Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 02.07.2025, 0:02
Dnes je streda 2. júla 2025, meniny má Berta a zajtra Miloslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 349 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Ďalší
 WRANGLER by RENSO 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne ako vzdy na kazdej druhej foto renso a poldecak v ruke :-D :-D :-D

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 14.10.2010, 21:48
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ORKO tú foto som sem dal nárokom, vieš keby ma niekto na akcii hladal a potreboval odbornú pomoc tak si domyslia kde ma najdu :-D
no a nakoniec som sa dopracoval aj k tomuto čudu, pár dní zabratých, ale mám to tak ako som chcel

díki Lubko za vypálenie úchytov, no po diskutovaní s Peťom som z toho ešte trochu ubral aby sa zvačšil priemer okolo nohavice a medzi nohavicu a úchyty pojde ešte pásovina 3mm, dôvod ten že jemu na jeho modrej YJ a týchto nápravách pri použití tretieho bodu v extrémnej situácii nastali také tlaky na ten stabík že mu tie úchyty vytrhlo aj z kusom nohavice, na vlastné oči som to videl a dal mu jednu svoju rezervnú nápravu kde to už urobil takto
Obrázok

točné oko som použil zo Zetora 7745
Obrázok

už len povariť a do čiernej
Obrázok

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Ned, 24.10.2010, 19:23
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19
Príspevky: 431
Bydlisko: Modra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aky je priemer tych trubiek,hrubka steny,a s kolkatky platne su vypalene tie drziaky na napravnici?


Pon, 25.10.2010, 13:54
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
trubky dle vlastného výberu -doporučil by som hrubostenné min. 30mm priemer, platne 10mm a viac

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pon, 25.10.2010, 14:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Šikovní to chlapec ako pekne sa s tím hrá , to ja to vždy len tak odfláknem len nech to už mám .To ja mám na ramenách 40 rúry z 5mm stenami ale podla mna kedze sú tam listové perá a toto je len pomocné rameno tak az tak na tom nezáleží. Alebo sa mýlim ?

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Pon, 25.10.2010, 15:53
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Juraj Surovec píše:
Šikovní to chlapec .To ja mám na ramenách 40 rúry z 5mm stenami ale podla mna kedze sú tam listové perá a toto je len pomocné rameno tak az tak na tom nezáleží. Alebo sa mýlim ?
..


nuz ak sa nato kukam tak Juro, ty to uchytenie prednej napravy mas urobene perfektneee, samozrejma vec ze sa to odzrkadli aj pri krizeni,, k comu prispeje aj to ze mas v predu spiralove spruziny-struny, jak je líbo,,


ale tie pomocne ramena na wraniku u Rensa mi nendu dako do hlavy, nakolko ma napravy uchytene na listovych perach,,, - to znamena ze nosnu, tlaciacu silu kolesa prenasaju na karoseriu cez- listove pera,,,,

:smt045 , teda naprava je pevne pripevnena na,,,, listove pera,,,, na ktorych sa pohybuje iba hore a dole pri pruzeni a a - krizeni, teda kolko umoznia listove pera,,,,,,,kdes to tieto pomocne ramena podla mna iba pomahaju prenasat tlacnu silu kolies na karoseriu, cim sa vsak setri silenblokmi v oku hlavneho listoveho pera, a samozrejma vec ze som zvedavy, ako to bude fungovat, v terene,,, osobne som neraz videl Rensovho wranika,na ktorom roby skutocne pekne upravy a precizne .

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 26.10.2010, 9:22
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
efendi píše:
Juraj Surovec píše:
Šikovní to chlapec .To ja mám na ramenách 40 rúry z 5mm stenami ale podla mna kedze sú tam listové perá a toto je len pomocné rameno tak az tak na tom nezáleží. Alebo sa mýlim ?
..


nuz ak sa nato kukam tak Juro, ty to uchytenie prednej napravy mas urobene perfektneee, samozrejma vec ze sa to odzrkadli aj pri krizeni,, k comu prispeje aj to ze mas v predu spiralove spruziny-struny, jak je líbo,,


ale tie pomocne ramena na wraniku u Rensa mi nendu dako do hlavy, nakolko ma napravy uchytene na listovych perach,,, - to znamena ze nosnu, tlaciacu silu kolesa prenasaju na karoseriu cez- listove pera,,,,

:smt045 , teda naprava je pevne pripevnena na,,,, listove pera,,,, na ktorych sa pohybuje iba hore a dole pri pruzeni a a - krizeni, teda kolko umoznia listove pera,,,,,,,kdes to tieto pomocne ramena podla mna iba pomahaju prenasat tlacnu silu kolies na karoseriu, cim sa vsak setri silenblokmi v oku hlavneho listoveho pera, a samozrejma vec ze som zvedavy, ako to bude fungovat, v terene,,, osobne som neraz videl Rensovho wranika,na ktorom roby skutocne pekne upravy a precizne .


Čokolvek by som ti vysvetloval tak jednoduchšie je ti to skrátka pustiť a hravo to pochopíš- skrátka jedna strana krutiaci moment cez kardan(od motora) a z druhej strany protipôsobenie odporu kolies voči terénu= zvlnenie pier v prednej časti pier až do stredu po úchyt pier k náprave a výsledný efekt perá nepružia, lebo už nemajú svoju dráhu po ktorej chodili pred zvlnením.

Je veľmi dobré ak sa dá uzávierka difu na predok urobiť to aj na prednú nápravu.

http://www.youtube.com/watch?v=M0_IPBsl7BI

http://www.youtube.com/watch?v=Hv6HZVv4GUo&NR=1

Tak si to mrknite je to fakt dobré!

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Uto, 26.10.2010, 13:07
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
YJ KAO , mno kukol som si to a hned pritom prvom mi to bolo uz,,- jasne ,,takze,,nebol by som veril, ze to listove pero pri pruzeni a narazoch kolesa sa formuje teda prehyna takmer az do tvaru -S- a tym sa pootaca naprava, fakt nebol by som veril,,,, takze uz je mi to jasne a dakujem ti YJ KAO, zas som sa dacomu priucil..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 26.10.2010, 13:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zadný homemade CV kardan. dvojkríž a teleskop XJ, druhá strana od hrušky ponechaná M461, teleskop má pracovný chod cca 78mm čiže pri 39mm som začal merania a takto mi to vzniklo
Obrázok

Obrázok

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Pon, 01.11.2010, 13:59
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kurna ty sa s tym pekne hras :smt023 .
To uchytenie by ale podla mna malo byt co najblizsie ku difu, ked ho vykrizis tak tam bude riadna paka, ale na to tam mas asi ten gulak ci co.


Uto, 09.11.2010, 11:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ó, staronový člen :D jasne ten gulak je tam lepší ako gumové uloženie, to by šlo skoro do hajan... a to oko znesie šupy aké len chceš

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 09.11.2010, 15:42
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak a pribudol mi predný CV kardan, čiže dvojkríž a teleskop, v podstate skoro ako origo na XJ ale teleskop som dal hore k prídavke, a unášač je ARO, všetko to mám už povarené a vo farbe, treba sa mi ešte vyhrať s brzdami a odparovačmi náprav, poskladať a na novo pretesniť skrinku riadenia, urobiť OSTRA riadenie atd ale to su plány do blízkej buducnosti, cez víkend by mala ísť hore kasňa, treba mi ešte domyslieť uchytenie +2" bodylift kvôli kríženiu, buď zvolím puky alebo niečo na ten zmysel, silon určite nie. držte palce nech to ide od ruky, najhoršiu robotu už máme za sebou :smt165

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 25.11.2010, 22:43
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
každý deň sa maká, ide to pomaly ale mám rád veci dotiahnuté do konca a dokonalé. aj ked viem že vela sa ladiť a prerábať bude až ked sa s tým začne jazdiť. no nejaké foto
zadný CV, nahodená nádrž a potiahnutý prívod paliva, brzdy dostali nové pakne, kocka je zo škodovky, hadička tiež, pôjdu dve zapojené do seba cez redukciu kvoli kríženiu
Obrázok
Obrázok
predný CV kardan, ukotvenie tiahla páky redučky do rámu, nosná časť ramena tretieho bodu, tlmič výfuku použitý z 2,5-ky plus rezonátor, katalizátor vynechaný, rúra hrúbky 58mm zakončené to bude samotlmiacou koncovkou SuperSprint pod nášlapou tene pred zadným kolesom
Obrázok
použil som variaciu ako má wrangler HO, popred vaňu
Obrázok
Obrázok
Obrázok
čakám na tlmiče, tie mi bude treba prisposobiť k autu a hor sa hore s kasňou a začnem robiť elektriku a veci pod kapotou a v interiéri

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Sob, 04.12.2010, 23:34
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Štv, 17.07.2008, 12:43
Príspevky: 24
Bydlisko: Humenne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
velmi pekna praca, vydno ze si na tom davaz zalezat
drzim palce nech to dokoncis tak ako to si predstavujes


Ned, 05.12.2010, 3:46
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 17.07.2008, 12:43
Príspevky: 24
Bydlisko: Humenne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Renso nebude pri krizeni prednej napravy zavadzat potrubie na vyfuk


Ned, 05.12.2010, 3:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 349 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron