Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 05.07.2025, 20:42
Dnes je sobota 5. júla 2025, meniny má nikto a zajtra Patrik, Patrícia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 280 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Ďalší
 Jenki Patrol...a Pajero, a ... 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nechcem moc mudrovať, ale každý typ gumy sa správa inak na rôznych typoch áut. Ale 3,5L + automat je fakt prča :smt023 . Tak len skúšaj a referuj.

Ešte ma napadlo: niekto na českom fóre písal, že dal na Pajero IM podvozok a niekde mu škreli tlmiče (vraj majú veľký priemer). Nepozoruješ niečo na svojom?

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 27.09.2010, 12:58
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v pripade pouzitia tlmicov Foam Cell na niektorych pajerach, sa moze stat, ze sa mierne dotyka vyfuk, uprava je jednoducha, posunut drziak vyfuku

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 27.09.2010, 13:16
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ten problém s tlmičmi IM na Pajere som odsledoval, nakoniec reagoval Juro ORC...dotyčnému tlmič Foam cell drie o kosť nápravy... ale (aj keď som to špeciálne nekontroloval) ja zatiaľ tento problém nemám - ale skontrolujem čo najskôr. Žiadne podozrivé zvuky ani nárazy som neregistroval. Ani počas trialu na Vrbine, ani pri výjazde v Nízkych Tatrách/Čertovica (korytá s kameňmi typu Vyšný Slavkov, špeciálka č.4).
Z fotografií nebolo jasné, kde sa to dotýkalo, boli tam len obrázky oškretého tlmiča.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Uto, 09.11.2010, 16:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak som dnes skúsil na Kysuciach nahodiť moje vysnívané kolesá Jungle Trekker.
Tu je záznam:
Obrázok
Obrázok
Obrázok Obrázok
Obrázok
Obrázok

Ako vidno z priložených obrázkov, hlavne 1. a 3. pokus s veľkosťou 34x10,5x15 bol neúspešný, tento rozmer sa už bez body liftu a zásahov do karosérie použiť nedá. :( Celkové ET bolo cca -55 (-30 podložkami a disky mali pravdepodobne -25). Tým pádom nedochádzalo k dotyku s vnútorným podblatníkom, ale... Takže mi nezostáva iné, len sa pokúsiť zohnať vytúžený rozmer 33x10,5x15.

Ale vyzeralo by to super, no nie? :twisted:

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Ned, 05.12.2010, 2:39
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 17.07.2008, 12:43
Príspevky: 24
Bydlisko: Humenne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenki mas pravdu vyzeralo by to super, ale nerozmyslal si nad body liftom


Ned, 05.12.2010, 3:59
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.03.2010, 17:19
Príspevky: 358
Bydlisko: Sklené Teplice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt017 bodylift možno prinesie ježiško či....
tak ako berieš tie jungle a čo na ne hovoríš splnili tvoje predstavy :smt023

_________________
Tiboffroad - Autoservis - Autolakovňa
Patrol GR 2,8TD Wagon, Ironman C FoamCell, BLACK STAR MUD-MAX 33x12,5x16 ;Collin's Ranger 31x10,5x16 , hi-lift
navijak CB ONE profi, CB, PMR,


Ned, 05.12.2010, 11:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...nuž, bodylift veru nie, toto auto je čarovné práve preto, lebo je to limuzína krížená s buldozérom v tom správnom pomere.
Body lift je úprava, ktorá ma neoslovuje.
Pajero dostane časom nárazníky, nášľapy a navijak... ale zatiaľ plní zodpovedne aj úlohu pracovnej leštenky/limuzíny.
Pôjdu tam do terénu gumy Jungle Trekker, ale rozmer 33x10,5x15, pokúsim sa ich zohnať vo svete. Vyzerajú aj na živo tak, že by mohli byť to pravé, uvidíme, či ich zoženiem. Zatiaľ si budem požičiavať do terénu papučky z Patrola, veď na dvoch autách aj tak jazdiť naraz neviem. A jedno musí byť stále umyté, pripravené na oblek a kravatu :wink:

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 06.12.2010, 0:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak by prípadne niekto mal reálny záujem o gumy Jungle Trekker v rozmere 33x10,5x15 dajte mi vedieť. Snažím sa zorganizovať dodávku, ale minimum je 10ks.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 06.12.2010, 16:20
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahoj Jenki.,
niekde som postrehol, že si sa zmienil o tom, že v Patrole máš Webasto. To je pre mňa hodne zaujímavá vec, a tak, by som ťa poprosil, pokiaľ máš kus času niečo o tom napíš.
Zaujíma ma hlavne, či je to teplovzdušné alebo teplovodné, štartovanie, teplotný výkon, spotreba, ako veľmi to cicia akumulátor, proste hocičo, čo ťa napadne. Je to origo výbava alebo dodatočná montáž ? A koľko vychádza dodatočná montáž ? ......
Ďakujem.


Pon, 06.12.2010, 19:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je to dodatočná montáž, teplovodné, nové Webasto montované v servise, diaľkové ovládanie, mám ho asi...od marca. Baterku cica, ale moc si to nevšimneš, tak občas ju treba pozrieť, ak nechodíš dlhé trasy (ja áno). Mne beží 30 minút, potom sa vypne, dá sa nastaviť rôzne. Daj si bacha na umiestnenie výfuku, ja som ho už asi xy krát na konci rozpučil (prvý raz v Tisovci :-D ).
Podľa mňa je to super vec, aj keď mne Patrol štartuje super, keď je studený :twisted: (lebo čerpadlo). Pekne fučí na okná, keď je zima, hodne to pomôže, kým prídem k autu a naštartujem, už mám dosť rozmrznuté.
Bacha na umiestnenie sania, upozorni pri montáži, že máš ponorku, lebo to by mohli majstri opomenúť a mohli by ti dať sanie nižšie, ako sa dá.
Co víc? :wink: Ak chceš, pýtaj sa.

edit
Sorry, spotrebu som nejak nepostrehol, moc to asi nie je tým pádom a výkon :? fakt neviem, nejak si nepamätám, že by bol nejaký výber...
Ale pôjde aj do Pajera, časom...

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 06.12.2010, 19:59
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dik, no ja by som mal otázok ako stará tetka, ale nechcem zbytočne otravovať.
Neviem ako kúri Patrol, ale napr. tie nové Navary, u nás chlapci sa sťažujú, že nebyť bufíkov, tak v nich pomrznú. Že pomalou jazdou vo veľkom mraze pokiaľ kúri, tak klesá teplota vody, no a samozrejme potom kúri slabo. Tak zapínajú bufík aj za jazdy.


Pon, 06.12.2010, 20:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Patrol (Y61) kúri dobre, nesťažujem sa. Za jazdy som bufík ešte nezapínal. Mne šlo o teplotu pri státí vozu a tiež o odmrazenie pred jazdou. To vieš, ja som odchovaný na Tatre 603, tam som sa namlsal. Toto teplovodné nie je také rýchle, ale zase robí dobre motoru.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 06.12.2010, 20:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 15:26
Príspevky: 523
Bydlisko: tisovec
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
2 OGO

a čo si kúpil ? nepochválil si sa ?

_________________
už len ex.....jeep xj 2,5 ....patrol gr.... jeep xj 4l......


Pon, 06.12.2010, 21:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zatiaľ som nekúpil, čím viac "vedomostí naťahujem" tým viac sa menia moje ciele. Ale akonáhle by som niečo zobral, tak sa určite prihlásim.

Téma nezávislého vykurovania je pre mňa aktuálna nakoľko v minulosti ( už dosť dávno ) som vlastnil jedno vozidlo s naftovým motorom, ktoré nebolo originál a tak nejak slabo kúrilo. No a ja som teplomilný človek, to auto som mal asi 3 roky a vtedy som veľa jazdil, za ten čas som nabehal cez 120.000.-km, hodne som teda bol v tom aute a zlostilo ma, ked som chcel mať teplo, musel motor ísť. No a ako vieme, to je len časť energie, čo ide na teplo. Tak som zháňal opäť "vedomosti", lenže v tej dobe som sa dopracoval len k bufíku z Tatry 603. To už bolo vcelku OK, len bolo veľmi náchylné na čistotu benzínu a tak sa stalo, že prostred mrazivej noci som musel vyberať trysku a prefukovať. A ani kúriaci výkon ma nejak neomračoval. Vtedy sa mi ozval kamarát a ponúkol naftový bufík, o výkone 6000 W, ktorý som hned aj namontoval a ten bol už hotový reaktor. Bežne pri mínus 15 st. somjazdil v tričku s krátkymi rukávmi a 5 cm stiahnuté okno.

Doplnok. Jano P, až teraz som si všimol, že si z Tisovca. No ja som na tom mojom obufíkovanom aute tam vozil manželku do roboty. Vtedy som býval v Hnúšti.

PS: Dúfam, že Jenki prepáči že som sa mu tak rozpísal na jeho téme.


Pon, 06.12.2010, 21:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V pohode :-D ,nie som precitlivelý.
Na T 603 bolo teplovzdušné kúrenie tuším Eberspecher a kúrilo geniálne, nikdy som nemal popisované problémy. Ale mal som to originál aj s filtrom paliva, ten tam bol určite. Ale musel som ráno vstať, ísť ho zapnúť ručne a potom nazad do pelechu.
Na T 613 som mal originál 2 také kúrenia (značku neviem) a dosť sa mi to kazilo. Stačilo aby 1 malo závadu, a už sa mi rosili niektoré okná a podobne... a tiež to bolo manuálne.
Toto Webasto je teplovodné, úplne iný typ, máš to ako keby ti normálne bežal motor, nie je to porovnateľné s teplovzdušným z Tatry. Ale zapínam si ho z domu/balkóna, beží 30 minút, potom sa mi samo vypne. Auto kúri vlastne hneď ako nahodím a je zvnútra už vyhriate. Ale nie je to sauna :twisted:

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 06.12.2010, 23:25
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 280 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: