Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 3:31
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 86 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 T - COM 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Zase som nasraty. :roll: (vsetky ceny budu uvedene bez DPH)
Dal so si zaviest 4 G internet od T-Com. Sluzbu Turbo 2 +,(neomedzeny cas a neobmedzene data)
Kupil som od nich Router : 831, 90 Sk
GPS : 1672,30 Sk
zriadenie: 1 Sk
Mesacny poplatok je 499 Sk. Kedze sa plati mesiac dopredu tak x 2.

V januari prisla faktura 4989 Sk :evil:
Ty debili mi zriadili mi dve sluzby : Turbo 1+ aj Turbo 2+
(u Turba 1 + je spoplatene mnozstvo prenesenych dat, a za 1GB mi vyuctovali 2754 Sk. :evil: :shock: ) Co aj bolo vidno pri pripajani sa do siete. Ale myslel som si ze taka velka profesionalna firma, nemoze predsa urobit taku fatalnu chybu. Omyl...

Tak som to reklamoval, reklamaciu uznali, poslali druhu fakturu. Zaplatil som teda mesacny poplatok a router. A sluzbu upravili na Turbo2+. O com ma ubezpecili 3 listy od T-Comu, 1 telefonat a odpoved zo servra www.staznosti.sme.sk aj priamo z www.t-com.sk ktory priamo kontaktuju dodavatela sluzby a dozaduju sa reakcie.
Cakal som co bude dalej, pretoze GPS nefakturovali.

Dnes prisla dalsia faktura na 4772,50 Sk. :smt075
GPS konecne vyfakturovali, ale ty amateri mi znova fakturovali aj Turbo 1+ mesacny poplatok 360 Sk a prenesene data v hodnote 1745,50 Sk, hoci teraz to nazvali DSL internet.
A samozrejme poplatky za Turbo 2+ kde je tiez polozka DSL internet 0 Sk.

Tak tam idem zajtra zase, zase napisem do www.staznosti.sme.sk www.t-com.sk a cely proces opakovat.
Sere ma to ze vela ludi sa na to vysere a zaplati, lebo tie faktury su jednoducho nezrozumitelne. T-Com nas ma vlastne za blbcov a skusaju, pretoze sa najde dost ludi ktory to zaplatia.
Ceresnickou na torte je :
Datum vystavenia faktury : 3.2.08
Datum podania na poste : 9.2.08 (mimochodom bola to sobota)
(6 dni lezala faktura nikde na stole)
List mi vhodili do schranky : 12.2.08
Datum splatnosti : 17.2.08

No nejebne ma ? Ja chcem len dat uz konecne prikaz do banky na 593 Sk Z DPH a mat klud. Chcem toho vela ?

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Naposledy upravil dado dňa Uto, 12.02.2008, 21:43, celkovo upravené 1



Uto, 12.02.2008, 21:35
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ONI su cele TURBO

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Uto, 12.02.2008, 21:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Dado klasika monopol čo čakáš, správajú sa tak všetci. Ja prehadzoval linky a net z jednej firmi na druhú 3 mesiace, nakolko oni nevedia spraviť dve operácie naraz, zrejme zámerne aby človeka ošklbali ako sa dalo. Takže v prvom jednaní a papierovaní som v domnení že mám všetko ok zistil že hovbeles len mi všetko prehádzali na new firmu. Zase cesta do centra, po mesiaci skor to neboli ochotný urobiť. Zase hromada papierov zmluv a hura že konečne všetko funguje. No trt, prehodili iba mailové shcránky :evil: a net pripojenie ostalo v starej firme, stažnosť bla bla bla smola zase len o mesiac tak konečne na 3x prehodené všetky služby upravené nakolko predtým sme im platili nehorázne prachy. O tom že nejako zabudli novú email schránku ani nehovorím, tiež týžden zabitý, a včera víťazoslávne došli podpísané zmluvy hm skoro po mesiaci a pol ak nie viac. Keby bola ina možnosť serem im nato.

A zase o účtovaní vecí navyše bych vedel vyprávať od T-mobile celé litánie, platí jedine postúpim svojmu právnemu oddeleniu nech to rieši súdnou cestou, potom sa povačšinou veci pohnu.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 12.02.2008, 21:49
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6665
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Z trochu ineho konca - ak ste niekto zaregistrovali nejaky spomaleny DSL internet, tak sa siri neoverena informacia, ze T-com robil zasahy na DSLamoch, a dotklo sa to vsetkych ... Niektorym to uz ide dobre, niektorym to stale kolise, a internet ma chvilami dost divne odozvy .. (je to nezavisle na vasom poskytovatelovi pripojenia do internetu - GTS, Slovanet, ...).

Pre technikov - vraj sa menila velkost MTU na 1300 ...
V praxi sa to prejavuje napriklad - nefuncknym internet bankingom (pritom internet ako taky ide), nefunkcny vzdialeny pristup, atd ...

No a na margo Tcomu - maju dost velku fluktuaciu ludi, zamestnavaju koho sa da, co lepsi uz idisli (cest vynimkam, ale s tymito sa skor stretnu operatori), no a este stale je to stara skostnatela organizacia s divnymi postupmi (toto nie je chyba pesiakov, ale uradnickych simlov generujucich rozne divne papierovacky).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Naposledy upravil finder dňa Uto, 12.02.2008, 21:55, celkovo upravené 1



Uto, 12.02.2008, 21:50
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, u nas prave ze monopol nie su. Mame tu este RSNET - mikrovlnne a wifi pripojenie a ETEL - ty su aj v BA. T- com hoci su drahsi ako alternativny operatori som si vybral preto lebo som si myslel ze su profesionali.


Spomaleny DSL interenet :
Ked taham film z rapidshaeru tak mi klesa rychlost z 200 kB az na 80 kB. Nikedy zacne tahat rychlostou 38 kB. Ked vypnem router a znova zapnem tak sa to napravi.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 12.02.2008, 21:53
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
No, u nas prave ze monopol nie su. Mame tu este RSNET - mikrovlnne a wifi pripojenie a ETEL - ty su aj v BA. T- com hoci su drahsi ako alternativny operatori som si vybral preto lebo som si myslel ze su profesionali.


No hej nemyslel monopol ako jediný ale skor že maju najväčší záber sieti a tvária sa jak pan boh niekedy a služby o hovne, ja ked chcel nejaké služy a zhánal u iných všetko šlo do takých sum že to sa mi zdalo zbytočné, už predtým sme mali pripojenie od t-com a nebolo lacné. Ostatné firmi vyšli bud raz tolko alebo podobne z horšími službami. Je to tu katastrofa niekedy.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 12.02.2008, 21:58
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uz sa tesim,dali sme si tiez od nich ,neviem nazov sluzby , ale ten s GPS zdarma tusim

modem sme cakali 2mesiace az kym som tam nezavolal "inym tonom" a potom prisiel za dva dni...

net sa mi nejaka extra vyhra nezda (mal by byt 3 GB)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.02.2008, 22:02
Profil ICQ WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4304
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dado, tež by som o tom vedel rozprávať do aleluja...
A posledú faktúru som im otrepal o hlavu - tiež mi naúčtovali 2x to isté.

inak len taký príklad:
mám dva DSL routre - Zyxel a Cisco (takže obidva sú "hypermarketové" značky, že :D :-D )

pravidelne zhruba raz za týždeň mi padne DSL. A to takým spôsobom, že router sa u mňa odhlási korektne, ale na DSLame ostane akože pripojený.
Vždy musím volať na hotline.
Vždy mi tvrdia, že chyba je u nás a že máme zlý router.
Vždy pýtajú meno a heslo - nikdy im ho nedám.
Vždy dostanú vynadané jak svine do koryta (už sa ani nekrotím vo výrazoch)
Vždy najneskôr do 5 minút všetko funguje.

Ale raz bola zmena - bol tu technik z T-comu. Akonáhle zistil že nemám Windows, tak sa zľakol a ušiel :-D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 12.02.2008, 22:19
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To fakt mate vsetci s nimi taketo negativne skusenosti ?

Internet od RSNETU mam v praci 23 pocitacov pripojenych na podnikovu siet a vsetky maju pristup na internet. Cena 16 800 Sk mesacne vratane bezplatneho drobneho servisu. Dosta casto vypadava asi raz do tyzdna na 1 - 4 hodiny a vzdy v najnevhodnejsiu dobu.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 12.02.2008, 22:34
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6665
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej - preco je Tcom lacnejsi ako iny
Asi mozno viete, ze Tcom ma stale monopol na metalicke okruhy.
T.j. stale kazdy musi ist cez nich ...

A teraz pride perlicka - cez Tcom mozete hnat neobmedzene data, cez ineho operatora nie ... Preco ? Preco Vas alternativny operator plati za vase data Tcomu ! Tcom ponukne nejaku cenu Vasmu operatorovi (vymyslim si 10 TB za 30.000), a uz je len na operatorovi aku agregaciu ci datovy program zvoli, tak aby ste boli co najspokojnejsi, ale aby neprerobil, naopak ..zarobil ...

Cize pouzivate alternativneho operatora, data tecu po drotoch tcomu, do do blavy, kde su presmerovane do operatorovej centraly...

Takze takto sa ma situacia.

Co sa tyka hotlinu na Tcome, zatial mi vedeli vzdy poradit, niekedy som im povedal svoje aj ked tvrdili ine, niekedy som im povedal veci, co nevedeli a vediet mali (ked som volal do blavy, a nevedeli ze je odrezanej kus ziliny, kde som riesil zakaznika), a tak ..

Nie je hotline ako hotline ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Uto, 12.02.2008, 23:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pridam aj ja jeden postreh od fachu. pracujem v internetovej brandzi uz viac ako 10 rokov, takze mam trochu prehlad. telekom za tu dobu dokazal jedine: presvedcit takmer vsetkych ludi, ze ADSL je ta najvyspelejsia a technicky najneprekonatelnejsia sluzba, aka kedy na svete existovala.

pravda je vsak taka, ze ADSL je hned po klasickom dial-upe ta najpodradnejsia sluzba aka existuje, s paramatrami, ktore ju predurcuju vyhradne na domace pouzitie, s nemoznostou akychkolvek garancii na rychlost, ci dostupnost. agregacia je jej zakladnou vlastnou, ktora sa neda eliminovat a vdaka ktorej moze byt za take smiesne peniaze, ako sa predava. je nepredstavitelne, aby sa za tie peniaze poskytoval individualny pristup a servis pre kazdeho, kto zavola ze ma problem.

ale je to lacne.... :wink:

za garantovane profi riesenie pyta telekom 20x viac penazi ako za adsl a alternativci len o nieco menej... lenze po uspesnej dlhodobej marketingovej akcii t-comu na adsl, ked niekomu poviem cenu profi riesenia, tak padne zo stolicky :-D

btw. finder ma pravdu, maju uz par dni dost vazny problem na dslamoch, aj ked odpoved na hotline je ako vzdy rovnaka: nie, ziadny problem nie je, nase zariadenia funguju bezchybne...


Str, 13.02.2008, 0:21
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako si mozu len tak zmenit MTU ak to znefunkci spojenie, spravit to ja v robote tak mam prokuratora

MTU je zaklad pri tomto spojeni

uz ked sa to zavadzlo tak to bolo stare, ale lacne riesenie a pristupne pre ludi a o to ide ako to slape je druha vec

pan boh zaplat za pomaranc a optiku asi prestupim

taky servis ako maju oni som nezazil

adsl pouzivame len na nevytazene konce :P vivat ZYXEL :P

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Str, 13.02.2008, 0:54
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cek som im volaval minimalne raz tyzdenne. vzdy som sa sprraval slusne aj ked s nervami, ked ma to nebavilo tak som drzo pytal technika. ten aj prisiel ale ked som nebol doma a vobec sa neohlasil ako sa mal. tak repete, ohlasil sa. a na margo operatorov.. to je jedno co oni povedia onio aj tak vacsinou iba restartnu okruh a ty to mozes urobit tiez ze vyberies modem z napajania. potom bol nejaky problem a este raz technik. a ten dal prikaz aby mi zmenili nejaky protokol priamo v BA tak sa to umudrilo na dlhu dobu. potom prisiel 4 G net tak mam ten a zatial som relativne spokojny.. volal som im iba raz a a j to mi vedeli pomoct.


inak na moje ucely je t-comacky internet vyhodny a postacujuci.

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Str, 13.02.2008, 12:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ing. Martin MIAR..., Budovateľská 07, 900 31 STUPAVA
Slovak Telekom, a.s.
Centrum služieb zákazníkom
Oddelenie sťažností
Laborecká 1
040 11 Košice
V Stupave
21.01.2008
Vec: ŽIADOSŤ – SŤAŽNOSŤ
Vážený obchodný partner,
pokúsim sa sformulovať podstatu svojej sťažnosti čo najzreteľnejšie a napriek faktu,
že sa mi z objektívnych a pochopiteľných príčin nemôže podariť sa zdržať invektív
a hrubozrenného slovníka, aspoň sa o to (i keď márne), pokúsim.
Dňa 05.12.07 ma prvý krát kontaktovala pravdepodobne pracovníčka centra kontaktu
so zákazníkom (a aj napriek skutočnosti, že v záznamoch Vašej spoločnosti máte uvedený
prvý telefonický kontakt 13.12.07, môžete veriť mojej verzii, pretože v danom čase som bol
PN) s informáciou, že v Stupave, kde bývam boli vytvorené podmienky na poskytovanie
služieb Magio. Zaujímalo ju, či by som mal ako zákazník T-Com-u záujem o danú službu,
ktorá mimochodom bola v tom čase vo „výhodnej“ uvádzacej kampani.
Keďže, ako z ďalších informácií vyplynie, viem, že Vaša „výhodná“ uvádzacia
kampaň je tak „výhodná“, že ste jej zriadenie jednoducho nedokázali zrealizovať vzhľadom
na vysoký záujem všetkým záujemcom v dostatočne akceptovateľnej dobe, dovolím si
upozorniť, že moja sťažnosť nie je principiálne namierená na pre mňa absolútne
neprijateľnú dobu čakania (cca 45 dní, inými slovami – viac ako mesiac a pol), ale na niečo
ďaleko závažnejšie, preto Vás udržím v napätí až k pointe, ak dovolíte. Samozrejme za
predpokladu, že sa k nej vôbec dočítate...
Nakoľko som v oblasti digitálnej TV dlhoročným zákazníkom konkurenčnej UPC (od
termínu poskytovania služby UPC Direct na Slovensku), požiadal v som Vašu pracovníčku
v spomínanom telefonickom rozhovore o čas na zváženie. Mala ma preto opäť kontaktovať
v závere týždňa, konkrétne v piatok, t.j. 07.12.07.
Na moje neskrývané prekvapenie mi však volali (tento krát pracovník, t.j. muž) už na druhý
deň, teda vo štvrtok, 06.12.07. Neviem či ho viac motivovalo nariadenie plnenia pracovných
povinností alebo radosť v duši z oslavy Mikuláša. Na moju otázku prečo mi volá vo štvrtok
keď som sa s jeho kolegyňou dohodol na piatku, sa mi ospravedlnil a veľmi slušne mi
vysvetlil, že bohužiaľ túto informáciu nemá v systéme. Každopádne som sa vyjadril, že
o ponúkanú službu mám záujem a chcel som vedieť keby približne by som mohol očakávať
termín jej zriadenia. Mladý muž ma informoval, že do Vianoc (teda plné dva pracovné
týždne) to bude určite. Súčasťou tohto telefonátu bolo zároveň aj prvé „meranie linky“
z dôvodu technickej dostupnosti.
Teraz trochu odľahčím – skúste prosím hádať, čo sa stalo v piatok, na Ambróza? Ak tipujete,
že mi volali z T-Com-u či mám záujem o Magio lebo je vážne v neskutočnej akcii, tak –
MÁTE PRAVDU! Keďže ja som taký komplikovaný človek, ktorý často krát úplne zbytočne
uvažuje, iba na chvíľku som si položil otázku: „Odkiaľ mohli vedieť, že mi majú volať práve
v piatok ak to nebolo poznačené v systéme?“ Následne mi však napadla dôležitejšia otázka:
„Ak som včera potvrdil záujem o zriadenie služby, ako to, že táto informácia nie je
v systéme?“ Už vtedy som šípil, že tam, odkiaľ volajú (nemám odvahu nazvať „to“ centrom
pre služby zákazníkom s úcty pred inými spoločnosťami, ktoré takéto centrá majú taktiež
zriadené, vlastne CALL CENTRUM je absolútne výstižné), nevie pravá ruka, čo robí ľavá.
V tom čase som však ešte netušil, že tento prológ je len jahodový puding oproti tomu, čo ešte
len malo prísť.
Keďže od 07.12.07 nedošlo zo strany Vašej spoločnosti k avizovanému kontaktu technikom,
dovolil som si zavolať na „linku služieb zákazníkom“ 13.12.07. Aj napriek tomu, že nikto
nebude ochotný mi po dočítaní sa v sťažnosti až na toto miesto uveriť, môj telefonát bol
v medziach slušného prejavu bez ironických a nevhodných poznámok. Jeho jediným cieľom
bolo dozvedieť sa orientačne termín zriadenia služby. Tento telefonát sa zároveň stal prvou
oficiálne zachovanou zmienkou v systéme T-Com o mojom záujme zriadiť službu Magio.
V onom pamätnom telefonáte som zároveň uviedol tématické programové balíky služby,
o ktoré som mal záujem a taktiež som sa (opätovne) dozvedel, že službu budem mať na 100%
zriadenú najneskôr do 21.12.07. Síce som túto „garanciu“ nežiadal, neskrývam, že som sa
veľmi potešil. Aby som nezabudol, druhý krát prebehlo pracovníčkou call centra „meranie
linky“. Táto informácia bude mať v závere sťažnosti cenu zlata takže neváhajte a čítajte ďalej.
Dňa 21.12.07 keď bolo evidentné, že termín 100% zriadenia služby o pár percent poklesne
a napriek monštróznej reklamnej kampani, v ktorej jeden imbecil nechce druhému retardovi
požičať 1,- Sk (slovom jednu korunu) pretože ten by si ihneď zriadil Magio, som si opäť
dovolil zavolať do call centra s otázkou či som niekde spravil chybu alebo mám len zlú
pamäť. Pracovníčka mi veľmi slušne vysvetlila, že v tých dňoch je o kampaň nebývalý
záujem a žiadala ma o pochopenie a strpenie. Na moje počudovanie, som ju pochopil. Keďže
mojím cieľom nebolo ani tak ospravedlnenie, ba dokonca ani vysvetlenie, ale prachobyčajná
a elementárna slušnosť, ktorou musí každý obchodník disponovať v prípade, že je pripravený
ponúknuť svojmu zákazníkovi produkt, na ktorý je nevyhnutné čakať, žiadal som podľa
môjho názoru pomerne málo, a to – predpokladaný termín zriadenia služby. Pani
(pochopiteľne) nevedela udať záväzný termín a to ani napriek tomu, že sa približne 3 – 5
minút nechala informovať na technickom úseku, ale odhadla ho na obdobie medzi sviatkami,
t.j. do konca kalendárneho roku. Na záver nesmiem zabudnúť uviesť, že mi aspoň premerala.
Telefónnu linku, samozrejme. Tretí krát. Neviem, či ju treba merať tak často, preto že
z Košíc do Stupavy je teda poriadna diaľka a snažia sa ju odkrokovať, ale vydržať pre mňa
niekoľko násobné meranie linky je v porovnaní s nebotyčným, zúfalým čakaním na vysnívané
Magio len za jednu korunu, je ako strpieť pohľad na model celých plaviek štyridsať ročných
dorasteniek v dvadsiatych rokoch minulého storočia.
Aby som v snahe o chronologický vývoj nezabudol uviesť jednu podstatnú skutočnosť
z obdobia Vianoc 2007, rád by som spomenul, že v tomto období som demontoval
parabolickú anténu UPC Direct nainštalovanú na balkóne suseda (pretože mám všetky okná
bytu orientované tak, že nebolo možné dosiahnuť dostatočnú kvalitatívnu úroveň signálu,
vytiahol kabeláž a poodťahoval nábytok. Zariadenie som spolu s prijímačom odviezol sestre
do Banskej Bystrice, kde som zabezpečil jeho inštaláciu. Ak si myslíte, že som slabomyseľný
deviant s úchylkou v kvetnatých písomných prejavoch tak vedzte, že táto informácia je
rovnako dôležitá pre gradáciu tohto neuveriteľného príbehu s názvom Magio od T-Com-u za
PDF byl vytvořen zkušební verzí FinePrint pdfFactory Pro http://www.fineprint.cz
3
jednu korunu, ktorý keby nebol tak tragický, tak je neskutočne zábavný ako už tri krát
uvedené meranie linky. A že nebolo posledné, na to si stavte jednu korunu namiesto zriadenia
Magia.
Príbeh ďalej pokračuje niekedy v prvom týždni roku 2008, kedy som si opäť (toto
slovíčko budem zrejme nútený ešte pár krát použiť aj keď sa vynasnažím o synonymá lebo na
vypovedanie tohto nekonečného vzájomného utrpenia dodávateľa a zákazníka pri vyznávaní
zásady „tri krát a dosť“ nie je možné ho vynechať) dovolil zavolať na číslo call centra
s prostou otázkou „kedy“. Bohužiaľ pre mňa z bodu, v ktorom skončil v roku 2007 sa nepohol
ani v roku 2008. Hneď mi bolo jasné, že tento rok nás nič dobré nečaká. Spolu s vytriezvením
a vyrovnaním sa z ťažkej rany, že ani taký dancer ako Paťo Švajda nevyhrá medzinárodné
finále Bailanda v Mexiku, bol toto už druhý prípad kedy som bol nútený sa utiekať v tak
krátkom čase k Najvyššiemu. Až sa bojím pýtať koľko takých rán ešte príde. Späť k téme - pri
mojej telefonickej žiadosti o informáciu KEDY príde ten deň, ktorý sa začal významom blížiť
k založeniu samostatnej Slovenskej republiky v roku 1993 (to asi preto, že som naň tak
významne a dlho čakal) som bol tento krát uistený, že tento žart sa má udiať 11.01.08. Ako
iste dobre tušíte, premeraniu som sa nevyhol ani tento krát. Prisahám! Nerobím si srandu.
Musíte mi veriť...
10.01.08 som znovu volal do call centra. V tejto fáze som sa však bavil už ale rovnako dobre
ako jeho vytrénovaní pracovníci. Musím povedať, že tento hovor bol prelomový jedným
zásadným faktom. Keďže som komunikoval s nešťastnou pracovníčkou primerane úrovni
jednania, ktorú so mnou zvolil T-Com (aj keď si uvedomujem, že absolútne neoprávnene),
pritvrdila aj ona. Informovala ma, že Vaša spoločnosť ma 30 dňovú „zákonnú lehotu“ na
zriadenie služby. Síce mi nevedela povedať, o ktorý zákon sa opiera (možno mala na mysli
len všeobecné zmluvné podmienky), ale cítim, že to má podobnú zákonnú analógiu ako keď
p. Rytmus zrejme nadsadene informuje svojich fanúšikov „ja som zákon“. Mne ani tak
nevadila absencia citácia zákona ako skutočnosť, že v tejto fáze sa Vaši pracovníci ani
nesnažili zakryť nechutné zavádzanie zákazníka tým, že sa oháňala 30 dňovou lehotou v čase
keď sme obaja vedeli, že ju nie je možné dodržať a to z dôvodu, že by ma musel kontaktovať
servisný technik v deň keď som s ňou volal a to jej na technickom oddelení povedali, že sa
nestane! Ak by ste si stavili jednu korunu pri kurze 2:1 na skutočnosť či mi aj pri tomto
telefonáte premerali, mali by ste už dve koruny a mohli by ste si dovoliť Magia DVE!
15.01.08 som prebral nečakaný telefonát! Tetu z call centra T-Com zaujímalo, či mám stále
záujem o službu Magio iba za neskutočnú jednu korunu! Jedným dychom som vyhŕkol, že
áno. Hodina H dňa D mala nastať dnes, t.j. 21.01.08, o, pardon, medzi 10 – 11 hod. O 11:00
hod. zazvonila pevná linka a ozval sa príjemný hlas skvele naladeného technika so zmyslom
pre humor oznamujúci, že bude sekundu meškať, ale to len preto, aby (verte či nie, kurwa),
premeral linku a zároveň ma informoval, že linka v tomto čase nebude fungovať. Ešte som
mu stihol položiť impertinentnú otázku, koľko trvá sekunda v T-Com-e. Takých 15 minút,
uviedol. Zrazu o 11:30 kde sa vzal, tam sa vzal, vo dverách nám zrazu stál technik z Vašej
spoločnosti. Kde sme skončili, on navrhoval (logicky) začať. Vyhľadali sme v mojej
domácnosti preto router a išli sme znova, opäť, zase, znovu..... premerať linku!!! Ja som sa
strašne bál opýtať, čo a akým spôsobom meral onú sekundu, ale keď som si uvedomil, že
teraz naozaj na vlastné oči uvidím tú činnosť tak ma oblial studený pot. Na špičkách som stál
v pracovni kým technik chrlil vtipy z rukáva. Jeden na ktorom sa bavil neskrývane najlepšie
bol, že na Budovateľskej ul. sú nevyhovujúce linky a už musel niekoľko žiadostí zamietnuť.
Na moje neveriacky zvraštené čelo, neváhal a drbol do pľacu pokračovanie: „Mali by ste sa
presťahovať bližšie k pošte.“ Aby to vypointoval, už chýbalo len aby ma pobavene plesol po
chrbte a zvolal: „No nalej niečo, však o čo ide?!“

Takže tu je záver – po dvojnásobnom meraní technika linky priamo v byte zistil, že
nezískal ani len odozvu a službu v tejto chvíli nie je možné zriadiť. Padli sme si do náručia
a išiel oznámiť zrejme podobnú novinu nikomu ďalšiemu v rade.
Klásť otázky čo ste VY, t.j. T-COM, nie pracovníci call centra, nie technici, nie
jednotliví pracovníci, ktorí ma unisono informovali, že im síce môžem vynadať, ale oni za to
nemôžu lebo „to technici“, technici zase lebo to „reklamná kampaň“ a podobné hlúposti,
počas všetkých tých meraní vlastne merali (mám jednu odvážnu teóriu síce, ale o tú by som sa
podelil len s človekom, príp. ľuďmi zodpovednými za takýto stav a zároveň im odporučil aby
mi opäť zmerali), spadajú do kategórie rečníckych otázok či je horšie z alzheimerom
zabudnúť vypiť alebo s parkinsonom trošku rozliať.
Nemám právo hodnotiť čo a koľko krát natlačíte do TV a billboardov aj keď pretrpieť
reklamu na Magio je pre mňa rovnako náročné ako rekonvalescencia po vytrhnutí krčných
mandlí. Zostáva mi len dúfať, že 2.478-me opakovanie reklamného spotu je už za polovicou
zabookovaného reklamného času. K čomu však mám právo sa vyjadriť je Váš prístup
k zákazníkovi, spôsob jednania s ním, dodržanie slova a podobné nepodstatné skutočnosti
Vaším počínaním mi pripomínate skupinu homosexuálov, ktorí sa z čírej roztopaše rozhodli,
že budú podnikať v erotickom biznise a otvoria si erotický salón, čiže bordel (niečo podobné
ako máte Vy vo Vašej spoločnosti). Aby boli ale naozaj „IN“ a pokryli širokú škálu
zákazníkov, budú poskytovať aj služby pre heterosexuálov. Avšak na ich reklamácie
o výzore, kvalitách a schopnostiach fúzatých prostitútok by reagovali alibistickým: „Všetko
sme premerali, v dĺžkach a hĺbkach by nemal byť problém, je to prvý bodrel v chotári, treba
byť trpezlivý, časom sa dostane aj na vás a služby budeme postupne zlepšovať, avšak dnes
vám doporučujeme sa presťahovať bližšie k pošte. Máme správy, že tam je materiál, s ktorým
by ste boli spokojný.“ A ako bonus by bol tzv. najvyšší argument, t.j. zákon: „My sa aj tak
špecializujeme len na homo služby.“
Žiadať od Vás na základe nepodložených a neoverených informácií, ktoré ste chŕlili,
náhradu vzniknutej škody v zmysle obchodného zákonníka mi príde nedostatočné aj keby ste
mi mali nahradiť dvojnásobok. Inštalácia parabolickej antény a kabeláže odbornou firmou
stojí cca 1.500,- Sk. Prácnosť, ochotu suseda, náhradu PHM ako aj amortizácie vozidla na
cestu do Banskej Bystrice a späť by som z Vás aj tak nevytĺkol. Čiže hovoríme o sume
rovnajúcej sa výške inštalácie UPC Direct alebo napr. výške jedného môjho mesačného účtu
za využívanie telefónnej linky a internetu.
Keby som sa rozhodol UPC zrušiť úplne, mohol by som od tohto zámeru vzhľadom na Váš
bravúrny výkon ustúpiť a ešte by som dosiahol zlepšenie podmienok za zotrvanie
v zmluvnom vzťahu s UPC. Keďže som sa rozhodol presunúť zariadenie sestre, snažiť sa
teraz zavádzaním o skončení spolupráce UPC a získať tým mesačné zvýhodnenie služieb o
cca 200,- Sk mi príde tak plytké ako Vaša stupídna reklamná kampaň. Čiže sa dostávame
k vyhodnoteniu situácie, v ktorej v T-Com-e nespravil nikto chybu, všetci sú v reťazci
jednotlivých oddelení zapojených od kontaktu až po zriadenie služby u zákazníka nevinní, ja
som bez Magia aj bez UPC a ešte si ma dovolí každý, kto si prečíta túto sťažnosť zaradiť ako
hysterického, egocentrického hlupáka so sklonom k vypisovaniu kokotín po nociach. Môj
pôvodný zámer bol si pozrieť dnes večer prvý polčas zápasu anglickej ligy medzi FC
Liverpool a Aston Villa, a zaspať pri ňom bez ohľadu na to, ktorý poskytovateľ mi túto
možnosť poskytne. Vaša spoločnosť ma o túto možnosť obrala, tak nech sa u Vás nájde aspoň
jeden človek, ktorý vydrží výsledok tejto mentálnej masturbácie dočítať až do konca. Keďže
v spoločnosti (ako sociálnej skupine) panuje zvláštna nerovnica v prejave jednotlivcov, podľa
ktorej ten kto je slušný, ďakuje a je ochotný sa síce stretáva spravidla s rovnakými reakciami,
ale výsledkom jeho snaženia je exkrement, a človek, ktorý používa hrubý slovník, je drzý
a arogantný síce drvivá väčšina síce označí za primitíva, ale nespočetne viac krát dosiahne
svoj cieľ. Ja by som Vás síce chcel slušne požiadať o vyjadrenie (ospravedlnenie si môžete
infiltrovať presne tam kde ja imaginárne Magio), vyvodenie zodpovednosti voči
pracovníkom, ktorý daný stav spôsobili a hlavne o riešenie vzniknutého stavu. Ale ja som tiež
len človek, ktorý ma hranicu tolerancie a trpezlivosti. Myslím si, že Vaša spoločnosť mi túto
hranicu prostredníctvom svojich pracovníkov testovala za posledný mesiac a pol viac ako
dostatočne. Tento záver si rozhodne nemýľte s ospravedlnením za vyjadrenia, ktoré som
napísal. Za každou vetou si stojím. „Toto“ je vysvetlenie keby sa náhodou niekto chcel
klamať.
Môj návrh na ďalší postup je nasledovný – napriek dôkladnému zváženiu som dospel
k presvedčeniu, že sa bližšie k pošte nepresťahujem. Teda aspoň zatiaľ. Magio tu, t.j. na
Budovateľskej ul. v Stupave (zatiaľ) fungovať nebude. Na náhradu škody v hodnote cca
môjho mesačného účtu za pevnú linku s internetom sa môžem vykašľať. Žiadam Vás
o vymyslenie a oznámenie riešenia. V prípade, že sa tak nestane do 05.02.2008, t.j. dva
pracovné týždne, neviem zaručiť, že sa táto sťažnosť nestane na čas, kým ju nenahradí iná
švanda, veľmi živým hitom mailových vtipov a to aj napriek tomu, že je rozvláčna a dlhá, čo
bol zámer lebo som sa chcel priblížiť aspoň významovo k Vašej reklamnej kampani na
Magio, príp. k dĺžke vybavovania a zriaďovania tejto neskutočnej služby. Len za jednu
korunu.
Prepáčte, ale nemôžem napísať „S úctou“. Uspokojte sa preto s vrelým pozdravom
Ing. Martin MIAR...

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Str, 13.02.2008, 14:01
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 03.12.2007, 16:21
Príspevky: 494
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak toto je pecka 8) Sorac, ale musel som to rozoslat kazdemu, koho mam v adresari :-D


Str, 13.02.2008, 17:05
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 86 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: