Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 20.05.2024, 10:13
Dnes je pondelok 20. mája 2024, meniny má Bernard a zajtra Zina




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Filmy 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 19:07
Príspevky: 119
Bydlisko: Revuca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MilanBB píše:
Kdesi na minulom fóre bolo také video, kde porovnávali niekoľko áut ( patrol, allroad, a ešte dalšie) ako fungujú do kopca po lyžiarskej zasneženej svažnici. Kto až kam vyšiel a vyhral to tušim allroad. Nemá to niekto náhodou?


http://video.google.com/videoplay?docid ... =x5+patrol :-D


Štv, 26.10.2006, 18:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No hádam tomu len niekto neveríte? :shock: Jednak museli by mať všetky testované autá rovnaké gumy aby to bolo objektívne. A to nemali. A zároveň jasne vidno rozdielne vedenie auta a rozdielny rozbeh. Je to jasná propagácia audi allroad. Alebo to robili úplní magori.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Štv, 26.10.2006, 19:14
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
Je to jasná propagácia audi allroad. Alebo to robili úplní magori.

Oboje :-D


Štv, 26.10.2006, 20:07
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som si to chcel pozrieť len kôli tomu, čo ste obaja už napísali. Je jasné, že neexistuje aby podhustený a zašpérovaný patrol na povedzme krátkej trojke a zimných gumách zostal tak skoro stáť ! Ale chcel som si to pozrieť znova, vďaka widlak!


Štv, 26.10.2006, 21:27
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MilanBB píše:
Ja som si to chcel pozrieť len kôli tomu, čo ste obaja už napísali. Je jasné, že neexistuje aby podhustený a zašpérovaný patrol na povedzme krátkej trojke a zimných gumách zostal tak skoro stáť ! Ale chcel som si to pozrieť znova, vďaka widlak!


Toto nemol byt objektivny test. Pneumatiky, vaha auta, sposob pohonu a mnoho dalsich veci a hlavne zjazdovka...

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 26.10.2006, 21:34
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Audi je lahšia a na širokých zimných gumách bude mať nižšiu hmotnosť na plochu. Spolu zo silným motorom a velmi dobrým systémom rozdelovania trakcie bude mať A6Q nepochybnú výhodu pred Patrolom..... ak je trať rovná :-D

Akonáhle by na tej kráááásnej zjazdovke bol 10cm vysoký hrb, videli by sme kto s koho 8)

A keby Patrolovi ešte podfúkli kolá, tak by bola sranda ešte hustejšia.

To porovnanie bolo nekorektné pre absolútnu neporovnatelnosť porovnávaných áut.
Patrol nikdy nedobehne A6.
A6 nikdy nedobehne Patrola.

Len Simír nevie na dialnici s BMW dobehnúť Terano I :smt043 (práve jedno Teranko rozmlátil :evil: )


Štv, 26.10.2006, 21:41
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
Len Simír nevie na dialnici s BMW dobehnúť Terano I :smt043 (práve jedno Teranko rozmlátil :evil: )


Lenze Semir vie s BMW aj offroadit a ine veci stvarat.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 26.10.2006, 21:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nejde mi do hlavy preco ten Patrol zabrzdil ked este isiel dopredu.A na peknom udupanom snehu.Ani nezahrabal,to bude len reklama,nie skutocne.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 26.10.2006, 22:03
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
A keby Patrolovi ešte podfúkli kolá, tak by bola sranda ešte hustejšia.

Na tuto temu by sa do sekcie Pneu mohla spravit nova tema, v zasade predstavu mam, ale mohol by si objasnit kedy a ako mat nafukane na roznych povrchoch a preco ...
Asi by to zaujimalo okrem mna viacerych (mozno) ...


Štv, 26.10.2006, 22:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milan píše:
Nejde mi do hlavy preco ten Patrol zabrzdil ked este isiel dopredu.A na peknom udupanom snehu.Ani nezahrabal,to bude len reklama,nie skutocne.


Nevladal motor...... :-D

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 26.10.2006, 22:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4611
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kua chlapi ja som už nato došiel prečo zastal, to si ten nemecký čurak až vtedy uvedomil že šiel bez uzavierok a redukcii a defakto len na zadnom náhone :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 26.10.2006, 22:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej píše:
Kua chlapi ja som už nato došiel prečo zastal, to si ten nemecký čurak až vtedy uvedomil že šiel bez uzavierok a redukcii a defakto len na zadnom náhone :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 26.10.2006, 22:32
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
DanoDEF píše:
Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky.

Ked objektivne tak objektivne ...
Bud porovnam auta s rovnakym pohonom, alebo potom ked uz dali co dali, tak je jedno co auto ma, mali pouzit vsetku dostupnu techniku ...
Ak ma auto elektronicky rozdeleny trakcny pohon, tak ho vypnut nemozes, teda bol v teste pouzity ... Ak ma Patrol redukciu + zadnu speru, preco by som ho nevyuzil, ked je tam ?


Štv, 26.10.2006, 22:38
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
finder píše:
Na tuto temu by sa do sekcie Pneu mohla spravit nova tema, v zasade predstavu mam, ale mohol by si objasnit kedy a ako mat nafukane na roznych povrchoch a preco ...
Asi by to zaujimalo okrem mna viacerych (mozno) ...


Vyskúšaj na piesku alebo snehu a uvidíš.... Dopadneš ako všetci čo to skúsili.... bubeš zháňať mocný kompresor :lol:

Konkrétne v piesku aj v snehu velmi pomôže podhustenie (auto sa neborí. To, čo som v piesku na gumách s 2.8 išiel s velkým úsilím na krátkej I, som po vypustení na 0.8 išiel lahko na krátkej III až IV)

Na skalnatom teréne radšej na nafúkaných gumách (ochrana pred prierazom), ale pri šplhaní na velké skaly (rock crawling) zase odpustiť (gumy sa na skalu lepšie pricucnú)

V blate sa podfúknuté gumy menej boria a lepšie berú... ale nevieš čo je v blate schované.... takže sa musíš rozhodnúť - radšej zapadneš, alebo riskneš dieru...

Na mäkkých gumách opatrne, aby si nezrazil patku z disku, alebo nepretočil gumu na disku.

Na podfukovanie sú určené špeciálne dvojdielne šroubovacie disky (ktoré sa u nás nedajú zohnať)


Štv, 26.10.2006, 22:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
finder píše:
DanoDEF píše:
Koli objektivite nemohol ist na redukcii. To tam radsej mohli dat Defender s trakcnou kontrolou....aby porovnavali elektronicke zazraky.

Ked objektivne tak objektivne ...
Bud porovnam auta s rovnakym pohonom, alebo potom ked uz dali co dali, tak je jedno co auto ma, mali pouzit vsetku dostupnu techniku ...
Ak ma auto elektronicky rozdeleny trakcny pohon, tak ho vypnut nemozes, teda bol v teste pouzity ... Ak ma Patrol redukciu + zadnu speru, preco by som ho nevyuzil, ked je tam ?


No to je nas nazor ale sudruhovia co testovali asi mali iny nazor.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 26.10.2006, 22:47
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: