predok vytočený na torzkách len preto aby nebol nižšie ako zadok. Takže ak nadvihnúť trošku, povedzme 2-3cm, tak OK, ale ak dorovnať k "tuningovému" podovzku, potom by som radšej volil aj torzky nové. Môj názor. |
Autor: | bull4x4 [ Pia, 09.05.2008, 21:41 ] |
Predmet príspevku: | |
tiez som sa rozhodol, ze ich vymenim, ked som pred rokmi kupil jeden nissan pickup mal vpredu tak vytocene torzky, ze sice stal vysoko ako koza, ale absolutne nepruzil a aj skakal tak ako to zviaratko nejak som na tuto skusenost pozabudol, hups |
Autor: | finder [ Pia, 09.05.2008, 23:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Mino, neodporujes si trochu ? Ci vytocis torzku origo ci tuningovu, rameno musi vykonavat nejaky pohyb. Ak nie, nieco je nafigu ... Pokial by si stale potreboval tocit auto, musis zmenit drahu ramien (vypodlozit ich special podlozkami) nie ? Viem, ze tuningove torzky su viac stavane na zataz, ale zeby umoznovali viac zdvihnut auto bez dodatocnych zmien oproti origo, to sa mi nezda ... |
Autor: | Tunki [ Pia, 09.05.2008, 23:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Toto som našiel na moje obľúbené. Ale takto sa dá spraviť aj iná IFS náprava. http://www.expeditionswest.com/equipmen ... nsion.html |
Autor: | MilanBB [ Sob, 10.05.2008, 21:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Mnoooo, takto. Ja by som určite niečo robil s dorazom, resp. by som pouvažoval ako zväčšiť aspoň trošku chod ramena smerom dole, rezerva tam byť musí aspoň 1cm. Na kolese to urobí potom viac, nemusím vysvetlovať prečo. Off-torzky potom prežiju aj pri záťaži celú dráhu chodu ramena bez toho aby klakli. Ide najmä o to, že ak na auto z torzkami zavesíš nárazník a naviják, atakuješ povedzme 80kg na predku, pôvodné torzky nemusia vydržať ak su napružené. Ak nie su, auto sedí čumákom k zemi. Takže takto som to myslel ![]() |
Autor: | Tomrs [ Pon, 12.05.2008, 9:08 ] |
Predmet príspevku: | |
zosilnené torzky sú oproti origo cca. o 1mm hrubšie, napríklad origo Nissan Pickup 25,8 mm a OME 26,8 mm čo zaručuje väčšiu tvrdosť, ale rozsah pruženia je v podstate rovnaký. To znamená ako bolo už spomenuté viac vytočené sériové torzky sú s nárazníkom a navijakom viac namáhané, ale mne to už par rôčkov vpohode funguje, aj keď sa mi stalo, že pri väčšom skoku a nesúmernom dopade viac na jednu stranu si to dotyčná torzka odniesla - auto ostalo naklonené, došponoval som ju aby auto stálo rovno a jazdím ďalej, bez akejkoľvek ujmy na jazdných vlastnostiach. Aj keď je teoreticky možné, že to neodniesla torzka ale došlo k deformácii úchytu, ale nevidieť žiadne známky deformácie. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |