4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

intercooler na GR Y60
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=4989
Stránka 1 z 1

Autor:  MilanBB [ Ned, 22.06.2008, 12:48 ]
Predmet príspevku:  intercooler na GR Y60

Trošku som pátral po nete a našiel som zaujímavé info aj s grafmi výkonu a krútiaceho momentu pri montáži intercooleru na Y60. Pre menej znalých, inercooler = medzichladič stlačeného vzduchu, čo prúdi od turba do motora. Čím chladnejší vzduch, tý viac sa ho tam dá narvať = vyšší výkon a krútiaci moment. Je to čísto mechanická záležitosť. Už aj to zháňam a čím skôr inštalujem, pre názornosť pridám obrázok :

Obrázok

Tu sa o tom dočítate viac, kto má záujem samozrejme :


link

Autor:  Martin 4 [ Ned, 22.06.2008, 15:55 ]
Predmet príspevku: 

o prospešnosti medzichladiča nikto nepochyhuje, ale moja angličtina napr. nestačí na zistenie, či tam píšu aj niečo o potrebe zmeny
nastaveni čerpadla alebo trysiek... A či sa to dá dať na autá, čo majú klímu (pretože to už by tam tých chladičov bolo fakt vela)

Autor:  GaboSB [ Ned, 22.06.2008, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

Mám doma zbytočný intercoo z GV 2,0TD, ak by niekto chcel. :wink:

Autor:  ferjon [ Ned, 22.06.2008, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

milan teba asi trapia podobne veci ako mňa. :lol:
Ja som už premyšlal z čoho by tam bol dobry intercooler kukam diely na predaj tam sama octavka ale ten sa mi zdal maly.
Možno to vyrieši avia. Tebe aky padol najviac do oka??????

Autor:  Tomrs [ Pon, 23.06.2008, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

Vrelo doporučujem ja som dával na 2,7TD
viewtopic.php?t=2135&postdays=0&postorder=asc&start=0

Autor:  Tyky [ Pon, 23.06.2008, 10:54 ]
Predmet príspevku: 

ano Tomrs ma inspiroval, aj ja som dorabal, cerpadlo som nesteloval, dal som len nove trysky, radil som sa s cerpadlarom

Autor:  MilanBB [ Ned, 29.06.2008, 16:25 ]
Predmet príspevku: 

Dostal som typ zháňať intercooler z iveca daily 2,8, ten je vraj dostatočne veľký a mal by stíhať. Menší z octávie by som tam nerád dával aby sa nestalo, že to bude málo citeľné.

Autor:  ferjon [ Ned, 29.06.2008, 22:32 ]
Predmet príspevku: 

Milan riešenie by boli aj dve Octaviove (to ma dnes tak nahodou napadlo) len to by už bolo naročnejšie aj časovo aj priestorovo ale ktovie aky by bol vysledny efekt :roll:

Autor:  michi [ Pon, 30.06.2008, 0:22 ]
Predmet príspevku: 

MilanBB píše:
Dostal som typ zháňať intercooler z iveca daily 2,8, ten je vraj dostatočne veľký a mal by stíhať. Menší z octávie by som tam nerád dával aby sa nestalo, že to bude málo citeľné.


Informuj ako pokračuješ, toto ma zaujíma. Je to asi jediný normálny spôsob, ako trochu zvýšiť Pátralovi výkon a krúťák.

Autor:  pejo [ Str, 30.07.2008, 10:11 ]
Predmet príspevku:  intercooler

nebude sa motor prehrievať? Ked berieš z diesela pr. 100kW, dalších 150kW tepelného výkonu z neho musíš odobrať. A keď som videl komôrky v hlave, do ktorých sa vzduch musí dostať cez úzku štrbinu a spaliny von, mal som divný pocit. Neviem či je dobré takto trápiť zastaralé komôrkové motory.

Autor:  OFFroad Srbsko TOPOLA [ Str, 30.07.2008, 10:57 ]
Predmet príspevku: 

ferjon píše:
milan teba asi trapia podobne veci ako mňa. :lol:
Ja som už premyšlal z čoho by tam bol dobry intercooler kukam diely na predaj tam sama octavka ale ten sa mi zdal maly.
Možno to vyrieši avia. Tebe aky padol najviac do oka??????

Ahoj chlapci. Neda mi nereagovat na temu....... Nissan Patrol 3,3td voperoval som interkuler z chiroki 2,5 a mozem povedat ze je to citelny rozdiel. Keby som sa mal nejak extra zapodievat tym ze trpi motor...siece neviem o kolko lebo to je dost tazko premeratelne tak asi OFFroad vobec nejazdim. Tie auta vseobesne TRPIA vo vesine pripadov.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/