4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Rubicon Express
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=5454
Stránka 1 z 2

Autor:  fajer [ Sob, 23.08.2008, 21:16 ]
Predmet príspevku:  Rubicon Express

tak sa pochvalte , kto mate co od nich a aku zmenu to prinieslo....

Autor:  Andrej [ Ned, 24.08.2008, 12:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Rubicon Express

Poťažmo na mojom grande 4,5" RE tlmiče, struny, štelovacia panhardka, predlžené pancierové hadice.

Ramená urobené na mieru podla RE, predné horné štelovacie z možnosťou pootočenia v závite ( neničia sa silenbloky).

Zmena len k lepšiemu, čo sa týka jazdných vlastností. Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM. Mal viem porovnať pre rejpalov :wink:

Ak si robíš prieskum ohladom tvojho wraníka, nič lepšie za ten peniaz nieje, možno lacnejšie ale nie tak komplexne poriešené a v takej kvalite.

Autor:  tono [ Ned, 24.08.2008, 20:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Rubicon Express

[quote="Andrej"] Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM

Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem :-)

Autor:  Majod [ Ned, 24.08.2008, 21:07 ]
Predmet príspevku:  re

Je vám zytočne do toho pchať peniaze ked najväčšia expedicia je do tesca.

Autor:  tono [ Ned, 24.08.2008, 21:26 ]
Predmet príspevku: 

Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu :wink:

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 24.08.2008, 22:15 ]
Predmet príspevku: 

to no píše:
Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu :wink:


no, duplom mimo témy, ale ja sem-tam aj v Carrefoure alebo Kauflande :-D :D

Ale k téme:

RE 4,5 SF mám na aute.
Subjektívne pocity sú také, že auto je príjemne tvrdé (nie je to kostitras)
a napriek lift o skoro 5 palcov a váčším gumám je handling lepší ako v sérii. Aj keď stabilitu zčasti riešia disky s menším ET - auto je o dosť širšie ako séria.

Predný stabilizátor je pri jazde po ceste NUTNOSŤ. V teréne jednoznačne odpojiť , lebo len tak sa dá využiť kríživosť tohoto podvozku.
Tlimiče mám RE TwinTube, zatiaľ spokojnosť. Keď doslúžia, tak asi Monotube od RE alebo (ak budú bubáčiky) nejaké nastaviteľné Bilsteiny 8)

Možno to bude z mojej strany znieť ako reklama, ale RE (narozdiel od iných značiek) rieši podvozok oveľa komplexnejšie.
A kto zdívhal Jeep tak vie, že od určitého momentu sú napríklad sériové ramená zúfalo krátke (nehovoriac o ich subtílnej konštrukcii).

Autor:  Andrej [ Štv, 28.08.2008, 10:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Rubicon Express

to no píše:
Andrej píše:
Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM

Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem :-)


No ono krížilo aj to IM, ale vzásade to bolo príliš tvrdé, a ked auto nebolo naložené tak to len poskakovalo. a bola určitá hranica dokedy to bolo schopné vykrížiť a potom už nie. z RE je to daleko lepšie aj čo sa týka cesty aj čo sa týka terénu, mám možnosť viacej stlačiť struny a vykrížiť ako na IM. Momentálne je to príjemnejšie ako to bolo.

Autor:  enduro [ Štv, 28.08.2008, 14:45 ]
Predmet príspevku: 

No takto, u nas nie je Tesco, takze to auto musi naozaj chodit off-road... Kupoval som ho za tym ucelom ze jednak sme cakali prirastok do rodiny zaciatkom januara a byvam v lokalite kde sa v zime tvoria na prijazdovej ceste zaveje a pluh sem chodi tri dni po fujavici, takze som riesil bezproblemovy prijazd domov (uspesne) a jednak preto, ze sa potrebujem casto dopravovat k usadlosti, ktora je z kazdej strany vzdialena od posledneho asfaltu asi tak kilometer vymytou polnou cestou (tiez uspesne).

Podvozok som menil, lebo som potreboval zvysit svetlost, pacia sa mi 31" kolesa a povodne struny a tlmice boli zrele na vymenu. S IM mam presne rovnake skusenosti ako Andrej, ale zase na asfalte ako pise Palo je stabilita nebe a dudy oproti serii...

Tesim sa na stretnutie s Andrejom teraz na jesen, verim ze si dobre podebatujeme o spolocnych zaujmoch, aj ked on je v tejto oblasti profik a ja len skromny amater. :D

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 28.08.2008, 15:03 ]
Predmet príspevku: 

Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...

dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan

Autor:  Andrej [ Štv, 28.08.2008, 16:25 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...

dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan


Kolko to sadlo??

Zaujíma ma to že vzadu na mojom grande mám IM struny nie tlmiče, koliva nákladu a lpg a pod. ked tam naložil 600kg dlažby čo viezol to sadlo 11cm, čo jest toto defakto extrem, ale ked naložil nejakých cca 100kg tak mi to sadlo nejakých cca 1,5-2cm, čo nieje vela a bolo to príjemné na jazdu.

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 28.08.2008, 16:30 ]
Predmet príspevku: 

zadok cca 3-4 cm ...

...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...

Autor:  Andrej [ Štv, 28.08.2008, 16:33 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
zadok cca 3-4 cm ...

...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...


Rado ja mal predtým komplet podvozok na aute od IM struny tlmiče :wink:

Nehovorím len tak z brucha.

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 28.08.2008, 16:50 ]
Predmet príspevku: 

no, tak to si vynimka :wink: , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...

Autor:  Andrej [ Štv, 28.08.2008, 16:53 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
no, tak to si vynimka :wink: , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...


A výsledok??

:wink:

Aby to trocha ešte doplnil tak vyskúšal aj verziu, IM struny a tlmiče RE.

Subjektývny dojem bol, že auto zmaklo oproti ked tam boli tlmiče IM.

Takže moj záver je taký že struny su OK ale tlmiče ak je lahké auto tak pre jeep su dosť tvrdé a skáčeto. Na trole je to zrejme iné a lepšie koliva tomu že je o par 100kg ťažší.

A nejako voziť len tak prenič zaťaž sa mne osobne nechcelo :wink:

Autor:  fajer [ Štv, 28.08.2008, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

no ja som moc odbornik neni, nemam toho ani moc otestovaneho , ale vseobecne info hovori, ze IM podvozok je " zatazovy " . ako je tu vseobecne pravidlo , kazdy si v ramci moznosti riesi IM ver. C - cize najtvrdsi podvozok. Potom ide posudzovat tvrdost podvozku . Faktom zostava, ze TO NOv podvozok zacal naozaj pracovat po nasadeni penvostakov. Osobne som to okukol po domontazi vsetkeho.

Budem rad , ked sa zasa vratite k teme a budete pisat o RE. Pre IM si otvorte novu vetvu.

DAKUJEM

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/