Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 2:08
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 
 Offroad T80 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 13.04.2008, 20:56
Príspevky: 137
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Nasiel som zaujimave videjko z jazdenia T80. Celkom pekne offrad jazdenie. Pacila sa mi hlavne strelba vo vyskoku :D
http://www.youtube.com/watch?v=4F89YnN5tEc


Pia, 19.09.2008, 13:46
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 17.09.2008, 8:41
Príspevky: 17
Bydlisko: som ten strašný pražák
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mně na tom fascinuje ta zaměřovací automatika, ať s tím podvozkem děláš co chceš ten lauf míří pořád stejným směrem


Pia, 19.09.2008, 14:46
Profil ICQ WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7909
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
NO je to super, nebol by som veryl ze dokaze aj taketo kaskaderske kusky,, kua ale musi to mat poriadnu spotrebu,, ktovie kolko to zere na motohodinu.. :smt017

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 19.09.2008, 16:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 17.09.2008, 8:41
Príspevky: 17
Bydlisko: som ten strašný pražák
Odpoveď s citáciou
Poslať 
efendi píše:
NO je to super, nebol by som veryl ze dokaze aj taketo kaskaderske kusky,, kua ale musi to mat poriadnu spotrebu,, ktovie kolko to zere na motohodinu.. :smt017
cca 300 litrů žral starej českej model tedy to mi tvrdil jeden bigoš


Pia, 19.09.2008, 16:18
Profil ICQ WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rusi sú experti na skákanie s tankom. A dlho im trvalo, než zvládli gyrobloky ktoré stabilizujú kanón v zámernej.
Tank má spotrebu jak tank... zábavnejšie je že životnosť tankového motora do GO je nejakých 3000 km :?

_________________
SLOW & FURIOUS


Pia, 19.09.2008, 17:39
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
rusi sú experti na skákanie s tankom. A dlho im trvalo, než zvládli gyrobloky ktoré stabilizujú kanón v zámernej.
Tank má spotrebu jak tank... zábavnejšie je že životnosť tankového motora do GO je nejakých 3000 km :?


Bojový tank má motor so životnosťou 500 km. To je aj predpoklad životnosti celého tanku do zničenia nepriateľom. To len 4 tankistom a psovi menili motor v tanku.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Pia, 19.09.2008, 22:25
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej.
Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.

Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 19.09.2008, 23:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
do trachtorov? ...teda tých čo mali preorať kulakov? :-D

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 19.09.2008, 23:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej.
Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.

Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??
ja nevim ale hadal by som ponorku alebo lod :-D

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pia, 19.09.2008, 23:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej.
Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.

Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??


.....historia tanku T34 siaha až niekde k americkym korenom ku človeku s menom J.Christie ... :wink: //zase Amerika ;-) //...a predpokladam motor bude z lietadla...

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Sob, 20.09.2008, 0:15
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martino, bravóó. Áno, pôvodne bol skonštruovaný do lietadla.
Podrobnosti si najdite na webe.
Ale už iba táto skutočnosť značí o tom, že lietadlo nemôže letieť 300 hodín a potom padnúť. :D

Životnosť tanku, ale aj inej techniky, napríklad offroadu záleží viac menej aj od správnej obsluhy, údržby a zaobchádzaní.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 20.09.2008, 0:41
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jj ... vidlicový dvanásťvalec bol odvodený z leteckého motora - ale nie každý. Počas baľšej oťečestvennej sa do tankov montovalo to, čo bolo práve po ruke. Čiže legendárny T-34 bol vyrábaný v neprehľadnom množstve verzií a subverzií. V dobe blokády leningradu do neho montovali aj benzínové motory ktoré tam zrovna mali , aj keď vymyslený bol s naftovým. Aj samotná konštrukcia korby a veže sa odlišovala podľa toho, v ktorej továrni bol vyrobený. Korby boli zvárané aj odlievané, veža sa menila podľa dostupnej technológie a použitého kanóna.

Podla Christieho sa volá najmä spôsob zavesenia a odpruženia pojazdových kladiek. Dovtedy mali tanky pojazdové vozíky s krátkou dráhou odpruženia kladiek. Christie dal kolá na vlečené kľuky a odpružil ich torznými tyčami. Tým dosiahol veľký zdvih na pružení a veľkú rýchlosť tanku v teréne. Asi prvý to v sérii využili rusi na tankoch BT (bystrochodnyj tank)

Životnosť motora je funkciou jeho objemu, výkonu a technológie výroby. Motor s malým litrovým výkonom môže mať nekonečne dlhú životnosť. Ako rastie litrový výkon, klesá životnosť, alebo (ak má byť životnosť zachovaná) strmo stúpa technologická náročnosť výroby. Motory s vysokým litrovým výkonom vyrábané za bojových podmienok vojnovej produkcie (továrne bez hál - stroje pod holým nebom a pod) mali veľmo biednu životnosť. A nikoho to ani moc neštvalo. Bol to spotrebný materiál. Napr. po celú dobu vojny mali rusi obrovské problémy s dodržiavanm technologickej disciplíny najmä pri tepelnom spracovní. To im robilo problémy prakticky vo všetkoej technike.

_________________
SLOW & FURIOUS


Sob, 20.09.2008, 12:30
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:

Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??


A ja som si myslel, že tankové motory vyrábané v Martine boli robené v licencií Pielstick (myslím,že tak nejak sa to píše) a boli pôvodne určené do lokomotívy. Ibaže pre potreby armády boli modifikované ako viacpalivové.

Spotreba tanku bola 300-500 l/100km, podľa spôsobu použitia (pri bežnej prevádzke okolo 300 l a pri bojovom nasadení aj 500 l).
Na rozdiel od BVPčka, ktoré spotrebovalo 70-100 l/100km.


Sob, 20.09.2008, 14:12
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Su tam aj ine zaujimave videa. Napr. Top 10 tank.
Tam uvadzaju akcny radius tankov s pridavnymi nadrzami od 350 - 550 km. /zhruba nepamatam presne/ Prvy je nemecky leopard, kriteria neuvadzaju.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Sob, 20.09.2008, 14:22
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano máš správne info, ale poskladal si z toho chybný záver. V martine sa skutočne robili tankové motory a skutočne sa v licencii Pielstick robili motory pre lokomotívy. Ale určite to neboli tie isté motory. Lokomotívové motory sú velké pomaly ako celý tank. Tankové motory nie sú nijak príliš velké. Len sú vyšponované na velký výkon za cenu "tankovej" spotreby a nevelkej životnosti. V tankoch sa častejšie používali skôr letecké motory. Rusáci cez II vojnu radi týmto smerom experimentovali, ale pravidelne sa to nedostalo do série pre vyťaženosť motorárskych tovární dodávkami leteckých motorov pre lietadlá. Aj američania postavili v tých časoch protoyp tanku, ktorý bol poháňaný leteckým, vzduchom chladeným hviezdicovým (!) motorom a mal elektrický prenos výkonu. Fungoval dobre ... až kým pre skrat v zložitej elektroinštalácii nevyhorel do tla. A bolo po ptákách...

_________________
SLOW & FURIOUS


Sob, 20.09.2008, 20:42
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 15 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: