Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Autor |
Správa |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
ked tolko ecok do toho chces sypat tak tlmice by som rozmyslal o Foxoch s nastavovanim 
|
Str, 03.02.2016, 22:50 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Viem že existuje aj taká alternatíva ale zatiaľ nad tým neuvažujem. inak myslíš že by to bolo tvrdšie keby som nechal pružiny tie čo tam sú teraz?
|
Str, 03.02.2016, 22:53 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Pouvazuj  tazko povedat 
|
Str, 03.02.2016, 23:07 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Veď práve.... dilema jak svet
|
Str, 03.02.2016, 23:09 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
No to uz by som sa nato celkom vysral a isiel by som cestou coilover...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Str, 03.02.2016, 23:48 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Keď tam dáš ten motor, tak ti predok klesne na sto percent.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Str, 03.02.2016, 23:58 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Iste to viem a práve to je ten dôvod, prečo chcem dať tuhší podvozok
|
Štv, 04.02.2016, 0:04 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
|
Pon, 08.02.2016, 21:50 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Pekne. Ventilator máš funkčný alebo máš visko? A kapotu si si prehodil? Sú tam tie vyduchy.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 08.02.2016, 22:07 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Original ventilator nemam, ale idem dávať el. ventilátory, jeden sací a jeden tlačný o priemere 14" Mali by stačiť. Visco nechcem, uberie mu výkon. Kapotu zatiaľ prehadzovať nebudem
|
Pon, 08.02.2016, 22:23 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Aký majú výkon dokopy tie ventilátory?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 08.02.2016, 22:25 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Myslím 170W oba
|
Pon, 08.02.2016, 22:29 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ale koľko vzduchu tlačia? Z ford taurus to uchladi super. Neviem ci tie dva budú mať taký výkon. Originál tlači nejakých 7000m3/hod.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 08.02.2016, 22:34 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2162 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Ja mam VW a staci zatial. Zalezi kde clovek jazdi. Ale zas ja mam vyhodeny klimachladic. Inak super praca ako vzdy z tych koncin 
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pon, 08.02.2016, 23:24 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
velmi dobry a vykonny je z mercedesu S rocnik 2000 -vyhoda,ze ventilator ma motor hore a pohana vrtulu klinovym remenom od stredu-cize pri brodeni motor je hore a nie je ponoreny vo vode ale vykon bude okolo 300 a mozno aj 500w a ventilator-y 180w na chladenie v terenie ked auto sa casto trapi na redukcii pri pomalej rychlosti asi stacit nebude-mne na patrole nestacil taky slaby -hlavne v terene
|
Uto, 09.02.2016, 1:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|