Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 15:25
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Pick-upy 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Takze tu moze kazdy prispeit svoje opodstatnene a neopodstatnene prispevky k pick-upom od compact size to full size.


Na otazku mariana f ze co taham ze mi je tundra mala odpovedam:

Nepovedal by som ze je mala...povedal by som skor ze je na pracu nevhodna, aspon tu u nas. preco?

tazko povedat, ale toyota tak ako nissan neponukaju vela verzii z coho by sa dalo vybrat. Ich americka konkurencia ponuka ku kazdej verzii karoserie na vyber z niekolkych motorov, dlzok korby, niekedy aj na vyber z prevodoviek a co toyota a nisan neponuka vobec su PREVODY. Samozrejme stupne vybavy.

A tak u forda, GM alebo dodge si vyskladate auto na mieru, na co ho potrebujete, co v nom preferujete,ci 3-5-6 miestne, male, velke, kratke dlhe, benzin, diesel, prevody, open diff, lsd, locker...fantazia je na vas a vasej penazenke.

U nissanu si mozete vybrat farbu, jedna karoseria, jeden motor, jedna prevodovka...za metalizu si prplatite.

Podobne je na tom toyota. ma sice na vyber niekolko stupnov vybavy a 3 typy karoserie....ale kombinacia 6 miestneho pick-upu s nejakou tou elektronikou je este hudba buducnosti. Dalsia vec co ma ozaj nemilo prekvapila bola NOSNOST Tundry. 505 kg sami uznate ze favorit ma viac.Viem, legislativa je ina v USA a Kanade ako v EU, ale aj tak 505 kil je sakra malo na auto co ma makat niekde na stavbe.

Co sa tyka tahania....jazdim vela, som denno denne na stavbach, vidim na com jazdia ludia a remeselnici do prace. Ak niekto dojde na toyote je to mlady chalan, je poriadne nadvihana a este viac skorodovana, pravdepodobne starsia ako on. Ostatni tatovia jazdia na americkej konkurencii.Americke auta sa kazia viac , nedivim sa. Americke auta ozaj makaju, lebo len tie tahaju privesy o celkovej hmotnosti az 8 TON. v pohode si nalozis na prives 3,5 tonovy bager aj s UNC, lyzice das na korbu ak uz na privese nemas miesto a ides. To nevravim ze na korbe mas 400L nardrz na naftu, aby si mal cim tankovat stroje.Tvoji strojnici a pomocnici idu s tebou...ved auto je 6 miestne.

Ak nahodou vidite novu tundru na stavbe, tak to je urcite realitny dealer, alebo iny MANAGER. Naradie, alebo spinaveho chlapa v nej nehladajte. Zatial som nemal cest nikoho spoznat na stavbe kto jazdil na tundre, okrem jedneho a toho som opisal uz v rozprave o hiluxe. ten zazitok z cesty na ryby som potom dlho nevedel rozchodit, nakolko tundra bola jednym z aut ktore boli na mojom zozname.
Nikdy som nevidel aby tundra vobec nieco tahala, max mala nieco lahke nalozene na korbe...s nosnostou 505 kg tam aj tak nic nenalozite.

kazdemu vyhovuje ine auto,Hilux, alebo Tacoma mi je mala. Ja potrebujem korbu 2 m dlhu a minimalne 1,25 siroku medzi blatnikmi, 6 miestne auto, aj ked vo vacsine jazdim sam, ale nikdy nevies kedy vas bude viac. Pytal som sa chlapov ake auto na pracu, nakolko na SK tieto auta nejazdili a na zapade som este nemal s nimi skusenost. Kazdy mi povedal jedno...Chevy je rychly, dodge nie je zly, ale ak chces WORKHORSE ( tazneho kona) ber forda. Nikto ani len nespomenul toyotu alebo nissan.Vyskusal som s vsetky, okrem nisanu. Tundra ziaden osial, nemali to co som chcel, dodge dola radost soferovat, ale ma kratku korbu pre mna, chevy mi nesedel design, a tiez to ze az zaparkujem v zaveji, necham tam naraznik aj s blatnikmi. A tak jazdim na forde, a nestazujem sa. Mohol by byt zivsi, ale zase nezerie vela, odvezie co potrebujem a nekazi sa. Udrzba za 2 roky ziadna, 2 krat som ho umyl, vymenil predne brzdy, a 2 x olej...najazdil som s nim 30 tisic km, z toho asi 3-5 tisic po lesnych cestach. tahal som len zopar veci, nie velmi tazkych, ale sem tam ho poriadne nalozim, co by som toyotou musel odviezt na 3-4 krat, ford vezme na raz.


Uto, 29.12.2009, 3:51
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Compact size:
Nisan Frontier, Navara,
Toyota Hilux Tacoma
Mitsubichi L200
GMC Colorado a Chevy Canyon, S10, S15, Sonoma
Dodge Dakota
Ford Rander/ Mazda B-fighter, Explorer sport trac

Full size:
1/2 ton
Ford f-150
Dodge Ram 1500
GMC sierra a silverado 1500
Toyota tundra
Nissan Titan

3/4 ton:
Ford f-250
dodge Ram 2500
GMC Sierra a silverado 2500

1 ton:
Ford f-350
Dodge Ram 3500
GMC Sierra a silverado 3500


Uto, 29.12.2009, 4:12
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este som cital ze suzuki prichadza na trh s pick-upom, ale vzhladom na produkty suzuki to bude asi male auto, tiez rozmyslam kam zaradit hummer H3, H2 by urcite patrila do full size, a este jedna perlicka...Honda Ridgeline.Asi jediny pick-up ktory nema redukciu, ale ma celkom slusnu nosnost. Svojou cenou a tvarom korby a rozmermi vsak odstrasi nejedneho contractora
http://automobiles.honda.com/ridgeline/ ... hotos.aspx


Uto, 29.12.2009, 15:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vazne som uvazoval nad kupou pick up z USA, najskor som chcel Chevy Avalanche pre jeho unikatne delenie kabiny a korby. Potom to bola Honda Ridgeline pre dobre riesenie uloznych priestorov a dvojiteho otvarania korby. Uvazoval som aj nad F 150 ale vsetko sa mi prestalo pacit po vypocitani cenovej ponuky a hlavne ma odhovarali znami automechanici pre problemy s pripadnymi opravami.(aut je tu malo a nikto ich nepozna a budu sa na nich ucit, co moze poriadne predrazit aj banalnu opravu.)
Je to divne ale v Europe moze zakaznik kupit len to co dovozca uzna za predajne.
Teraz som sa rozhodol pre Navaru, ale vdaka krize som rad ze ju este nemusim splacat, no pokial som nekupil este sa stale mozem rozhodnut pre nieco ine.


Uto, 29.12.2009, 16:14
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ten chevy sa pacil aj mne, ale len do chvile kym sused nezaparkoval v snehu a nechal tam cely naraznik aj s hmlovkami.

neviem ci sa este oplati dovazat auta, pokial pozeras na peniaze. obchodnici potrebuju zarobit, a cim viac zarobia tym lepsie, takze casto ponukaju na predaj srot...aj tu sa da kupit pekne vyzerajuci srot + provizia+ doprava +clo a +dph. neviem ci sa oplati. Mna moj 2004 ford f150 stal pred 2 rokmi 14 tisic $ aj s danami. Cenovka bola 11 a nieco. Chel som povodne dodge, zbil som cenu z 26900 na 18 300, ale sa mi rozbuchalo srdce a nechal som to tak....uz mi aj pizzu objednavali nech sa ukludnim :-D

Hondu a chevy velmi dobre nepoznam, ale vela sa rypem v dodge a ford a poviem ti ze su to drzaky, nema to ziaden Hi-tech okrem ABS, 2 ventily na valec, rozvody su kovove, v podstate do 300 tis km by ml ist bez problemu, max brzdy a tlmice. Pokial auto nebolo havarovane tak pojde dobre, az bolo uz by som to nebral. Servisy...mas pravdu, lepsi sa to, ale este stale chyba vybavenie, a hlavne "vzdelanie" Myslim si ze az kupis full size do 3-4 rokov tak mas pokoj na dalsich 8. potom uz budes musiet menit aspon sviecky :-)
kamos ma dodge Ram hemi, ma cez 200 tisic, vozi ocel a plechy, teraz menil 1.x pneumatiky a asi pred rokom sviecky. Auto ma 7 rokov. moj ford ma 6 rokov, vymenene brzdy a asi by to chcelo zadne tlmice.( bol som sa pytat na cenu tlmicov n Canadian tire, 40 $ za kus) koncom leta asi aj nove gumy, lebo tie co mam uz za vela nestoja. ma to vpredu aj v zadu vetrane kotucove brzdy, jednoducha udrzba i oprava, diely su lacne.povodny motor, napravy, prevodovka, jemne natrhnutre soferove sedadlo na sedaku. Ziadna hrdza ani unik oleja, ziadna konzumacia oleja.
dlhodoba spotreba je niekde okolo 14-15 l mesto, je to V8. Az vypadnem z mesta na dialnicu pri kludnej jazde okolo 11 a to mam pomale prevody, aby som mohol viac tahat a u nas su aj kopce...zatial najvyysie po dialnici co som siel asi 2000 m n m


Uto, 29.12.2009, 16:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 28.12.2006, 18:59
Príspevky: 586
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Hi All,

Nexcem tu robiť flame, keďže americké auté nie su zrovna moja parketa a predmet zvýšeného záujmu, ALE : S tou Tundrou a nosnosťou nie veľmi zrovna súhlasím. Viď link a realita v praxi.

http://www.msp-prievidza.sk/den_policie ... _b_one.pdf

_________________
Z prúseru sa vytiahnem, po "svojich" však vždy domov dôjsť xcem.
Nikdy nesúťažte s debilom! Stiahne vas na jeho úroveň a tam vás prevalcuje svojimi skúsenosťami! :-)
ex. Lada Niva 1.6


Uto, 29.12.2009, 17:06
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
O tej Toyke je pisane vsetko len nie nosnost.
Ale je pravda, ze Ford Ranger a Mazda BT50 maju nosnost 1100 kg Navara cca 600 kg a je to hodne citit na pohodli pri jazde Ford je nieco co by som prirovnal k Avii a u Navary je to dost podobne ako moj Fiat Doblo.


Uto, 29.12.2009, 17:21
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pick-up je hlavne na pracu...takze ide o nosnost, na co ti je pracovne auto co nic neuvezie.

Link na tundru 2010 jej malicko zdvihli nosnost;
http://www.toyota.ca/cgi-bin/WebObjects ... x4dbl.html


Uto, 29.12.2009, 18:17
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38
Príspevky: 284
Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a rad sa zapojim do tejto debaty,donedavna som dral dodge ram 1500 5,9-plyn landi renzo, a nedam dopustit na ameriku ked potrebujes robit tvrdu robotu...casto jazdim s dvojvozikom 3,5t,pred tym som dral patrol,toyotu a kadeco podobne ale amerika presvedcila,minimalny servis,skoro ziadne opravy ak neberiem ze uz nejake km to ma za sebou,dojem z ramky-v kopci na guli 3,5 a ide tak ako pridas a potrebujes.z coho som sa najviac vytesoval v nemecku kde ked sa meria tak dole kopcom kamiony a vozickari,takze max 85 a hore vsetko predbehnut 130 ziadny problem kym vozik nezacne plavat,,,,nedostatok-uskakane ,co je dane napravymi a typom pruzenia,na korbu malo nalozis a gula na ceste,v kabine vpredu mozes tancovat,vzadu pre deti do vysky 120cm,po sirke na vyspanie chyba 5 cm na vystrete nohy,celkovo veeelmi dobre.... no a potom sa tu v nejakej uvahe laci 73 rozpise a zacne chvalit ako nezmar robotnika F150,expedition///za co ti laci dakujem a ked budes na slovaci tak sa ozvi,pozyvam ta ku mne do baru na pravy slovensky JACK DANIELS,nezabudni!!!!/// a tak mam doma lincoln navigator co je vlastne to iste co sa podvozku,motora atd tyka........sice to nie je pick-up ale lahnes pod neho a pochopis "po com je na pukanci ovos"vsetko mocne,dostatocne predimenzovane aby to robilo do nemlatom,,,,,jazdne vlastnosti lepsie ako ram,inac to kruti,radi a v kopci to ide fajnovejsie,skor mas potrebu vytrubovat na lekvare pred tebou a brzdit,nez sa zatazovat ze mas na guli 3,5t ......a tu ameriku ja vseobecne mozem uz par rokov,takze co sa servisu tyka veci ked kupis cez ebay,com su lacnejsie nez lacne,prevadzkovanie nie je drahe,servisakov v kazdom kraji co robia ameriky je dost,ja si rad robim sam......

_________________
ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')


Uto, 29.12.2009, 19:38
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ford ma najsilnejsie sasi zo vsetkych, vdaka comu je at tazky...ale minule som sa ponahlal k zubarke a v podzemnej garazi som na to stupil troska viac ako bolo treba a trafil som betonovy pilier. Prv som si myslel ze svetlo naraznik, cast masky v prdeli...a vysledok bol troska poskriabany chrom na narazniku...bohu som dakoval ze airbagy nevystrelili.


Str, 30.12.2009, 3:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40
Príspevky: 1125
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chlapci keď budem veľky a bohatý tak by som rád NISSAN TITAN Crew Cab XE 5,6l V8 aleboooo TOYOTA TUNDRA Crew Max 5,7 l V 8 FFV to sú taký moji championi...
Noo počkať veľký už som tak už len stať sa bohatým :-D ...

_________________
TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk


Str, 30.12.2009, 12:23
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hm,cisto v teoretickej rovine,takyto F-150.....to by bola parada:

http://www.youtube.com/watch?v=nWzwAp72 ... re=channel

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Štv, 31.12.2009, 18:59
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
raptor je pekny, aj ked s povodnou 150 toho uz nema vela spolocne. Ide o specialny model s uplne odlisnym podvozkom, svetla vyska je cez 30 cm od zeme po skid plates, a taktiez bude k nemu k dispozicii 6.1 l V8 z vykonom cez 400 koni na rozdiel od klasickej 150 kde su 3 motory na vyber( 4,6 260 hp, 4,6 290 hp a 5,4 320 hp). Ma rozsirene napravy, vacsie pneu v standarde...aj ked si myslim ze aj napriek tomu ze sa im to auto celkom podarilo, sa najde dost pacientov, ktorym to nestaci :-)


Sob, 02.01.2010, 1:18
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Precital som si ten Raptor-web,vyzera to zaujimavo.....celkovo skoda,ze nie je (???) do F-150 nejaky diesel. Davnejsie sa spekulovalo,ze do toho mali implantovat 3,6 V8 (272PS/640Nm) co pohana napr. Range Rover. Inak nikde som nevidel udaje o zrychleni a max. rychlosti - ako taky F-150 ide?

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Sob, 02.01.2010, 11:16
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uvahy boli nad dieslovym motorom pre F150 uz pre rok 2008 ale zatial ani pre 2010 nie je diesel v ponuke. dokonca som bol u dealera v dodge a chcel som dodge ram 1500 s 3,0 crd motorom od mercedesa ako custom made vehicle...nepochodil som. Dokonca CRD od mercedesa sa uz neponuka pre Grand cherokee modely 2010.

Vsetky parametre o ford pick-ups najdes na http://www.ford.ca/app/fo/index.do


Ned, 03.01.2010, 3:38
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron