Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd
Autor |
Správa |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Sid píše: :smt023
preco si menil rozvodovku ?
marisko: preco sa ti zda ze je zriedkavy ?
Rozvodovku som menil preto, lebo sa mi pri 110kmh kusol homokinetak a zaflekovalo mi lave predne koleso znicoho nic... tak si to odniesol medzinapravovy diferak....
ale bolo to na tej dialnici dost zaujimave 
|
Ned, 03.10.2010, 12:15 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Visby: osobne by som to podla tohto neurčoval lebo dneska sa to prehadzuje kadejako. A stou TD5 som sa asi sekol. I keď dnes je všetko možné
A pardon za zasieranie.
Marselino ako je to s odstavovaním EGR ventilu u 300vky? Neveim čo je na tom pravdy ale ževraj sa to robí nejak komplikovanejšie než bežne.
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Ned, 03.10.2010, 22:23 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Macej píše: Visby: osobne by som to podla tohto neurčoval lebo dneska sa to prehadzuje kadejako. A stou TD5 som sa asi sekol. I keď dnes je všetko možné  A pardon za zasieranie. Marselino ako je to s odstavovaním EGR ventilu u 300vky? Neveim čo je na tom pravdy ale ževraj sa to robí nejak komplikovanejšie než bežne.
Komplikovane urcite nie, ja som to najskor spravil tak ze som odpojil taku podtlakovu hadicku, ktora ten ventil otvarala, tym ostal zatvoreny (no neviem ci uplne, ale bolo to citit na vykone) a necinny, ale potom som pod neho dal original taku blendu, obycajny pliesok v tvare tej diery a nejake tesnenie tusim. a tym vlastne tie spaliny neopustili zvody a nedostali sa k egr.
|
Ned, 03.10.2010, 22:35 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Naposledy upravil Marselino dňa Ned, 14.11.2010, 20:27, celkovo upravené 2
|
Sob, 30.10.2010, 19:46 |
|
 |
petoLR
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.03.2010, 21:21 Príspevky: 28
|
pekne si to spravil
s akou sadou (znackou) si dvihal auto??
|
Sob, 30.10.2010, 20:09 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Britpart - je vyssie tusim o dva palce, ale oproti tomu ako bol ten povodny podvozok padnuty, tak auto islo hore o 10 cm
|
Sob, 30.10.2010, 20:23 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Peknéé  A dislokačné kónusy máš či neni treba?
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Sob, 30.10.2010, 22:59 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
V pripade ze dislokačné kónusy su tieto ,,kužely" na obrazku tak ano,
vcera v noci som ich sem montoval lebo ked som dal dole stabilizator a zacal krizit tak mi vykocila pruzina ako je vidiet na druhom obrazku

|
Sob, 30.10.2010, 23:26 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Ano tie kužely sa tak nazývajú. A čo brzdové hadičky? Nejsú už pri krížení krátke?
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Sob, 30.10.2010, 23:28 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
no ono je to tak, ze ked je auto na zdvihaku, tak predne hadicky su uplne v pohode, lenze ta zadna je tak strasne nasponovana, ze keby bola o 1mm kratsia tak asi to nezvladne a vtedy aj to brzdove potrubie vyskoci na jednom mieste z toho plastoveho drziaka na naprave. A vsak pri krizeni nebola vobec taka nasponovana, tym ze jedna strana napravy je vzdy hore a druha dole tak sa to tak nejak vyvazi a je to v pohode. ale chcel som ju vymenit, vcera vecer mi prisli aj tie kuzely aj sada pancierovych hadiciek dopredu aj dozadu, no predne boli fasa, lenze zadna bola rovnako dlha a este k tomu nepasovala, tak ich budem musiet vratit a vymenit za tie spravne. ale urcite tam chcem dat dlhsie...
|
Sob, 30.10.2010, 23:54 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Oukej  . Ja si robím taký menší prieskum. V podstate máme rovnaké podvozky a tiež chystám Britpart 2"lift tak sondujem či tie veci ktoré sú popisované sú 100% pravidlom. Objednával si z UK alebo si nakupoval niekde u nás? Ak u nás cena neni tajná? 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Sob, 30.10.2010, 23:58 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|

No ono to islo vsetko tak pomaly postupne, najskor som kupil podvozok teda tlmice a pruziny britpart v stupave v Landroverparts za tie som dal 300e spolu potom som riesil disky tie som kupoval v ORC (300e), neskor som si z anglicka objednal svetla s rampou, ochrany kryt riadenia, kryty diferakou, tie predne svetla aj s tou malou rampou na ktorej su, a este deflektory to bolo tusim nieco pod 500e, potom prisiel na rad snorchel tiez z ORC (okolo 300e) a teraz tie kuzely 50e a hadice 70e tiez oboje z ORC.
a vsak odporucam ti kupit si ked to zdvihnes do zadu tie ramena ktore ti natocia napravu tie su tusim okolo 200e, ja ich nemam a hardy spojka nema dlhu zivotnost,
a na prednu napravu tiez tie excentricke ulozenia tusim od oldmanemu tie ani niesu take drahe okolo 100e lenze vtedy treba menit aj predny kardan za iny a ten uz stoji tusim okolo 300-400e . (ani to nemam a ten kardan je celkom ,,skrizeny" ked zdvihnes auto, myslim to tak ze diferak a rozvodovka niesu v jednej osi) Tieto veci tam ja este nemam ale silno na ne setrim, no najskor musim poriesit riadenie lebo ta zacalo az moc tiect a kedze to pouzivam na dennodenne jazdenie tak tie mlaky pod tym autom nevyzeraju moc dobre...
|
Ned, 31.10.2010, 0:26 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Ja nemám hardy spojku ale klasiku kríž čiže korekčné ramená (ako sa im zvykne nadávať) súdim že potrebné hnet nebude. Iba ak z rozmaru že to kôli seriovým slabo kríži (čo sa nedá povedať ani o úplnej seriovke  ). A v Stupave som skoro každý deň tak asi pojdem zase navštíviť predajňu. Ja som skromný. Mne na začiatok stačí len lift a konusy. Pracne šporím  . Ak by sa niečo vyskytlo tak to sa už porieši z nutnosti. No nechám sa prekvapiť.
Ja som mal tiež mláky. Ak je to len gufero ako to bolo u mňa tak pár eurová záležitosť (samozrejme v Stupave  )
No prajem vela zdaru pri ďalších úpravách a možno sa niekdy stretneme keďže sme v podstate susedia 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Ned, 31.10.2010, 0:42 |
|
 |
Marselino
Učeň
Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Ďakujem, aj tebe... a este som zabudol ze ked to zdvihnes, tak bud musis dat prec stabilizatory alebo musis pod ne vyrobit take uchyty ktorymi ich oddialis od kasne, (ak to mas ronvake ako ja ) lebo ked som ich tam nehal tak pri vyveseni auta sa mi predny kardan suchal o predny stabilizator a zadny stabilizator sa zase zvykol preklopit opacne v tych kostiach...
|
Ned, 31.10.2010, 18:07 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Také zbytočnosti ako sú stabilizátory tam neboli už keď som ho kúpil. Tuším ani na nápravách nemám na to uchytenie  . Ale každopádne ďakujem 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pon, 01.11.2010, 1:37 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|