4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Úprava Jeep xj 2.5td 1991 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=24739 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | agos [ Ned, 24.09.2023, 21:38 ] |
Predmet príspevku: | Úprava Jeep xj 2.5td 1991 |
Ahojte, stal som sa majitelom XJčka 2.5td rv1991 pred FL. Auto by som chcel trochu porobiť .Moja predstava nie je žiadny extrémny offroad. Skorej niečo čo bude funkčné a zároven aj vyzerať . Chcel by som ho dať na 31 pneu .Čo sa týka podvozku tam je toho po forach kopu no názori sa rôznia - necham si poradiť (oldmanemu,ironman,fox,rc, atd ??? Rozpočet na podvozok cca 2000). Zdvihol by som ho kolko treba na 31pneu. Auto má velmi slušnú karosériu a preto som sa rozhodol ho rozobrat/ošetriť a poskladat. Preto príjmem aj rady ohladom vystužovania náprav , prerábky zadných brzd na kotúče . Stačí seriová Dana 35 na takýto setup? S ostatného by som časom chcel riešiť zadný náraznik s držiakom na rezervu, záhradku, nejaké svetlá a možno stan na strechu (deti by mali radost ) .A kedže ho budem rozoberat rovno by som sa pustil asi aj do rozvodovky...je velký rozdiel s rozvodovkou s cestnou štvorkolkou? Jazda mesto zima, časom možno uzavierka. Ak je to možné ideálne všetko zapísať. Ďakujem za všetky postrehy / skúsenosti s upravami/opravami xj .Auto bude dlhšiu dobu stát tak by som ho pomali porobil. |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 24.09.2023, 23:58 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava Jeep xj 2.5td 1991 |
agos píše: Ahojte, stal som sa majitelom XJčka 2.5td rv1991 pred FL. To asi nie. To by si musel mať nejaké zázračné XJ. Pretože 1. XJ s týmto motorom prišlo na trh až koncom roka 1994 ako XJ model 95. agos píše: Chcel by som ho dať na 31 pneu .Čo sa týka podvozku tam je toho po forach kopu no názori sa rôznia - necham si poradiť (oldmanemu,ironman,fox,rc, atd ??? Rozpočet na podvozok cca 2000). Zdvihol by som ho kolko treba na 31pneu. Na 31" pneu potrebuješ minimálne 3,5" s obmedzeným krížením alebo vyrezanými blatníkmi. Ak to má byť do terénu, tak 4 až 4,5" OME ani IM takto vysoké podvozky nerobí. Rough Country je síce budget friendly, ale ak to chceš naozaj do terénu a nie pred Tesco na obrubník, tak buď veľa vecí prerobíš a vymeníš alebo to proste nebude fungovať. K rozpočtu sa nevyjadrujem, to si zisti sám. agos píše: Preto príjmem aj rady ohladom vystužovania náprav , prerábky zadných brzd na kotúče . Stačí seriová Dana 35 na takýto setup? na 31" a výletný offroad tam nič závažné vystužovať netreba. Max držiak horného silentu vpredu a ak chceš tak C-čka. IMHO zadné kotúče na D35 tak ako to riešia všetci prerábkkou zo ZJ nie sú až taká výhra. Tie bubny brzdia rovnako dobre. A narozdiel od ZJ funguje na nich aj dospelá ručná brzda. Jediné dve výhody kotúčov sú to že im menej vadí brodenie a že v prípade prasknutej poloosi ti koleso nevylezie von Alebo potom to spraviť s úplne iným brzdičom agos píše: A kedže ho budem rozoberat rovno by som sa pustil asi aj do rozvodovky...je velký rozdiel s rozvodovkou s cestnou štvorkolkou? Rozvodovka je niečo iné. Ale ak myslíš prídavnú prevodovku, tak áno je v tom rozdiel. Ale zohnať dnes dobrú NP242 je celkom výzva. agos píše: Ak je to možné ideálne všetko zapísať. To závisí od toho, kto to bude robiť a ako to bude spravené. Doba kedy sa dali pozapisovať nárazníky z lešenárskej rúry je dávno preč. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |