| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/  | 
|
| prevodovka gaz http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=4186  | 
	Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | david [ Pon, 31.03.2008, 0:02 ] | 
| Predmet príspevku: | prevodovka gaz | 
kamos kupil asi pred mesiacom 69-tku a ma tam navijak hnany prevodovkou robili sa gazacke prevodovky/pridavne/ s vyvodom na navijak? ked som mal gazika tak som tam nic take nemal toto je ten gazik  
mno a tu je ten vyvod s kardanom na navijak, horny kardan ide z prevodovky, zadny je na predny nahon a ten 3 ide na navijak  
 
 
		
		 | 
	|
| Autor: | pejo [ Pon, 31.03.2008, 10:58 ] | 
| Predmet príspevku: | |
To je typ 69A, ´´štábny´´. Ani tieto nemali vývod na naviják, to musí byť špeciálne prevedenie.  | 
	|
| Autor: | KOŤO [ Pon, 31.03.2008, 13:03 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Vzadu to prerobili na kotúčovky ?  | 
	|
| Autor: | david [ Pon, 31.03.2008, 15:39 ] | 
| Predmet príspevku: | |
ano je to stabak a kotucove su aj v prednaj naprave a zadna ma uzavierku ta prevodovka mi nejde do hlavy preto ze umiestnenie pak predneho nahonu a redukcie je na standardnom mieste tak ze nerozumiem hm motor tam je zo zuka a mato aj servo a posilovac brzdovi  | 
	|
| Autor: | KOŤO [ Pon, 31.03.2008, 22:07 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Ovládanie toho navyjáku vyzerá byť samostatnou pákou niekde vľavo vedľa stredového tunela, čiže po pravej ruke šoféra. Ale či to origo prídavka to netuším. Skôr si myslím že to je z niečoho iného.  | 
	|
| Autor: | david [ Pon, 31.03.2008, 22:12 ] | 
| Predmet príspevku: | |
ano paka je po pravej strane soferovej ale ak by to bolo z niecoho ineho a paky na predok a redukciu by pravdepodobne nesedeli z origo umiestnenim je mi to nejaka zahada  | 
	|
| Autor: | KOŤO [ Str, 02.04.2008, 17:25 ] | 
| Predmet príspevku: | |
chcelo by to foto zozadu, tam by to bolo vidieť, či to je origo.  | 
	|
| Autor: | efendi [ Str, 02.04.2008, 20:47 ] | 
| Predmet príspevku: | |
david píše: ano je to stabak a kotucove su aj v prednaj naprave a zadna ma uzavierku ta prevodovka mi nejde do hlavy preto ze umiestnenie pak predneho nahonu a redukcie je na standardnom mieste tak ze nerozumiem hm motor tam je zo zuka a mato aj servo a posilovac brzdovi toho casu na vojencine som jazdil zhodou okolnosti na gaz 69a cize stabak,, ten mal 3 stupnovu prevodovku a motor sv,cize ventyli boli v bloku motora, zukove motory v tom neboli, v civylnom sektore to dodatocne montovali do teho bo pasovalo to z prevodovkou, zuk mal tiez 3 stupnovu, avsak bez predneho nahona, co sa tyka brzdy mali 4x bubnove, a na margo startovalo to na nozne tlacenie na istu packu na lavej strane podlahy,,, nemalo to na starteru spinac,,a co sa tyka toho navyjaku taktiez nemali, to co mas ty v tom je z dacoho ineho , podotykam dobra prerobka,,inac v terene je vynikajuci nikde som s tym neostal vysiet..  | 
	|
| Autor: | david [ Str, 02.04.2008, 22:03 ] | 
| Predmet príspevku: | |
to mas pravdu Efendi 69-nka je klasika    tichucke spodove motory
		
		 | 
	|
| Autor: | KOŤO [ Str, 02.04.2008, 22:28 ] | 
| Predmet príspevku: | |
efendi píše: david píše: ano je to stabak a kotucove su aj v prednaj naprave a zadna ma uzavierku ta prevodovka mi nejde do hlavy preto ze umiestnenie pak predneho nahonu a redukcie je na standardnom mieste tak ze nerozumiem hm motor tam je zo zuka a mato aj servo a posilovac brzdovi toho casu na vojencine som jazdil zhodou okolnosti na gaz 69a cize stabak,, ten mal 3 stupnovu prevodovku a motor sv,cize ventyli boli v bloku motora, zukove motory v tom neboli, v civylnom sektore to dodatocne montovali do teho bo pasovalo to z prevodovkou, zuk mal tiez 3 stupnovu, avsak bez predneho nahona, co sa tyka brzdy mali 4x bubnove, a na margo startovalo to na nozne tlacenie na istu packu na lavej strane podlahy,,, nemalo to na starteru spinac,,a co sa tyka toho navyjaku taktiez nemali, to co mas ty v tom je z dacoho ineho , podotykam dobra prerobka,,inac v terene je vynikajuci nikde som s tym neostal vysiet.. Myslím že ten "nožný štartér bol vpravo, vľavo na podlahe sa prepínali dialkové svetlá. Ten spoďák mal nevýhodu, že keď sa prehnal, tak ventily sa podpálili.  | 
	|
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|