Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 18.06.2025, 20:48
Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Moja Diskotéka 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sid píše:
:smt023

preco si menil rozvodovku ?

marisko: preco sa ti zda ze je zriedkavy ?



Rozvodovku som menil preto, lebo sa mi pri 110kmh kusol homokinetak a zaflekovalo mi lave predne koleso znicoho nic... tak si to odniesol medzinapravovy diferak....
ale bolo to na tej dialnici dost zaujimave :D


Ned, 03.10.2010, 12:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Visby: osobne by som to podla tohto neurčoval lebo dneska sa to prehadzuje kadejako. A stou TD5 som sa asi sekol. I keď dnes je všetko možné :) :wink:

A pardon za zasieranie.

Marselino ako je to s odstavovaním EGR ventilu u 300vky? Neveim čo je na tom pravdy ale ževraj sa to robí nejak komplikovanejšie než bežne.

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Ned, 03.10.2010, 22:23
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Macej píše:
Visby: osobne by som to podla tohto neurčoval lebo dneska sa to prehadzuje kadejako. A stou TD5 som sa asi sekol. I keď dnes je všetko možné :) :wink:

A pardon za zasieranie.

Marselino ako je to s odstavovaním EGR ventilu u 300vky? Neveim čo je na tom pravdy ale ževraj sa to robí nejak komplikovanejšie než bežne.


Komplikovane urcite nie, ja som to najskor spravil tak ze som odpojil taku podtlakovu hadicku, ktora ten ventil otvarala, tym ostal zatvoreny (no neviem ci uplne, ale bolo to citit na vykone) a necinny, ale potom som pod neho dal original taku blendu, obycajny pliesok v tvare tej diery a nejake tesnenie tusim. a tym vlastne tie spaliny neopustili zvody a nedostali sa k egr.


Ned, 03.10.2010, 22:35
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Takto to dopadlo po tom čo som dal preč oba stabilizátory :)

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok


Naposledy upravil Marselino dňa Ned, 14.11.2010, 20:27, celkovo upravené 2



Sob, 30.10.2010, 19:46
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.03.2010, 21:21
Príspevky: 28
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pekne si to spravil :smt128
s akou sadou (znackou) si dvihal auto??


Sob, 30.10.2010, 20:09
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Britpart - je vyssie tusim o dva palce, ale oproti tomu ako bol ten povodny podvozok padnuty, tak auto islo hore o 10 cm


Sob, 30.10.2010, 20:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Peknéé :) :wink: A dislokačné kónusy máš či neni treba?

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Sob, 30.10.2010, 22:59
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V pripade ze dislokačné kónusy su tieto ,,kužely" na obrazku tak ano,
Obrázok

vcera v noci som ich sem montoval lebo ked som dal dole stabilizator a zacal krizit tak mi vykocila pruzina ako je vidiet na druhom obrazku :)
Obrázok


Sob, 30.10.2010, 23:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano tie kužely sa tak nazývajú. A čo brzdové hadičky? Nejsú už pri krížení krátke?

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Sob, 30.10.2010, 23:28
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ono je to tak, ze ked je auto na zdvihaku, tak predne hadicky su uplne v pohode, lenze ta zadna je tak strasne nasponovana, ze keby bola o 1mm kratsia tak asi to nezvladne a vtedy aj to brzdove potrubie vyskoci na jednom mieste z toho plastoveho drziaka na naprave. A vsak pri krizeni nebola vobec taka nasponovana, tym ze jedna strana napravy je vzdy hore a druha dole tak sa to tak nejak vyvazi a je to v pohode. ale chcel som ju vymenit, vcera vecer mi prisli aj tie kuzely aj sada pancierovych hadiciek dopredu aj dozadu, no predne boli fasa, lenze zadna bola rovnako dlha a este k tomu nepasovala, tak ich budem musiet vratit a vymenit za tie spravne. ale urcite tam chcem dat dlhsie...


Sob, 30.10.2010, 23:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Oukej :wink: . Ja si robím taký menší prieskum. V podstate máme rovnaké podvozky a tiež chystám Britpart 2"lift tak sondujem či tie veci ktoré sú popisované sú 100% pravidlom. Objednával si z UK alebo si nakupoval niekde u nás? Ak u nás cena neni tajná? :wink:

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Sob, 30.10.2010, 23:58
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ono to islo vsetko tak pomaly postupne, najskor som kupil podvozok teda tlmice a pruziny britpart v stupave v Landroverparts za tie som dal 300e spolu potom som riesil disky tie som kupoval v ORC (300e), neskor som si z anglicka objednal svetla s rampou, ochrany kryt riadenia, kryty diferakou, tie predne svetla aj s tou malou rampou na ktorej su, a este deflektory to bolo tusim nieco pod 500e, potom prisiel na rad snorchel tiez z ORC (okolo 300e) a teraz tie kuzely 50e a hadice 70e tiez oboje z ORC.
a vsak odporucam ti kupit si ked to zdvihnes do zadu tie ramena ktore ti natocia napravu tie su tusim okolo 200e, ja ich nemam a hardy spojka nema dlhu zivotnost,
a na prednu napravu tiez tie excentricke ulozenia tusim od oldmanemu tie ani niesu take drahe okolo 100e lenze vtedy treba menit aj predny kardan za iny a ten uz stoji tusim okolo 300-400e . (ani to nemam a ten kardan je celkom ,,skrizeny" ked zdvihnes auto, myslim to tak ze diferak a rozvodovka niesu v jednej osi) Tieto veci tam ja este nemam ale silno na ne setrim, no najskor musim poriesit riadenie lebo ta zacalo az moc tiect a kedze to pouzivam na dennodenne jazdenie tak tie mlaky pod tym autom nevyzeraju moc dobre...


Ned, 31.10.2010, 0:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja nemám hardy spojku ale klasiku kríž čiže korekčné ramená (ako sa im zvykne nadávať) súdim že potrebné hnet nebude. Iba ak z rozmaru že to kôli seriovým slabo kríži (čo sa nedá povedať ani o úplnej seriovke :-D). A v Stupave som skoro každý deň tak asi pojdem zase navštíviť predajňu. Ja som skromný. Mne na začiatok stačí len lift a konusy. Pracne šporím :) . Ak by sa niečo vyskytlo tak to sa už porieši z nutnosti. No nechám sa prekvapiť.

Ja som mal tiež mláky. Ak je to len gufero ako to bolo u mňa tak pár eurová záležitosť (samozrejme v Stupave :-D )

No prajem vela zdaru pri ďalších úpravách a možno sa niekdy stretneme keďže sme v podstate susedia :wink:

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Ned, 31.10.2010, 0:42
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ďakujem, aj tebe... a este som zabudol ze ked to zdvihnes, tak bud musis dat prec stabilizatory alebo musis pod ne vyrobit take uchyty ktorymi ich oddialis od kasne, (ak to mas ronvake ako ja ) lebo ked som ich tam nehal tak pri vyveseni auta sa mi predny kardan suchal o predny stabilizator a zadny stabilizator sa zase zvykol preklopit opacne v tych kostiach...


Ned, 31.10.2010, 18:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Také zbytočnosti ako sú stabilizátory tam neboli už keď som ho kúpil. Tuším ani na nápravách nemám na to uchytenie :-D . Ale každopádne ďakujem :wink:

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Pon, 01.11.2010, 1:37
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: