4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=11483 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 13:30 ] |
Predmet príspevku: | Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba |
Takže další upravička.Přestavba na skoro Rubicon.Základem pro tuto přestavbu byl Jeep Wrangler JK a zadní náprava Dana 44 s LSD a přední Dana 30.Na auto bylo namontováno : Do zadní nápravy Dana 44 převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s 35 drážkama a průměr 40mm (velikost poloos odpovídá velikosti na nápravě Dana 60).Do přední nápravy byl namontován taktéž převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s homokinetickými klouby a drážkováním 35 drážek (taky velikost jako má Dana 60).(Novinka od ARB) Dále byl na auto namontován podvozek Rubicon Express 3,5" RE 7143 s tlumiči ProComp MX6 se štelovací tuhostí. Snorkel od firmy AEV. Dálkové ovládání WARN. Zámek kapoty. Držák rezervy a Hi-Liftu (Vlastní výroby) Pneumatiky COOPER STT 285/70x17 + Lakované originál AL kola. Rozšiřovací podložky od Spidertraxu. Koberce Husky Liners. Pevnostní víka od ARB Výztuhy nápravy od Poly Performance. Letní dveře od Bestopu + náhradní zrcátka. Samozřejmě kola a převody (Softvér) doladěný ProCal modulem od AEV. A teď nějaké foto ze stavby: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prodloužený držák lanovodů ruč. brzdy. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 13:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Přelisování kroužku ABS na pevnostní poloosy. ![]() ![]() ![]() Pevnostní poloosy. ![]() ![]() Rozšiřovací podložky od Spidertraxu. ![]() ![]() ![]() Pneumatiky Cooper STT 285/70 x 17 na origo AL kolech nastříkané do matného komaxitu. ![]() Černé závaží na černých kolech je povinnost ![]() ![]() ![]() Srovnání poloos,zprava: Dana 35,Dana 44HD (ZJ),Dana 44 JK s 35 drážkama od Superior. ![]() ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 13:32 ] |
Predmet príspevku: | |
A teď něco o přední nápravě: Uzávěrka ARB pro představu velikosti,ten svěrák je 150L. ![]() Otvor pro vedení origo uzávěrky. ![]() Nutno zaslepit. ![]() Nová přední naprava Dana 44 ( Výměna za Danu 30 ) ![]() Zatím bez výztuh. ![]() Tady je moje inspirace a Gurůůůůůů :septani ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZDrWbREGB7w ![]() ![]() ![]() ![]() Dorazy ![]() ![]() ![]() Otisk převodů je samozřejmě před doseřízením zubové vůle tzv. Backlash ![]() ![]() Tady Backlash ![]() ![]() Pevnostní víko od ARB. http://www.arbusa.com/Products/Differen ... er/66.aspx ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Přední pevnostní poloosy od RCV opět s 35 drážkama,( velikost jako Dana 60) ![]() ![]() ![]() Axle seals. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 13:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Tady nějaké foto z montáže Snorklu od AEV. ![]() ![]() ![]() Tady si myslím že to firma AEV nedotáhla do konce,originál po vyříznutí zůstává kopota neošrtřena (jelikož to asi není vidět a je to v motor.prostoru) ![]() ![]() Mě se to však nelíbilo tak jsem tam alespoň z lepidla na čelní okna vyplnil mezeru mezi plechy. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dálkové ovládání od WARNu. ![]() ![]() Držák rezervy,kanystrů a Hi-Liftu. Vlastní výroba. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 13:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Tady montáž kompresoru ARB + sada na foukání kol. ![]() Držák kompresoru. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zapojení. ![]() ![]() ![]() TADY FINÁLE : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | masurko [ Str, 22.09.2010, 14:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Mnamka ![]() ![]() |
Autor: | lukky1988 [ Str, 22.09.2010, 14:14 ] |
Predmet príspevku: | |
O MOJ BOZE............. ![]() |
Autor: | Macej [ Str, 22.09.2010, 14:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Je to ozaj fešák ale niečo mi na tom nesedí. ![]() Tak len zo zvedavosti... Vzhladom na to že stabíky zostali tak pozrie sa niekedy do skutočného terénu alebo je to len lešetenka do mesta ako 10tky iných podobne nastrojených vozov kde majtel len chodí s nosom dohora ale potenciál mašiny nikdy nevyužije?(nechcem tým nikoho uraziť ale stretávam takých kopec). Alebo ja som neznalý a to že tam ostali má nejaký dôvod a pre daný podvozkový kit tie stabíky niesú natolko obmedzujúcou prekážkou? |
Autor: | masurko [ Str, 22.09.2010, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Ked sa lepsie pozries uvidis zavlacku na dolnom cape na ktorom je stabik. To znamena, ze su odpojitelne ![]() |
Autor: | Macej [ Str, 22.09.2010, 15:01 ] |
Predmet príspevku: | |
To som si nevšimol. Dikes ![]() ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 22.09.2010, 15:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Není to Rubicon ,takže origo odpojitelný stabík z kabiny to nemá,takže jsou origo Rubicon Express odpojitelný jak říká Masurko. ![]() ![]() |
Autor: | KUBIK [ Str, 22.09.2010, 17:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Keď budem väčší ![]() PetrF: tvoju robotu obdivujem, hrajkáš sa s tým perfektne, aj keď vidím ten "montážny pult", všetko presne ako má byť, takú dielňu mať by bolo krásne Macej: ale v niečom máš pravdu, v mojom okolí sú dve nové JK, tiež samozrejme nastrojené jak hovado a terén bol pre nich akurát kaluža na ceste, ale samozrejme majú Jeep ![]() ![]() |
Autor: | Macej [ Str, 22.09.2010, 19:03 ] |
Predmet príspevku: | |
PeterF: Už som to pochopil. Dík ![]() ![]() ![]() Kubik: Len tak som si to nevymyslel ![]() ![]() |
Autor: | Tyky [ Pia, 24.09.2010, 8:12 ] |
Predmet príspevku: | |
fakt vymakana pracicka ! tieto Jeepy sa mi zacinaju nejak pozdavat ![]() |
Autor: | Mikeoff [ Pon, 27.09.2010, 17:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Klobúk dole,fakt perfektná prácička |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |