Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
Autor |
Správa |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
spajky69 píše: ja len takum otazocku: je to stale este Warngler?  asi hej,, bude to nieco ako bola moja jeeepinka,, auto USA. ale motor japan...2,5 TDI Mitsubishi pajerko a ostatne sracky made in EU , China, a made in home 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 05.07.2013, 8:34 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
OFFroad4wd píše: zaujímavé, a nejaké video ako to ide uvidíme? dosť čudne to vyzerá taký maličký motorik, toľko voľného miesta za chladičom  tie disky nefučia? či sú tam duše? pružiny vpredu ti nejdu nejako šikmo? zaujíma ma video ako to ide to je 1,9 motor? a zaujímavá "slovenčina"  Na video si este pockas este to treba dorobyt moc casu nato nemam. Aj mne to blbe ale ten motor som schvale dal do zadu kvoli tazisku aby bola zatas aj vzadu nielen na prednej naprave a motor 1.9 TDI 90ps+chip na 140ps mam v golfe uz 5 rokov. A s tim turbom a cerpadlom s 11hlavou dosiahnem okolo 160ps mozno viac.Disky som robyl sam a preto radsej dal duse z UNC. Mas praudu pruziny su na sikmo lebo povodny maitel dal kosti z lankruzera a pruziny som daval z golfa treba prerobyt priecnu vystuhu lebo je na sikmo a je aj posunuta naprava do strany. PS: A na slovencinu sa vykasi dvolezite co napisem nie ako to napisem 
|
Pia, 05.07.2013, 9:43 |
|
 |
samuro
Frajer
Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
|
pekná práca no osobne by som išiel do večieho objemu 1,9 je tak pre samurai osobne by sa mi tam viac páčil nejaký 2,5 l alebo 3,0 vtedy by to bolo delo a nemusiš čipovať 
_________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "
|
Pia, 05.07.2013, 10:07 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
Poprosim o radu takto som to kupil su tam ramena z lakruzera aj triangel podla mna by som mal poriadne urobyt drziaky ramien zrusit tie smiesne ucka zrusit vrchny triangel a dat priecnu speru. Co na to vravite?  PS:Tie misky na tlmicoch nahradit normalnymi miskamy.
|
Pia, 05.07.2013, 16:13 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Tie "účka" určite zruš. Triangel je ale vec po ktorej vela z tunajších túži (teda tí, ktorý nemajú Land Rover). Tie ramená sú tam v kombinácii s tým trianglom zbytočné. Skús pogúgliť a pozrieť ako to májú robené napríklad Defendre a máš to bez tých neduhov ktoré spôsobuje panhardka (priečna vzpera).
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pia, 05.07.2013, 17:15 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
môžeš viac nafotiť to A rameno vzadu? nebojíš sa e tie učka strihne? chcelo by to pevne navariť úchyty o nápravu nemyslíš? k tomu motoru možno to bude dobre ale podla mňa to bude o tom čo viac vydrží ale veľa šťastia v prerábaní 
|
Pia, 05.07.2013, 17:39 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
Macej píše: Tie "účka" určite zruš. Triangel je ale vec po ktorej vela z tunajších túži (teda tí, ktorý nemajú Land Rover). Tie ramená sú tam v kombinácii s tým trianglom zbytočné. Skús pogúgliť a pozrieť ako to májú robené napríklad Defendre a máš to bez tých neduhov ktoré spôsobuje panhardka (priečna vzpera). Prave to ze kombynacia tak ako je teraz neni dobra moj nazor zrusit triangel a upevnit na konci tie ramena a dat priecnu speru.
|
Pia, 05.07.2013, 18:12 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
OFFroad4wd píše: môžeš viac nafotiť to A rameno vzadu? nebojíš sa e tie učka strihne? chcelo by to pevne navariť úchyty o nápravu nemyslíš? k tomu motoru možno to bude dobre ale podla mňa to bude o tom čo viac vydrží ale veľa šťastia v prerábaní  Ten triangel je tak cudne uchitene o sasi a to tak ze sasi su prevrtane a na tiangli je rura cez ktoru ide zavitova tic tak isto aj cez sasi co je zvlastne spravene co sa my nepaci
|
Pia, 05.07.2013, 18:16 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
|
Pia, 05.07.2013, 18:22 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Zavesením to na tieto ramená tak ako pôvodne slúžili na Land Cruiseri + panhardka sa pripravíš o kríženie. Ibaže by si to spravil napríklad na 3-link (prípadne 4) keby by si zrušil zadný silenblok na ramenách (držalo by ti to iba zpredu nápravy) a pridal by si tam jedno rameno na vrch na zabránenie pretočeniu nápravy. Inak musí byť pre teba zaujímavé vlastniť auto po samovrahovy 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pia, 05.07.2013, 18:27 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
A perlicka tie hlinikove misky na pruzinach  A takto to bolo aj v predu tam som to urobil tak ze som vybral hlinikove misky a z vw golf 4 sprednich tlmicov vyrezal misky navaril na napravu akurat su pruziny na šikmo lebo predny pangard neny rovno to musim prerobyt.  PS:Na tejto foto vydno uchitie ramien o sasi 
|
Pia, 05.07.2013, 18:40 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
už si skúšal kríženie alebo niečo podobné na dvore? tie ramená vyzerajú ako len priložené k šasom to fakt je to len tak biedne uchytené? a macej má pravdu nedávaj A rameno preč a nedavaj ani panhardku tam, obmedziš pracovanie nápravy keď tma už máš hotové A rameno tak načo robiť ďalšiu uchyt ypre panhardku? to ačko má plniť úlohu panhardky aby auto nešlo do strán na náprave a aj pre skrúcanie nápravy takže stačí len na jeden silneblok chytiť nápravu (na jedno rameno) zbytočne sú 2 obmedzuje to kríženie
|
Pia, 05.07.2013, 20:04 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
No zaujmavý to stroj ,ja by som to asi prerobil úplne všetko . Ja by som dal na predok 3link ako som robil na ludre a na zadok 4link . Ale zboku vyzerá nádherne .
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Pia, 05.07.2013, 21:14 |
|
 |
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1042 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
ten motor mas 74 kw alebo 81 ? ja som mal v plane natlacit do mojho xj motor zo sharana 81 kw a 280 mn ale plan sa zmenil 
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Sob, 06.07.2013, 1:45 |
|
 |
WRANGLER TDI
Učeň
Registrovaný: Štv, 04.07.2013, 21:53 Príspevky: 43
|
Klokan píše: ten motor mas 74 kw alebo 81 ? ja som mal v plane natlacit do mojho xj motor zo sharana 81 kw a 280 mn ale plan sa zmenil  Ja mam klasicky 66kw oktavia,golf prerobene turbo z 3.0dBMW s ktorim dosiahnem tlak turba 2.2bar a cerpadlo z fiat croma 2,0tdi vyhoda vw motora je ze ked pustis nohu s plinu a pojde to na volnobeh tak motor nezdochne co v terene na redukovanej kazdy oceni. V tvojom pripade ako vravis motor saran aj vw golf 3 tdi 81kw aj 66kw su identicke motory akurad je rozdiel v turbach vstrekoch staci 66kw das tam vstrekovacie cerpadlo fiat croma 2.0tdi tam pasuje presne akurad das remenicu vw a zadny drziak cerpadla vymenis cerpadlo nastelujes na vykon aky potrebujes.
|
Sob, 06.07.2013, 10:06 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|