Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 14.07.2025, 13:05
Dnes je pondelok 14. júla 2025, meniny má Kamil a zajtra Henrich




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 jaroD40 NAVARA+PATROL 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ved to, ja mám disky 10x15 (ET -43 ak by niekoho zaujímalo) tak si to celkom dobre neviem predstaviť.Mne tá šírka velmi vyhovuje pretože sa nebojím že by som niekde oprel bok auta aj ked možné je všetko. Pre mna som s cenovo dostupných 35tiek našiel jedine BFG MT alebo MAXISS Creepy Crawler- tie su aj 37x14.5 alebo 12.5 len tam by to chcelo poriešiť minimálne prevody a pre dobrý pocit aj výkon. S tým by som už bol maximálne spokojný no zatial môžem len snívať. Budem rád ked po všetkých opravách ostane par eur na pivo. Zajtra idem na prepis,dufam že tam zase nepresedím pol dna.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Štv, 17.12.2009, 23:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 758
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No Jarko, Jenki ma už predbehol - tie 35" sú naozaj prerastené - ale skoro až o dva cóly! Fyzicky majú priemer 922 mm.
Zatiaľ som s nimi veľmi spokojný. Jasné, že širšie vyzerajú coolovejšie, ale vzhľad je pre mňa druhoradý. Tie rozmery čo uvádzaš vyžadujú najprv úpravu podvozku, aby si ich tam dostal a potom samozrejme prevody, prípadne motor. Aj keď ja nemám nič z toho :lol: (okrem podvozku samozrejme)

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Pia, 18.12.2009, 0:38
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dnes som si urobil predčasné vianoce.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Neobuté gumy su 87.7cm vysoké, 27cm široké a 1.9cm hlbka v strede.Odvážim ich neskôr ale na pocit su brutálne lahké. Dalej je tam stromová gurtňa,dialkové k navijáku,dorazy na ktoré predchádzajuci majitel akosi pozabudol a CB komplet. Na aute je už dlhšie Superwinch EP9,upravil som blatníky a pomaly dorábam predný pevnosťák. Neskôr pridám ostatné fotky a porovnanie viacerých pneu spolu s fotkami hodím hodím do príslušneho vlákna.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Štv, 14.10.2010, 15:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Perfektne gumy budeš určite spokojny. Tie vykostia všetko. Aj kone z RD28t.


Štv, 14.10.2010, 20:18
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano, ale su zase dobré na trola pretože ked sa do takejto gumy oprie poriadny motor tak odídu iné veci, takto si trol zakýcha a je dobre, nič neodíde... (samozrejme že mne by odišlo :-D )

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 14.10.2010, 20:48
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Renso neboj nič...ja mam zhruba rovnaky rozmer a gumy su ťažke raz tak (protektor) T3 tak viem čo to o tom kychani.
No na wrane? hm...to bude zaujimave...nech sa ti podari vychytať rychlo všetky muchy. :wink:


Štv, 14.10.2010, 20:58
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nepochybuj o neskutočnej sile legendárneho RD28T,stačí použiť číslo jeden na tej velkej páke a radšej neskúšať ostatné :-D Motor zatial šlape pekne takže by to nemusela byť až taká brutálna zmena,zatial sa utešujem tým že samotná guma má len 27.2kg,spolu s diskom to bude o 2kg menej ako terajšie 33x12.5 Pozri sa napríklad na zdena, jedno jeho koleso váži rovných 60kg,meria 92.5cm a prejde s tým takmer všetko,žiadne upravy motora ani prevodov nemá no niečo z toho by som v buducnosti rád skusil.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Štv, 14.10.2010, 21:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja poznam zdena osobne aj jeho auto kusok poznam tak viem. Guľať sa ti to bude to sa neboj a nemusiš ani čislo jeden nejako často použivať. Ajtak chodim skoro všetko na 2 alebo 3. :wink: a ty budeš tieš.


Štv, 14.10.2010, 21:30
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som ani na 35 a slabom motore 2,5 benzín ktorý sa nedá s RD28T ani porovnať (no mal som pomenené prevody) jednotku nikdy nedal... 2-3 a točilo sa :-D

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 14.10.2010, 21:46
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
moj osobny nazor je, ze ak zoberie vo vyjazde cca 40 st aspon 2ku (co v seriovom stave väcsinou nezoberie) tak si za vodou...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.10.2010, 9:49
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Za vodou dnes určite budem,su tam pekné výjazdy,ideálne na test,potom sa ale vrátim a budem na nete pozerať čo by sa dalo robiť s prevodmi :twisted: Mne sa hlavne jednalo pri výbere gúm o dobré bočné vedenie a príkladné vychádzanie z hlbokých kolají. Samotné jazdenie potom ukáže čo dalšie bude treba nevyhnutne vyriešiť.
Inač výška pneu na 7" disku je 88,3cm (kamarátovy sa pred 4mesiacmi podarilo kupiť 84cm 35 Silverstone preto som bol tak dlho skeptický)

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Pia, 15.10.2010, 13:13
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tie iste pneu a ina vyska ? ale pozor cim sirsi disk, tym nizsia pneu, ale rozdiel by nemal byt az taky markantny

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.10.2010, 16:37
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podarilo sa mi dokončiť pár vecí tak pridam foto.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Podarilo sa mi dokončiť pevnosťák s výslednou hmotnosťou 36kg takže môže ostať,dalej pribudli disky 7x15 ET-70 (prevarené) vonkajší falc je rovnaký ako na disku 10x15 ET-43 = 18.5cm - namáhanie náprav by mohlo byť len o kusok večšie ako predtým,stabilita genialna a nikde nič nešúcha.Pribudol centrál,alarm,CBčka dal som doporiadku interier a zadne uchyty kasne. Najnovšie pribudol lavý nášlap,trochu ho testujem a ak sa osvedčí dorobím pravý (zatial viac zavadzá ako pomáha) Ešte plánujem skrátenu redukčnu prevodovku,rovnaku rezervu a môže sa isť v tejto užasnej zostave do tisovca.
Obrázok
Obrázok

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Pon, 21.02.2011, 20:27
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: