4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=23221 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ali851 [ Str, 05.09.2018, 21:47 ] |
Predmet príspevku: | BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
Nazdar ludia chcem.sa informovat co vsetko treba upravovat pri bodylifte... pri zdvyhu max 5cm za odpovede dakujem. |
Autor: | Duril200 [ Štv, 06.09.2018, 0:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
Pri bodylifte do 5cm (2") iba saharu chladiča aby vrtuľa mala miesto a plast okolo radiacej páky |
Autor: | efendi [ Ned, 09.09.2018, 20:29 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
co ma s tym spolocne sahara a kryt riadiacej paky?? ![]() ![]() ![]() prevodovka , teda zadok prevodovky,,sa nebude pustat nizsie skrze kardanu ...to je maly lift nato.. ![]() |
Autor: | Duril200 [ Str, 12.09.2018, 18:10 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku |
Autor: | efendi [ Str, 12.09.2018, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
Duril200 píše: Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... ![]() |
Autor: | Ali851 [ Pon, 24.09.2018, 7:09 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
efendi píše: Duril200 píše: Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... ![]() Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? |
Autor: | efendi [ Pon, 24.09.2018, 18:27 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01 Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, ![]() V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt ![]() ![]() ![]() Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,, ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ali851 [ Pon, 24.09.2018, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB |
efendi píše: Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01 Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, ![]() V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt ![]() ![]() ![]() Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,, ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No takto cosi uz mam odjazdene v terene jasne ze nie neako zavodne alebo tak (presedlal som z bmw do offroadu ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |