Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza
Autor |
Správa |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Hmm zaujímave. Hneď som sa na to pozrel a má presne 380W a priemer ma tiež 525mm čo je super. Cena je síce vysoka, ale popremýšľam. Dík za typ
|
Uto, 09.02.2016, 10:03 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
JOE66 píše: ... ventilator-y 180w na chladenie v terenie ked auto sa casto trapi na redukcii pri pomalej rychlosti asi stacit nebude-mne na patrole nestacil taky slaby -hlavne v terene Ja vám do toho nexcem kecať teda, ale malý žltý muž dobre vedel, prečo na Hlítku dal vrtulu hnanú remeňom. Zavesiť si na elektroinštaláciu ventilátor s príkonom cirkuláru, do toho krmiť svetlá a príležitostne naviják, no neviem.. Na cestnom aute je to iné, ale v teréne vidím limity ktoré by mi za ušetrený výkon motora nestáli.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Uto, 09.02.2016, 10:35 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2165 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Z toho dôvodu má 5.9 takzvaný higher output alternator 
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Uto, 09.02.2016, 11:33 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
No mne z toho dovodu odisli 3 altiky na patrole ale su slabe-len 90 Amperove a spotreba elektriky-svetla,ventilator + sem tam navijak bola vysoka a prerabat na vykonnejsi altik sa mi nechcelo tak naspat vyskospojka ale elektricka vrtula ma vyhodu ked clovek brodi tak si ju vypne hoci teraz uz urcite brodit nemienim aj z inych dovodov  + mal som nastavitelny senzor na spinanie teploty,ze som si mohol regulovat kedy sa vrtula zapne a este bol ventilator dvojrychlostny,ze zapla sa mensia rychlost a potom sa zapla vyssia rychlost pri vyssej teplote ale prudove spicky boli aj tak vysoke-2 x 40Ampreove poistky boli len tak tak . ze vyskospojka to isti-jednoduche a funkcne
|
Uto, 09.02.2016, 11:49 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Práve pre to že 5.9 má 150A alternátor volím túto voľbu a tiež chcem dať tú "dvojrýchlostnú" vrtuľu. Uvidím akú sa mi podarí zohnať
|
Uto, 09.02.2016, 12:28 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
idealny by bol taky 180Amperovy,ze by bol trochu predimenzovany inak pre motivaciu celu sadu som objednaval z www.kenlowe.co.uk
|
Uto, 09.02.2016, 12:39 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Tak vrtule dorazili. Rozhodol som sa pre Talianske vrtule značky SPAL. Jedna vrtuľa ma 3430 M3/H, Jedná tlačná a druha sacia. Vodotesný kryt motoru, Myslím že by mali postačovať
Naposledy upravil kolik778 dňa Štv, 11.02.2016, 20:39, celkovo upravené 1
|
Štv, 11.02.2016, 17:47 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
A to ich das oproti sebe rovno? Akoze jedn az predu jedna zozadu a medzi nimi chladic? Potom myslim ze nebudu lebo sa bude bit jedna z druhou. Keby boli asymetricky tak asi hej, ale na to ten chladic nie je dost velky
|
Štv, 11.02.2016, 19:23 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2165 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Prečo by sa mali bit? Jedna bude ťahať vzduch z masky a tlačiť na chladič a druha ťahať od chladiča. Podľa mna to spraví dobrý prievan.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Štv, 11.02.2016, 19:58 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
prievan asi áno, ale prietok as nie
|
Štv, 11.02.2016, 20:02 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Tady jen pro zajímavost,kolik cfm je třeba k uchlazení motoru: A four cylinder engine requires 1600 cfm; a six cylinder engine requires 2,000 cfm, a small V-8 engine requires 3,000 cfm and large V-8 engines require 4500+ cfm
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 11.02.2016, 20:20 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Uvidíme, ale čo mám naštudované tak to bohate postačí. Palo ty mi radšej odpíš na správu 
|
Štv, 11.02.2016, 20:36 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
ja som mal jeden velky a jeden mensi a pripajali sa podla teploty a potom som to vyhodil a riesil jednym silnejsim dvojrychlostnym s elektronikou a cidlom ,ze zaplo prvu pri urcitej teplote a potom pri vacsej teplote zaplo druhu rychlost ventilatora. a dalo sa nastavit este podla teploty kedy zapne+ este oneskorovac zapnutie pri teplom vypnutom motore . Ze Ako mas osetreny tento,, zapinaci manazment,, ?
|
Štv, 11.02.2016, 21:16 |
|
 |
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
To aj mňa veĺmi zaujíma ako ti to uchladí. Len to bude najlepšie vidieť až v lete pri 40'C. Lebo plánujem tam tiež dať prídavne ventilátory. Potom sa pochvál ako slúžia
|
Štv, 11.02.2016, 21:29 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
JOE66 píše: ja som mal jeden velky a jeden mensi a pripajali sa podla teploty a potom som to vyhodil a riesil jednym silnejsim dvojrychlostnym s elektronikou a cidlom ,ze zaplo prvu pri urcitej teplote a potom pri vacsej teplote zaplo druhu rychlost ventilatora. a dalo sa nastavit este podla teploty kedy zapne+ este oneskorovac zapnutie pri teplom vypnutom motore . Ze Ako mas osetreny tento,, zapinaci manazment,, ? Tak mám to zrobene podobne, mám dvojstupňový termospínač ventilárota. Pri nižšej teplote zapne prvý ventilátor (od motora) a po dosiahnutí druhej hranice teploty zopne ventilátor za chladičom.
|
Štv, 11.02.2016, 21:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|