Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 12 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Celé naše práce, vyjma nárazníků které jsou od  http://www.ord.cz, které pro nedostatek času pro nás vyrobili a my je "pouze spasovávali" na auto, a dávali jim kabát. Vše ostatní je naše práce a to komplet IM C, 6cm podložky a vše s tím spojené, AVM, montáž navijáku SW9000,zadní sdružené lampy, kryt zadní uzávěrky, kola 35x12.5x15 na ráfkách 8.5 , pevnostní "nášlapy", kryt předního difu, snorchel, CB, komplet krytování podvozku a možná ještě něco, na co jsem zapomněl... 
 A takhle to vypadá s rezervou   
 
 
 
 
 
 
 
 
  
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Husky-John dňa Ned, 30.08.2009, 22:54, celkovo upravené 2 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 19:11 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To jsem blázen..někdo se mně tady ptá jak zjistí převod nápravy a než odpovím, tak je příspěvek pryč..nicméně odpověď je tu.
 
 No jsem úpravci od Prahy. A jak zjistíš převod? No pokud tam není štítek, a nevíš podle tabulek, tak je třeba porovnat počet otáček hrušky s otáčkami kola. Takže si na kolo udělej značku, na kardanku taky a toč kolem desetkrát, což by mělo na přesný výpočet stačit a přitom počítej i otáčky hrušky. Samozřejmě to jde i opačně. A výsledek vydělíš. Pozor-je důležité aby se při točení točily obě kola(nejlíp zamknout špéru), a nebo když bude druhé na zemi  tak dělit otáčky kol dvěma, neb diferák tomu 100% navíc přidá.
 Bohužel nevím co máš za auto, a z avataru to nepoznám. 
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:21 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milos 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pls za kazdym vblozenym obrazkom daj enter nech to neroztahuje stranku. a myslim ze to bude od prevedenej prace az po vlozenie na net na 1*    
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ale já to tak mám, a nic roztaženýho u mně není. Pomlčky zásadně dělám. Nevím kde je chyba..
 
 Ovšem ukazuje se to tak jen ve vzhledu "subsilver".  Nicméně jsem to poupravil tak, že i v tom černém vzhledu je to pod sebou. 
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:29 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Stihol som to prečítat,mám Toyotu 4runner 1995. 2,4TD a dakujem za radu!!!!!!!!!PS .Si dobrí úpravca ! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						A protože vidím, že úprava vzbuzuje dost zájmu, tak ještě podotknu, že jízdní vlastnosti naprosto nijak neutrpěly, a auto se dá i ve stokilometrové rychlosti je možné rozkývat tak, až řvou gumy, a auto se chová naprosto suverénně. Zákazníci kteří věděli jak auto bude vysoké měli strach, že to bude někde znát...ovšem opak je pravdou. Jistě, výška se projeví, i profil gumy, ale za ty roky co tyto úpravy děláme jsme se dobrali k takovému výsledku a odladění, že se námitky nekonají    
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:51 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Juraj Surovec píše: Stihol som to prečítat,mám Toyotu 4runner 1995. 2,4TD a dakujem za radu!!!!!!!!!PS .Si dobrí úpravca !  
Asi bych řešil nápravu z Hiluxe.  
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:52 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Kapo 
				Recyklovaný teaneger 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3598 Bydlisko: MY/BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A úprava prevodov, alebo výkonu ? 
					
						_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.   
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 20:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Husky-John 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 25.11.2006, 23:11 Príspevky: 35 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Kapo píše: A úprava prevodov, alebo výkonu ?  
Na přání změna převodu v redukčce.  U motoru TD6 výměna čerpadla za mechanické, ale to není ani tak o výkonu, jako spíš nástupu krouťáku a rychlosti reakce na plynový pedál.  
					
						_________________Tam kde se zdá že končí možnosti aut, nastupuje velikost srdce   
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=1106&start=0
NISSAN PATROL GR 5dv.
 podvozek OME+6cm podložky nad péry
 Nárazníky oba PEVNOSTNÍ,ŠNORCHL
 tel. 602 358 975  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 21:11 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Husky-John píše: Juraj Surovec píše: Stihol som to prečítat,mám Toyotu 4runner 1995. 2,4TD a dakujem za radu!!!!!!!!!PS .Si dobrí úpravca ! Asi bych řešil nápravu z Hiluxe.  No to som tiež počul ale zohnat ju je zázrak skúšal som ale neuspel!  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.08.2009, 21:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 mirec x 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.09.2009, 19:08 Príspevky: 63 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Vypada to nadherne len tie naslapy sa mi k tomu moc nehodia.    a dopredu by som dal riadne halogeny    aby trosku zvyraznili ten naraznik  
					
						 _________________ Mirec GR 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 25.09.2009, 16:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahojte...
 
 zaujima ma kolko stoji takato uprava + zvysene sanie a stresny nosic..
 Rad by som aj vediet, ze za kolko sa teraz da zohnat rozumna Y61 tka.. Dakujem za info.. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 17.10.2009, 14:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 12 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |