Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Autor |
Správa |
h3r10s
Čumil
Registrovaný: Sob, 13.05.2017, 21:35 Príspevky: 4 Bydlisko: Snina
|
Zdarec chlapi, som tu nový a potreboval by som poradiť ohľadom môjho emka . Dúfam že dostanem potrebnú pomoc od skúsených machrov. Mojím problém je že potreboval by som poradiť ako spojiť 2 prevodovky konkrétne prevodovku origo emka m461 a prevodovku z peugeota 405. Keďže emko bude používane v teréne tak by som preferoval spojenie cez kardaň, len žiaľ neviem ako upevniť prevodovky keďže mi stále to vychádza pod veľkým uhlom. Dôvod zmeny motore je jednoduchý na pôvodom 2,5L nissane mi rupol blok motora poškodenie je také veľké že oprava neprichadza do úvahy. A od fanúšikov Emka som počul že popularné motory su pegueot 1,9 no žiaľ ja sa bojím o silu keďže planujem voziť cca 500-700 Kg v terene. Ak by sa tu našiel niekto má takto upravené emko a zverejnil fotografie bol by som veľmi rád. Postačia aj postrehy a nápady o upevnenie.
|
Sob, 13.05.2017, 22:00 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
No neviem,ci ta 1.9 nebude prislaba...ja mam zatial 2.5td z pajera a nieje to bohvieco. Kardanom tie 2 prevodovky spojit nieje dobry napad,lebo ti bude vylamovat predlohovu hriadel.Vystup prvej prevodovky musis natvrdo a v osi spojit so vstupom tej arovej,alebo potom na arovu predlohu musis dat este 1 lozisko,aby ti ju nevylamalo.Aj krutak na tu druhu prevodovku uz bude o dost(nasobne) vyssi.....mozno by bolo lepsie dat tam prevodovku uz s redukciami,napr.z pajera,ci jeepa.Alebo z ara240ky,ci redukcnu z gaza 69ky,ale zas musis otacat napravu.
|
Sob, 13.05.2017, 23:44 |
|
|
h3r10s
Čumil
Registrovaný: Sob, 13.05.2017, 21:35 Príspevky: 4 Bydlisko: Snina
|
|
Ned, 14.05.2017, 8:48 |
|
|
tapo
Učeň
Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25 Príspevky: 82 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Nebolo by menej prace s mercedesackym motorom a prevodovkou ktora ma vyvod vzadu?
|
Ned, 14.05.2017, 14:54 |
|
|
h3r10s
Čumil
Registrovaný: Sob, 13.05.2017, 21:35 Príspevky: 4 Bydlisko: Snina
|
Možno áno ale mál som doma prevodovku aj motor takže nič ma to nebude stáť len čas
|
Ned, 14.05.2017, 15:28 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Takto sa to robi na traktory a nie na auta.Ta arova prevodovka nieze dostane na prdel...ta bude mat priam popici .Ked uz,tak tam dat prvu prevodovku zo zadohrabu.Jedine co tam ma dobre urobene je to,ze ma podoprety vstupny hriadel do tej arovej prevodovky.Pouzitie homokynetaka je ok,ja tak mam vyvod na predok na are....nahradil som tym 2kriz.
|
Ned, 14.05.2017, 15:45 |
|
|
h3r10s
Čumil
Registrovaný: Sob, 13.05.2017, 21:35 Príspevky: 4 Bydlisko: Snina
|
Nevidím dôvod prečo by mala rupnuť prevodovka keďže ja to planujem použivať do terenu a nie na cesty a v terene rychlo nepôjdeš ak si ceníš zdravie a emku keby že to berem ako auto tak by som ten mali blok motora dal priamo na prevodovku z emka. No ja mám skôr o offroad + prevoz ťažkych veci tak ma zaujíma skôr moment ako rychlosť. PS: Po úprave ukážem fotečky emka
|
Ned, 14.05.2017, 16:03 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
No,ten dovod je jazda v terene,vozenie tazkych veci a hlavne minimalne 3x vecsi krutak na vstupe do druhej prevodovky,nez na aky je stavana .Ten jeden klinok na predlohovom koliesku nebude moc rad
|
Ned, 14.05.2017, 19:27 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|