Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Zadok to malo tuhy, predok asi nezavisly ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Štv, 28.12.2006, 9:18 |
|
|
peterB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17 Príspevky: 667 Bydlisko: Nitra
|
Mne sa zda ze to bola este ta verzia z prevej generacie ktora mala aj prednu tuhu. Od 84 do 86 roku sa to robilo tak. Ale vsimnite si pretrvavajuci problem - ZADNE OKNO . Toto je dokaz ze na vsetkych je to po....
|
Štv, 28.12.2006, 9:41 |
|
|
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Xader ..neviem aky to bol typ ale zaver bol ze ho fakt dali na strechu domu a ten potom odpalili .....sialeney napad.....a bolo to na BBC...a ak ma pamat neklame tak bolo cervene....urcite Toyota,,
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Štv, 28.12.2006, 9:59 |
|
|
Xader
|
ludo píše: Xader ..neviem aky to bol typ ale zaver bol ze ho fakt dali na strechu domu a ten potom odpalili .....sialeney napad.....a bolo to na BBC...a ak ma pamat neklame tak bolo cervene....urcite Toyota,,
HEJ HEJ , myslis presne to co ja
|
Štv, 28.12.2006, 11:56 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Toyota HiLux (ktorá má rovnaký spodok komplet a vrch po B stĺpik s 4 zázrakom) sa robila s predkom tuhým aj nezávislým. Záležalo od motora. Tuhé sú u nás velmi vzácne (videl som len jednu) a oficiálne sa sem ani nevozili. 4 zázrak má myslím predok vždy nezávislý. Američania už vykúmali postup ako tam naštichlovať tuhú nápravu. Je o tom popísného mnoho GB diskového priestoru na webserveroch.
|
Štv, 28.12.2006, 14:54 |
|
|
peterB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17 Príspevky: 667 Bydlisko: Nitra
|
Ked sme uz pri tych napravach. Som zaciatocnik a ked si to tak predstavim , stale mi nieje jasne preco je ta nezavysla tak zla oproti tuhej ? Kedy to pocitim ? Pri krizeni ? Tam by to nemuselo byt tak moc zle. Ked si to tak predstavim jediny rozdiel je asi ten ze koleso sa voci kasni (pri tuhej) okrem zdvyhu este aj akokeby vytaca do strany - pri nezavyslej to vytocenie asi nieje tak velke, a to je jediny rozdiel co ma napada .
|
Štv, 28.12.2006, 18:20 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
peterB píše: Ked sme uz pri tych napravach. Som zaciatocnik a ked si to tak predstavim , stale mi nieje jasne preco je ta nezavysla tak zla oproti tuhej ?
...jednoducho povedane v pevnosti...menej moznosti poskodenia.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Štv, 28.12.2006, 18:53 |
|
|
peterB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17 Príspevky: 667 Bydlisko: Nitra
|
Takze mam si davat bacha . Alebo si rovno zohnat nejaku nahradnu prednu napravu .
|
Štv, 28.12.2006, 19:49 |
|
|
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
peterB píše: Takze mam si davat bacha . Alebo si rovno zohnat nejaku nahradnu prednu napravu .
Peter, nedaj sa ošaliť, by si musel veľmi intenzívne a veľmi ťažký terén robiť, aby si tú nápravu poškodil pre jej konštrukciu a nie pre jej prípadnú závadu...
- samozrejme je tuhá predná náprava vďaka konštrukcii odolnejšia ako volné zavesenie, je však aj tvrdšia a preto autá s tuhou prednou na ceste pripomínajú skôr rebriňák - známy komfort jazdy a to je aj dôvod, prečo výrobcovia prechádzajú na nezávislé zavesenie...
- najväčšia výhoda tuhej je v pomerne jednoduchej možnosti zdvihnutia -
- toyota je autíčko, ktorého kvality len ťažko možno poprieť a tiež má nezávislé zavesenie prednej nápravy -
- absolútne nespochybňujem kvality tuhej nápravy a to hlavne pre terénnych pracantov makajúcich hlavne v teréne, ale ja osobne nemusím...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!...
|
Štv, 28.12.2006, 21:13 |
|
|
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
ha, vidím, že sa nikto nechytil... tak ešte pridám - ako som sa v 4x4 style dočítal, aj niektoré náklaďáky majú nezávislé zavesenie - a to je už o inom namáhaní ako u offroadov...takže pokiaľ nejazdíš každý mesiac Ladogu, nemusíš sa nezávislého zavesenia obávať...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!...
|
Pon, 01.01.2007, 15:59 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Okrem odolnejšej konštrukcie je základnou výhodou tuhej nápravy jej konštantná svetlosť v prudkých náklonoch. Pri delenej náprave sa spodok zaťaženej strany nápravy výrazne priblíži k terénu a tým ohrozuje priechodnosť. To sa dá minimalizovať silnými stabilizátormi lenže to zase znemožňuje kríženie. Preto konzervatívne offroady dávajú prednosť tuhým nápravám, čo ale nevyhovuje paničkám na nákupy, lebo ich to natriasa a opadáva im lak z nechtov a maličký v detskej sedačke častejšie ošabluje poťahy.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 01.01.2007, 16:09 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
|
Pon, 01.01.2007, 19:23 |
|
|
peterB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17 Príspevky: 667 Bydlisko: Nitra
|
Nuz tazko si clovek vybera ked sa najprv rozhodne pre znacku auta. Potom sa mu ten vyber dost zuzi ))) . Ine auto ako Toyotu by som nekupil, Land Cruiser je trosku drahy, RAV 4 je iba hracicka - cize kompromis
|
Pon, 01.01.2007, 20:27 |
|
|
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
diesel píše: Okrem odolnejšej konštrukcie je základnou výhodou tuhej nápravy jej konštantná svetlosť v prudkých náklonoch. Pri delenej náprave sa spodok zaťaženej strany nápravy výrazne priblíži k terénu a tým ohrozuje priechodnosť. To sa dá minimalizovať silnými stabilizátormi lenže to zase znemožňuje kríženie. Preto konzervatívne offroady dávajú prednosť tuhým nápravám, čo ale nevyhovuje paničkám na nákupy, lebo ich to natriasa a opadáva im lak z nechtov a maličký v detskej sedačke častejšie ošabluje poťahy.
-dieselko, aj keď pri tých svetlách počas dňa som s Tebou nesúhlasil, tieto Tvoje výroky sú brilantné a ja s radosťou s Tebou opäť súhlasím...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!...
|
Pon, 01.01.2007, 20:29 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 01.01.2007, 20:58 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|