Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Patrol GR LWB, 4" Dobinsons + XT + panhardky
Autor |
Správa |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
mello píše: si este vKE??? ak ano a mal by si cas, by som si rad pozrel, vyzera to dost zaujmavo..... daj vediet
... tak to bude problem... MilanBB je uz s5 v BB
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Sob, 24.05.2008, 14:16 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
mello píše: si este vKE??? ak ano a mal by si cas, by som si rad pozrel, vyzera to dost zaujmavo..... daj vediet
Dano to trafil, nie, už v KE nie som. Až budeš mať cestu niekam do stredu Slovenska, volaj, číslo mám rovnaké
|
Sob, 24.05.2008, 23:48 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
konik píše: ahoj Milan ake presne pruziny si tam dal heavy duty , C 45-108 dopredu a c 45- 129 dozadu? a co tlmice ake by pasli do seriovky? ako si riesil CASTOR KIT? az doteraz som bol odhodlany na IM ale toto ma hloda...
Presné číšla mojich strún bude vedieť Filippo, ja netuším. Viem, že to je +100mm a také su myslím len jedny. K týmto strunám pasujú samozrejme prislúchajúce tlmiče Dobinsons, ale aj tie, ktoré mám ja - XT Automotive. Rozdiel Ti nepoviem, lebo sám neviem. Ale ak to otestujem, zase niečo napíšem sem. Castor kit mi montovala firma Allmetal a tá ho aj dodala. Presnejšie info teda tam. IM som mal len struny, ale nie tlmiče. Takže neviem porovnať rodzdiel, čo by robilo moje auto s podvozkom komplet IM.
|
Sob, 24.05.2008, 23:53 |
|
|
FILIPPO ASQUER
Frajer
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 15:55 Príspevky: 222 Bydlisko: SK Banska Bystrica
|
Strune DOBINSONS extreme trial +100mm PRE NISSAN y60 - y 61
Predne COD.C45-100
zadne COD.C45-113T
|
Ned, 25.05.2008, 11:41 |
|
|
konik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
|
dakujem za specifikaciu a objasnenie faktov, uvedomil som si ze napriek tomu ako sa to sprava a velmi by som take chcel na aute musim spravit koli konivoziku a ako sa poznam aj koli par vela kilam paksamentlov, podvozok nie trialovy ale tvrdsi cize zrejme sa vratim ku konceptu IM-C
|
Uto, 27.05.2008, 22:59 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
konik píše: dakujem za specifikaciu a objasnenie faktov, uvedomil som si ze napriek tomu ako sa to sprava a velmi by som take chcel na aute musim spravit koli konivoziku a ako sa poznam aj koli par vela kilam paksamentlov, podvozok nie trialovy ale tvrdsi cize zrejme sa vratim ku konceptu IM-C
Skôr než kúpiš IM by som Ti doporučil - sprav si výlet do BB a ja Ti predvediem podvozok aby si videl ako to funguje. To čo mám na aute momentálne ja nie je mäkšie ako IM "C" a bez nutnosti podložiek pod struny si od série vyššie nie o 60mm ako urobí IM, ale o 100mm.
|
Str, 28.05.2008, 16:27 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
IM nespravi 60 mm , ale obvykle 70-80 mm
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 28.05.2008, 22:54 |
|
|
konik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
|
nezavezne sa teda hlasim na obhliadku zrejme vikend 7-8 jun potiahnem konivozik do kremnice co uz by bolo na skok do BB.
otazka znie ako taky trejlovy podvozok reaguje na expedicne paksamentle typu navijak narazniky zahrada atd cize cca par sto kilo navyse o kolko to moze zasadnut a ako sa ten podvozok unavuje pod tou tarchou?
|
Str, 28.05.2008, 23:52 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Radko, skúšal si namontovať struny IM "C" na čisto nový z fabriky vylezený patrol? Lebo obvykle sú straršie modely proste sadnuté, je to normálne. Takže ja som mal na mysli 60mm, ktoré liftne nový patrol a opäť v porovnaní 100mm, ktoré liftnú nový patrol struny čo mám na aute teraz ja. Chápeme sa?
Koník - nie je problém, treba mi zavolať deň do predu aby som bol v BB a rád predvediem. Čo by robili tieto struny pod stálou záťažou niekoľko sto kíl neviem, je to prioritne liftovací podvozok, nie záťažový. Takže reálne netuším. Ale hrúbka drôtu je rovnaká ako pri IM "C" a tiež je to austrálska výroba, takže si myslím, že to bude podobné ako pri IM. Je to ale iba môj dohad, nemám to čím podoprieť. Každopádne sa príď pozrieť, sám si urobíš názor
|
Štv, 29.05.2008, 20:11 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Citácia: Radko, skúšal si namontovať struny IM "C" na čisto nový z fabriky vylezený patrol? Lebo obvykle sú straršie modely proste sadnuté, je to normálne. Takže ja som mal na mysli 60mm, ktoré liftne nový patrol a opäť v porovnaní 100mm, ktoré liftnú nový patrol struny čo mám na aute teraz ja. Chápeme sa?
...ano , mal cca 20 tis km = zdvihnutie 70 mm
kazdopadne netvrdim, ze tamtie su horsie ako IM ale primarne urcene na iny ucel, podla toho co pise Konik, chce expedicku...
... v tvojom pripade, kde cela offroad vybava spociva v naklonomeri a 100 kg v kufre je asi lepsia volba to co mas, pretoze si sa zodvihol viac...
myslim, ze uz sa chapeme co sme navzajom mysleli...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 29.05.2008, 21:13 |
|
|
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Jasne, chápeme. Ešte pre doplnenie teda, pri montáži IM "C" na môj 18 ročný patrol sa zdvihol o cca 8cm v predu a 9cm v zadu. Keď som nahodil struny Dobinsons +100mm tak šiel hore v predu o 5,5cm a v zadu o 5,8cm oproti strunám IM "C" . Meral som to v dielni ktorá mala podlahu vyliatu nivelizačnou hmotou, teda takmer dokonale rovná a tlak v pneumatikách bol skontrolovaný a vyladený tak aby bol identický. So závažím v aute sa nehýbalo, ani s palivom v nádrži. To len pre úplnosť informácií a pre možnosť porovnať.
|
Štv, 29.05.2008, 22:33 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Hm Milanko a meter si mal identicky a s platnou kalibracnou nalepkou ???
Ja len pre uplnost objektivneho posudenia ...
PS:
krasna praca ... velmi si posunul cele Y60 & Y61 ladenie dopredu - je to asi najvyssia alternativa.(zatial)
_________________ OFF the ROAD
|
Štv, 29.05.2008, 22:53 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Ivko
Bobyho patrol je taky alebo vyzsi uz s 380 kg vybavou
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 30.05.2008, 7:05 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
380 kg? to ma v kufri nahradny motor?
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pia, 30.05.2008, 7:19 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
ved rataj
2x pevnostak cca 90 kg
2x navijak cca 90 kg
expedicna zahrada so svetlami vpredu aj vzadu cca 70 kg
naslapy cca 45 kg
vybava cca 80 kg
a to neratam pripadnu expedicnu vybavu (drobnosti cca 80 kg)
sa to nezda, co ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 30.05.2008, 7:43 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|