Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 26.06.2025, 0:10
Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 81 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Moj WRANGLER TDI 
Autor Správa
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
spajky69 píše:
ja len takum otazocku:
je to stale este Warngler? :-D :-D :-D



asi hej,, bude to nieco ako bola moja jeeepinka,, auto USA. ale motor japan...2,5 TDI Mitsubishi pajerko a ostatne sracky made in EU , China, a made in home :smt121

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 05.07.2013, 8:34
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
OFFroad4wd píše:
zaujímavé, a nejaké video ako to ide uvidíme? dosť čudne to vyzerá taký maličký motorik, toľko voľného miesta za chladičom :lol: tie disky nefučia? či sú tam duše? pružiny vpredu ti nejdu nejako šikmo?
zaujíma ma video ako to ide to je 1,9 motor?
a zaujímavá "slovenčina" :-D
Na video si este pockas este to treba dorobyt moc casu nato nemam. Aj mne to blbe ale ten motor som schvale dal do zadu kvoli tazisku aby bola zatas aj vzadu nielen na prednej naprave a motor 1.9 TDI 90ps+chip na 140ps mam v golfe uz 5 rokov. A s tim turbom a cerpadlom s 11hlavou dosiahnem okolo 160ps mozno viac.Disky som robyl sam a preto radsej dal duse z UNC. Mas praudu pruziny su na sikmo lebo povodny maitel dal kosti z lankruzera a pruziny som daval z golfa treba prerobyt priecnu vystuhu lebo je na sikmo a je aj posunuta naprava do strany. PS: A na slovencinu sa vykasi dvolezite co napisem nie ako to napisem :)


Pia, 05.07.2013, 9:43
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45
Príspevky: 219
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
pekná práca no osobne by som išiel do večieho objemu 1,9 je tak pre samurai osobne by sa mi tam viac páčil nejaký 2,5 l alebo 3,0 vtedy by to bolo delo a nemusiš čipovať :-D

_________________
Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "


Pia, 05.07.2013, 10:07
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Poprosim o radu takto som to kupil su tam ramena z lakruzera aj triangel podla mna by som mal poriadne urobyt drziaky ramien zrusit tie smiesne ucka zrusit vrchny triangel a dat priecnu speru. Co na to vravite? Obrázok Obrázok PS:Tie misky na tlmicoch nahradit normalnymi miskamy.


Pia, 05.07.2013, 16:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Tie "účka" určite zruš. Triangel je ale vec po ktorej vela z tunajších túži (teda tí, ktorý nemajú Land Rover). Tie ramená sú tam v kombinácii s tým trianglom zbytočné. Skús pogúgliť a pozrieť ako to májú robené napríklad Defendre a máš to bez tých neduhov ktoré spôsobuje panhardka (priečna vzpera).

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Pia, 05.07.2013, 17:15
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
môžeš viac nafotiť to A rameno vzadu? nebojíš sa e tie učka strihne? chcelo by to pevne navariť úchyty o nápravu nemyslíš?
k tomu motoru možno to bude dobre ale podla mňa to bude o tom čo viac vydrží
ale veľa šťastia v prerábaní :wink:


Pia, 05.07.2013, 17:39
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Macej píše:
Tie "účka" určite zruš. Triangel je ale vec po ktorej vela z tunajších túži (teda tí, ktorý nemajú Land Rover). Tie ramená sú tam v kombinácii s tým trianglom zbytočné. Skús pogúgliť a pozrieť ako to májú robené napríklad Defendre a máš to bez tých neduhov ktoré spôsobuje panhardka (priečna vzpera).
Prave to ze kombynacia tak ako je teraz neni dobra moj nazor zrusit triangel a upevnit na konci tie ramena a dat priecnu speru.


Pia, 05.07.2013, 18:12
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
OFFroad4wd píše:
môžeš viac nafotiť to A rameno vzadu? nebojíš sa e tie učka strihne? chcelo by to pevne navariť úchyty o nápravu nemyslíš?
k tomu motoru možno to bude dobre ale podla mňa to bude o tom čo viac vydrží
ale veľa šťastia v prerábaní :wink:
Ten triangel je tak cudne uchitene o sasi a to tak ze sasi su prevrtane a na tiangli je rura cez ktoru ide zavitova tic tak isto aj cez sasi co je zvlastne spravene co sa my nepaci


Pia, 05.07.2013, 18:16
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Davam foto spojenia motora spevodovkou:Obrázok [img]http://www.4x4club.sk/pictures/files/76jhfejo6n4a6gbao50l[URL=http://www.4x4club.sk/pictures/viewer.php?file=32rsdq3t7jy3jaa7wf14.jpg][IMG]http://www.4x4club.sk/pictures/files/32rsdq3t7jy3jaa7wf14_thumb.jpg[/img] Obrázok Obrázok 


Pia, 05.07.2013, 18:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Zavesením to na tieto ramená tak ako pôvodne slúžili na Land Cruiseri + panhardka sa pripravíš o kríženie. Ibaže by si to spravil napríklad na 3-link (prípadne 4) keby by si zrušil zadný silenblok na ramenách (držalo by ti to iba zpredu nápravy) a pridal by si tam jedno rameno na vrch na zabránenie pretočeniu nápravy.
Inak musí byť pre teba zaujímavé vlastniť auto po samovrahovy :-D

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Pia, 05.07.2013, 18:27
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
A perlicka tie hlinikove misky na pruzinach :smt017 A takto to bolo aj v predu tam som to urobil tak ze som vybral hlinikove misky a z vw golf 4 sprednich tlmicov vyrezal misky navaril na napravu akurat su pruziny na šikmo lebo predny pangard neny rovno to musim prerobyt.Obrázok PS:Na tejto foto vydno uchitie ramien o sasi :)


Pia, 05.07.2013, 18:40
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
už si skúšal kríženie alebo niečo podobné na dvore? tie ramená vyzerajú ako len priložené k šasom to fakt je to len tak biedne uchytené? a macej má pravdu nedávaj A rameno preč a nedavaj ani panhardku tam, obmedziš pracovanie nápravy keď tma už máš hotové A rameno tak načo robiť ďalšiu uchyt ypre panhardku? to ačko má plniť úlohu panhardky aby auto nešlo do strán na náprave a aj pre skrúcanie nápravy takže stačí len na jeden silneblok chytiť nápravu (na jedno rameno) zbytočne sú 2 obmedzuje to kríženie


Pia, 05.07.2013, 20:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
No zaujmavý to stroj ,ja by som to asi prerobil úplne všetko . Ja by som dal na predok 3link ako som robil na ludre a na zadok 4link . Ale zboku vyzerá nádherne .

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Pia, 05.07.2013, 21:14
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1042
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
ten motor mas 74 kw alebo 81 ? ja som mal v plane natlacit do mojho xj motor zo sharana 81 kw a 280 mn ale plan sa zmenil :smt022

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Sob, 06.07.2013, 1:45
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Klokan píše:
ten motor mas 74 kw alebo 81 ? ja som mal v plane natlacit do mojho xj motor zo sharana 81 kw a 280 mn ale plan sa zmenil :smt022
Ja mam klasicky 66kw oktavia,golf prerobene turbo z 3.0dBMW s ktorim dosiahnem tlak turba 2.2bar a cerpadlo z fiat croma 2,0tdi vyhoda vw motora je ze ked pustis nohu s plinu a pojde to na volnobeh tak motor nezdochne co v terene na redukovanej kazdy oceni. V tvojom pripade ako vravis motor saran aj vw golf 3 tdi 81kw aj 66kw su identicke motory akurad je rozdiel v turbach vstrekoch staci 66kw das tam vstrekovacie cerpadlo fiat croma 2.0tdi tam pasuje presne akurad das remenicu vw a zadny drziak cerpadla vymenis cerpadlo nastelujes na vykon aky potrebujes.


Sob, 06.07.2013, 10:06
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 81 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: