4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Jeep Wrangler JK Rubicon - PetrF
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=9660
Stránka 1 z 2

Autor:  PetrF [ Pon, 21.12.2009, 1:19 ]
Predmet príspevku:  Jeep Wrangler JK Rubicon - PetrF

Takže tady v tomhle vláknu bych chtěl postupně jak bude čas a volná dílna dávat nové příspěvky ze stavby mého JK.Předem upozorňuji že na tom dělám jenom ve volném čase kterého nemám moc ,takže to bude běh na delší trať.
Původný základ pochází ze Slovenska najeto má 15000Km,rok výroby 2008,motor 2,8CRD bouhžel vyhořelý.Náhradní díly které nebudu potřebovat budu postupně rozprodávat.
Tady je vozidlo a stav před stavbou:
Obrázok
Obrázok
Tady už je doma:
Obrázok
A tady motor :twisted:
Obrázok
Nějaké to odstrojení a čištění podvozku:
Obrázok
A teď něco o tom jak by to mělo vypadat:
-Motor ještě není ujasněn buď zůstane 2,8CRD nebo 5,7 HEMI,to ale spíš záleží na to jak to dopadne z TP.
Nápravy originál Dana 44 budou vyměněny za také Dana 44 ale z vozidla Wagoneer r.78,dále budou ještě zesíleny a osazeny uzávěrkou OFFROTEC LOCKER,převody 5,38 -, pevnostní poloosy a pevnostní Steering Knuckle od PSC aby nebyla spojovačka tak na ráně a tyč řízení neměla velký úhel,v nábojích budou volnoběžky od Warnu a unašeč kardanu bude taky pevnější.Samozřejmě budou uplně jiné držáky ramen a jiné zavěšení tlumičů.Nápravy jsou moje priorita takže zatím pár obrázků z přípravy přední DANA 44.
Tady je původní stav DANA 44
Obrázok
Obrázok
Tady seřízení převodů 5,38 a uzávěrka OFFROTEC LOCKER:
Obrázok
Obrázok
Pevnostní poloosa a unašeč kardanu:
Obrázok
Obrázok
Steering knuckle od PSC
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Tady trošku laku. :lol:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Tady namontovány čepy:
Obrázok

Autor:  PetrF [ Pon, 21.12.2009, 1:20 ]
Predmet príspevku: 

Brzdový štít s nábojem na kterém jsou pak ložiska a náboj kola.

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Tady je např. rozdíl brzdových kotoučů mezi Dana 44 a Dana 30

Obrázok

Autor:  tchor552 [ Pon, 21.12.2009, 1:28 ]
Predmet príspevku: 

pokracujes pekne radost sa na to divat :-D :-D aa co sa stalo ze vihorel motor ??

Autor:  fajer [ Pon, 21.12.2009, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

petr bez do r..i , ty vies ale nasrat wrangleraka...
najprv si RAMom dotiahnes JKcko (naviac od nas.. ) a este ho aj zacnes kuchat ze cloveku praska cifka..

KTO TO MA KU*VA VYDRZAT..

ked sa kuknem pod mojho ( o aute) a zbadam D30... zhlboka zaklajem..
to mi nemozes vhladom k danemu nervovemu vypatiu predat tie D44 JKcka lacnejsie??? (maju neaku vadu???)

:smt012 :smt013
viac sa sem NECHCEM kuknut..
...zasa ten lexaurin..
co poviem zene..

Autor:  PetrF [ Pon, 21.12.2009, 14:19 ]
Predmet príspevku: 

Ne ty Dana 44 z JK nemají žádnou vadu mají najeto 15000Km.Já je měním za prvé že jsem ty Wagoneerové už měl i s věcma a za druhé chci udělat jinak zavěšení náprav nebudu mít pružiny.

Autor:  Jojo GR [ Str, 23.12.2009, 0:47 ]
Predmet príspevku:  Wraník!

Ahoj Peto! Velmi pekná, poctivá práca, klobúk dole! Tiež mám rád, ked sa niečo robí bud takto, alebo radšej vôbec! Chcem sa len spýtat, ohladom laku Tvojich komponentov, čo to je za druh farby? Dakujem za odpoved a prajem Ti vela vela štastia pri úprave Tvojho Wraníka. Drž sa, čágo ;-)

Autor:  rustycj [ Str, 23.12.2009, 10:02 ]
Predmet príspevku: 

vyzera to na komaxit... ja som napravy striekal (keby som vedel vtedy to co viem teraz)

Autor:  PetrF [ Štv, 24.12.2009, 12:33 ]
Predmet príspevku: 

ANO je to komaxit,tady u nás v lakovně drží tento odstín jenom kvůli mě jsem stálý nzákazník :smt126

Autor:  Jojo GR [ Štv, 24.12.2009, 14:59 ]
Predmet príspevku:  Komaxit!

Diky Peti :D Myslel som si. Pracujem vo firme, kde máme práškovú lakovnu. Tiež preto uvažujem nad komaxitom pri mojej renovácii dielov. Len sa stále neviem rozhodnút, či komaxit áno, alebo nie. Každý ma na to iný názor. Len v práci sme o vhodnosti viedli dlhú debatu. Maj sa, sewas ;-)

PS: Prepáč, že som Ti tu trošku ,,zasral" vlákno! Prajem veľa štastia pri úprave!

Autor:  PetrF [ Štv, 07.01.2010, 13:41 ]
Predmet príspevku: 

1. dotaz:
Nevíte někdo jaký auto má brzdiče aby ruční brzda byla na páku (táhlo+ lano) a svíraly se brzdové destičky,něco podobného jako to bylo u Fiat croma????
2.dotaz:
Nemohl by mě někdo nejlépe z Patrolistů (není podmínka ) oměřit brzdový kotouč přední i zadní popřípadě průměr kotouče i s nasazeným brzdičem a vnitřní průměr disku (ráfku s roztečí 6x5,5" tzn. 6x139,7) 15" i 16" abych věděl jestli se mě tam vejdou brzdy (D 44) a jestli budu potřebovat 15" disk nebo 16" disk.

Autor:  Karlito [ Štv, 07.01.2010, 13:49 ]
Predmet príspevku: 

Octavie/Fabie s kotučmi vzadu, napríklad.

-ka-

Autor:  PetrF [ Štv, 07.01.2010, 13:52 ]
Predmet príspevku: 

Ta asi nebude mít velký brzdy aby to zastavilo kola 35" - 37".

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 14:16 ]
Predmet príspevku: 

na Peugeot 605 2,1TD boli take zadne brzdy

Autor:  603 [ Štv, 07.01.2010, 18:05 ]
Predmet príspevku: 

t 603, t 613.. t 613 dokonca stvorpiestove...

Autor:  marisko [ Štv, 07.01.2010, 21:37 ]
Predmet príspevku: 

Večšie renaulty - R21, R25, Safrane, Laguna I.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/