Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 08.07.2025, 18:15
Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 333 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Ďalší
 Jeep Grand GR 5.9 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02
Príspevky: 222
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Hmm zaujímave. Hneď som sa na to pozrel a má presne 380W a priemer ma tiež 525mm čo je super. Cena je síce vysoka, ale popremýšľam. Dík za typ

_________________
www.autodielygafa.sk


Uto, 09.02.2016, 10:03
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
... ventilator-y 180w na chladenie v terenie ked auto sa casto trapi na redukcii pri pomalej rychlosti asi stacit nebude-mne na patrole nestacil taky slaby -hlavne v terene


Ja vám do toho nexcem kecať teda, ale malý žltý muž dobre vedel, prečo na Hlítku dal vrtulu hnanú remeňom. Zavesiť si na elektroinštaláciu ventilátor s príkonom cirkuláru, do toho krmiť svetlá a príležitostne naviják, no neviem..
Na cestnom aute je to iné, ale v teréne vidím limity ktoré by mi za ušetrený výkon motora nestáli.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 09.02.2016, 10:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2165
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Z toho dôvodu má 5.9 takzvaný higher output alternator :)

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Uto, 09.02.2016, 11:33
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
No mne z toho dovodu odisli 3 altiky na patrole ale su slabe-len 90 Amperove a spotreba elektriky-svetla,ventilator + sem tam navijak bola vysoka a prerabat na vykonnejsi altik sa mi nechcelo tak naspat vyskospojka ale elektricka vrtula ma vyhodu ked clovek brodi tak si ju vypne hoci teraz uz urcite brodit nemienim aj z inych dovodov :-D + mal som nastavitelny senzor na spinanie teploty,ze som si mohol regulovat kedy sa vrtula zapne a este bol ventilator dvojrychlostny,ze zapla sa mensia rychlost a potom sa zapla vyssia rychlost pri vyssej teplote ale prudove spicky boli aj tak vysoke-2 x 40Ampreove poistky boli len tak tak . ze vyskospojka to isti-jednoduche a funkcne


Uto, 09.02.2016, 11:49
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02
Príspevky: 222
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Práve pre to že 5.9 má 150A alternátor volím túto voľbu a tiež chcem dať tú "dvojrýchlostnú" vrtuľu. Uvidím akú sa mi podarí zohnať

_________________
www.autodielygafa.sk


Uto, 09.02.2016, 12:28
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
idealny by bol taky 180Amperovy,ze by bol trochu predimenzovany inak pre motivaciu celu sadu som objednaval z www.kenlowe.co.uk


Uto, 09.02.2016, 12:39
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02
Príspevky: 222
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Tak vrtule dorazili. Rozhodol som sa pre Talianske vrtule značky SPAL. Jedna vrtuľa ma 3430 M3/H, Jedná tlačná a druha sacia. Vodotesný kryt motoru, Myslím že by mali postačovať

Obrázok 

_________________
www.autodielygafa.sk


Naposledy upravil kolik778 dňa Štv, 11.02.2016, 20:39, celkovo upravené 1



Štv, 11.02.2016, 17:47
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
A to ich das oproti sebe rovno? Akoze jedn az predu jedna zozadu a medzi nimi chladic?
Potom myslim ze nebudu lebo sa bude bit jedna z druhou.
Keby boli asymetricky tak asi hej, ale na to ten chladic nie je dost velky

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 11.02.2016, 19:23
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2165
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Prečo by sa mali bit? Jedna bude ťahať vzduch z masky a tlačiť na chladič a druha ťahať od chladiča. Podľa mna to spraví dobrý prievan.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 11.02.2016, 19:58
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
prievan asi áno, ale prietok as nie

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 11.02.2016, 20:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Tady jen pro zajímavost,kolik cfm je třeba k uchlazení motoru: 
A four cylinder engine requires 1600 cfm; a six cylinder engine requires 2,000 cfm, a small V-8 engine requires 3,000 cfm and large V-8 engines require 4500+ cfm 

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Štv, 11.02.2016, 20:20
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02
Príspevky: 222
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Uvidíme, ale čo mám naštudované tak to bohate postačí. Palo ty mi radšej odpíš na správu :D

_________________
www.autodielygafa.sk


Štv, 11.02.2016, 20:36
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
ja som mal jeden velky a jeden mensi a pripajali sa podla teploty a potom som to vyhodil a riesil jednym silnejsim dvojrychlostnym s elektronikou a cidlom ,ze zaplo prvu pri urcitej teplote a potom pri vacsej teplote zaplo druhu rychlost ventilatora. a dalo sa nastavit este podla teploty kedy zapne+ este oneskorovac zapnutie pri teplom vypnutom motore . Ze Ako mas osetreny tento,, zapinaci manazment,, ?


Štv, 11.02.2016, 21:16
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
To aj mňa veĺmi zaujíma ako ti to uchladí. Len to bude najlepšie vidieť až v lete pri 40'C. Lebo plánujem tam tiež dať prídavne ventilátory. Potom sa pochvál ako slúžia


Štv, 11.02.2016, 21:29
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02
Príspevky: 222
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
ja som mal jeden velky a jeden mensi a pripajali sa podla teploty a potom som to vyhodil a riesil jednym silnejsim dvojrychlostnym s elektronikou a cidlom ,ze zaplo prvu pri urcitej teplote a potom pri vacsej teplote zaplo druhu rychlost ventilatora. a dalo sa nastavit este podla teploty kedy zapne+ este oneskorovac zapnutie pri teplom vypnutom motore . Ze Ako mas osetreny tento,, zapinaci manazment,, ?


Tak mám to zrobene podobne, mám dvojstupňový termospínač ventilárota. Pri nižšej teplote zapne prvý ventilátor (od motora) a po dosiahnutí druhej hranice teploty zopne ventilátor za chladičom.

_________________
www.autodielygafa.sk


Štv, 11.02.2016, 21:35
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 333 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: