Dnes je pondelok 20. mája 2024, meniny má Bernard a zajtra Zina
Autor |
Správa |
widlak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 19:07 Príspevky: 119 Bydlisko: Revuca
|
MilanBB píše: Kdesi na minulom fóre bolo také video, kde porovnávali niekoľko áut ( patrol, allroad, a ešte dalšie) ako fungujú do kopca po lyžiarskej zasneženej svažnici. Kto až kam vyšiel a vyhral to tušim allroad. Nemá to niekto náhodou?
http://video.google.com/videoplay?docid ... =x5+patrol
|
Štv, 26.10.2006, 18:49 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
No hádam tomu len niekto neveríte? Jednak museli by mať všetky testované autá rovnaké gumy aby to bolo objektívne. A to nemali. A zároveň jasne vidno rozdielne vedenie auta a rozdielny rozbeh. Je to jasná propagácia audi allroad. Alebo to robili úplní magori.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 26.10.2006, 19:14 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
diesel píše: Je to jasná propagácia audi allroad. Alebo to robili úplní magori.
Oboje
|
Štv, 26.10.2006, 20:07 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Ja som si to chcel pozrieť len kôli tomu, čo ste obaja už napísali. Je jasné, že neexistuje aby podhustený a zašpérovaný patrol na povedzme krátkej trojke a zimných gumách zostal tak skoro stáť ! Ale chcel som si to pozrieť znova, vďaka widlak!
|
Štv, 26.10.2006, 21:27 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
MilanBB píše: Ja som si to chcel pozrieť len kôli tomu, čo ste obaja už napísali. Je jasné, že neexistuje aby podhustený a zašpérovaný patrol na povedzme krátkej trojke a zimných gumách zostal tak skoro stáť ! Ale chcel som si to pozrieť znova, vďaka widlak!
Toto nemol byt objektivny test. Pneumatiky, vaha auta, sposob pohonu a mnoho dalsich veci a hlavne zjazdovka...
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 26.10.2006, 21:34 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Audi je lahšia a na širokých zimných gumách bude mať nižšiu hmotnosť na plochu. Spolu zo silným motorom a velmi dobrým systémom rozdelovania trakcie bude mať A6Q nepochybnú výhodu pred Patrolom..... ak je trať rovná
Akonáhle by na tej kráááásnej zjazdovke bol 10cm vysoký hrb, videli by sme kto s koho 8)
A keby Patrolovi ešte podfúkli kolá, tak by bola sranda ešte hustejšia.
To porovnanie bolo nekorektné pre absolútnu neporovnatelnosť porovnávaných áut.
Patrol nikdy nedobehne A6.
A6 nikdy nedobehne Patrola.
Len Simír nevie na dialnici s BMW dobehnúť Terano I (práve jedno Teranko rozmlátil )
|
Štv, 26.10.2006, 21:41 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Martin 4 píše: Len Simír nevie na dialnici s BMW dobehnúť Terano I (práve jedno Teranko rozmlátil )
Lenze Semir vie s BMW aj offroadit a ine veci stvarat.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 26.10.2006, 21:50 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Nejde mi do hlavy preco ten Patrol zabrzdil ked este isiel dopredu.A na peknom udupanom snehu.Ani nezahrabal,to bude len reklama,nie skutocne.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Štv, 26.10.2006, 22:03 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Martin 4 píše: A keby Patrolovi ešte podfúkli kolá, tak by bola sranda ešte hustejšia.
Na tuto temu by sa do sekcie Pneu mohla spravit nova tema, v zasade predstavu mam, ale mohol by si objasnit kedy a ako mat nafukane na roznych povrchoch a preco ...
Asi by to zaujimalo okrem mna viacerych (mozno) ...
|
Štv, 26.10.2006, 22:10 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Milan píše: Nejde mi do hlavy preco ten Patrol zabrzdil ked este isiel dopredu.A na peknom udupanom snehu.Ani nezahrabal,to bude len reklama,nie skutocne.
Nevladal motor......
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 26.10.2006, 22:13 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 26.10.2006, 22:18 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 26.10.2006, 22:32 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
DanoDEF píše: Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky.
Ked objektivne tak objektivne ...
Bud porovnam auta s rovnakym pohonom, alebo potom ked uz dali co dali, tak je jedno co auto ma, mali pouzit vsetku dostupnu techniku ...
Ak ma auto elektronicky rozdeleny trakcny pohon, tak ho vypnut nemozes, teda bol v teste pouzity ... Ak ma Patrol redukciu + zadnu speru, preco by som ho nevyuzil, ked je tam ?
|
Štv, 26.10.2006, 22:38 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
finder píše: Na tuto temu by sa do sekcie Pneu mohla spravit nova tema, v zasade predstavu mam, ale mohol by si objasnit kedy a ako mat nafukane na roznych povrchoch a preco ... Asi by to zaujimalo okrem mna viacerych (mozno) ...
Vyskúšaj na piesku alebo snehu a uvidíš.... Dopadneš ako všetci čo to skúsili.... bubeš zháňať mocný kompresor
Konkrétne v piesku aj v snehu velmi pomôže podhustenie (auto sa neborí. To, čo som v piesku na gumách s 2.8 išiel s velkým úsilím na krátkej I, som po vypustení na 0.8 išiel lahko na krátkej III až IV)
Na skalnatom teréne radšej na nafúkaných gumách (ochrana pred prierazom), ale pri šplhaní na velké skaly (rock crawling) zase odpustiť (gumy sa na skalu lepšie pricucnú)
V blate sa podfúknuté gumy menej boria a lepšie berú... ale nevieš čo je v blate schované.... takže sa musíš rozhodnúť - radšej zapadneš, alebo riskneš dieru...
Na mäkkých gumách opatrne, aby si nezrazil patku z disku, alebo nepretočil gumu na disku.
Na podfukovanie sú určené špeciálne dvojdielne šroubovacie disky (ktoré sa u nás nedajú zohnať)
|
Štv, 26.10.2006, 22:47 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
finder píše: DanoDEF píše: Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky. Ked objektivne tak objektivne ... Bud porovnam auta s rovnakym pohonom, alebo potom ked uz dali co dali, tak je jedno co auto ma, mali pouzit vsetku dostupnu techniku ... Ak ma auto elektronicky rozdeleny trakcny pohon, tak ho vypnut nemozes, teda bol v teste pouzity ... Ak ma Patrol redukciu + zadnu speru, preco by som ho nevyuzil, ked je tam ?
No to je nas nazor ale sudruhovia co testovali asi mali iny nazor.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 26.10.2006, 22:47 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|