Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 27.06.2025, 19:41
Dnes je piatok 27. júna 2025, meniny má Ladislav, Ladislava a zajtra Beáta




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 32 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Náš rodinný Tank T260. 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S tym rozsirenim si to spocital presne.Juro BSP to pred casom riesil u nejakych autokonstrukterov a povedali mu to iste.Preco myslis,ze mam ET-100.Aj s gumami mi to robi cca 16cm na kazdu stranu.
Obrázok

_________________
Bývalý offroadak


Sob, 18.08.2007, 21:08
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chlapi, nie je to len o sirke a netreba ho rozsirit o tolko , kolko zodvihnut :wink:

zdvihnutie cca 40 cm :roll:

Obrázok

Obrázok

tento naklon bol uplne v poho , kyvali sme autom a stalo na styroch uplne bezpecne :wink: (max som s nim bol cca 40)
Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 19.08.2007, 9:34
Profil ICQ WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...ono totiž ťažisko celého auta sa zdvihne o podstatne menej, ako búdka práve preto, lebo časť ťažkého podvozku ostáva v pôvodnej výške resp. sa zdvihne len vyššími kolami;
...ak si predstavíme rovnoramenný trojuholník, ktorého horným vrcholom je ťažisko a ľavým a pravým vrcholom sú vonkajšie okraje pneu v bode dotyku s podkladom, tak citlivosť na bočný náklon ostane pri zdvihnutí rovnaká vtedy, keď zachováme veľkosť toho horného uhla - čiže posun ťažiska dohora spôsobí naozaj potrebu posunu do oboch strán v podstate tak, ako uviedol Kapo...ale nie o rozmer, o ktorý sa zdvihne búdka, ale o koľko sa zdvihne ťažisko...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Ned, 19.08.2007, 11:08
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Naposledy upravil Kapo dňa Pia, 05.03.2010, 22:23, celkovo upravené 1



Uto, 21.08.2007, 4:01
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano JP píše:
...ono totiž ťažisko celého auta sa zdvihne o podstatne menej, ako búdka práve preto, lebo časť ťažkého podvozku ostáva v pôvodnej výške resp. sa zdvihne len vyššími kolami


Janči,

trochu haluz, nie? Ak nepočítaš teda že nápravy sú ťažké a fakt idú vyššie o polovicu zvačšenia pneu.... inak šecko ostatné, kua, (rám, motor, prevodovky, karoséria) ide HORE. Iba ak si myslel BODY LIFT = odskočenie karosérie od rámu!

Bolo by dobré si uvedomiť, že Rado urobil už extrém úpravu - zdvihnutie - auto má silné, teda tvrdšie pruženie ktoré mu dodáva stabilitu, ale nebráni kríženiu a samozrejme šírka náprav, nemusí byť moc, ale je to poznať! Sen Toykárov o bočných náklonoch.... :D

PEACE

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 21.08.2007, 6:30
Profil WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito, nie je to haluz, aj keď by sa mohlo zdať; pri vyššom zdvíhaní je to prakticky vždy aj o bodylifte, takže tam so mnou asi súhlasíš; no aj pri zdvihnutí auta bez bodyliftu sa ťažisko nepresúva o rovnakú hodnotu, o akú narástlo celé auto a je to dané jednak nezanedbateľnou hmotnosťou náprav (nezabúdaj ani na čoraz ťažšie-väčšie kolesá), ako aj rozložením hmotnosti auta vďaka čomu je ťažisko pomerne nízko...
inak keby bol niekto frajer a vypočítal by pre nejaký voz ťažisko pred a po úprave, určite by to bolo zaujímavé; ale aj praktická skúška na naklápacej ploche by bola fajn

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 21.08.2007, 10:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Ako si posunul zadnu napravu dozadu? Otocenim listov, alebo si prevaral drziaky? Nadrz nezavadzia?


Uto, 21.08.2007, 15:53
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Naposledy upravil Kapo dňa Pia, 05.03.2010, 22:24, celkovo upravené 1



Str, 22.08.2007, 1:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
A dokonca uvažujem ,že z kabíny odstánim vnútorné blatníky , nech mám viac placu .


... a pri krížení to kolo pôjde kam??? :shock:

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Str, 22.08.2007, 1:24
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Naposledy upravil Kapo dňa Pia, 05.03.2010, 22:25, celkovo upravené 1



Str, 22.08.2007, 1:49
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ták , konečne po pilnej práci mám na trole pevnostný nárazník ala ARB , sice som ho nevyrábal iba prerábal , ale aj tak mám toho plné brejle.

Tiež som trošku upratal elektriku na navijaku , a pár blboviniek.
Obrázok
Obrázok

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Štv, 23.08.2007, 1:14
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bravoooo.Uz tomu chyba len oranzovy majak a radlica.

_________________
Bývalý offroadak


Štv, 23.08.2007, 8:24
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Naposledy upravil Kapo dňa Pia, 05.03.2010, 22:36, celkovo upravené 1



Štv, 23.08.2007, 10:04
Profil
Čumil

Registrovaný: Str, 22.08.2007, 15:40
Príspevky: 4
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Velmo pekné autíčko si poskladal, si šikulka. :smt041
Len neviem kedy si to robil, lebo vždy keď idem okolo tak tam nejsi.
Teda predpokladám, že na sídlisku to nerobíš.
A teraz Kapo hádaj, kto som.


Pia, 24.08.2007, 12:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
No , držiaky som preváral , lebo som prehadzoval nápravu pod listy . A posúval som nápravu o tých 6 cm do zadu len prevŕtaním nových dier / na škób čo drží listy pokope / na začiatok držiaka .
A keď je náprava prehodená pod listy ,tak nádrž nezavadzia . A dokonca uvažujem ,že z kabíny odstánim vnútorné blatníky , nech mám viac placu .


Vyborny napad s tymi blatnikmi????

_________________
Bývalý offroadak


Pia, 24.08.2007, 17:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 32 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: